Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ford Capri prosjekttråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Var det denne doningen tanklokket jeg sendte deg skulle brukes på?

    Eller var det focusen?
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • Det var til Focusen eg skulle ha tanklokket ja
      Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
      FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

      Comment


      • Då var det fødd ein til drevmedbringar til denne verden. Tok den "heilt ut" denne gongen og lagde meg spor og greier likt som det er i drevet, har tidligare brukt både skruer og spikar (!) for å få drevet til å gå rundt med holdaren. No er det ingen kast i det verken på motoren eller bak ved girkassen, dermed ingen stramming i kjeden, så no går drivlinja veldig lett på den.

        Tar med et stemningsbilde av bilen også, det er visst lengesia no at eg har tatt bilde av heile røkla.
        Attached Files
        Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
        FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

        Comment


        • Snakk om Reodor Felgen a'
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • Reodor på Felgen
            Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
            FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

            Comment


            • hvordan lagde du sporene på medbringeren? fres eller dremmel eller fil? lagde noe lignene på fresen på skolen for en stund siden, det var ikke lett.
              biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

              "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

              Comment


              • Det var jaggu ikkje lette med Dremel heller, hehe! Eg dreia akslingen til 13 mm (minste innvendig diameter på drevet) 3-4 mm innover, og resten 16 mm (største innvendig på drevet), så tredde eg det innpå, merka av kor dei sporene i drevet traff, og så var det berre til å begynne å file og hvile.

                Når eg hadde gnagd ut alle spora så banka eg drevet innpå litt for å sjå kor masse eg mangla på at det skulle "gli" lett innpå, og dremla resten av det. Det glei så lett at eg med mine 3-sifra kilos tyngde hang på skrustikkearmen på 30 cm for å pressa det på plass
                Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                Comment


                • Her er litt bilder av medbringaren/ane på plass. Og ein liten boks med killswitchen inni
                  Attached Files
                  Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                  FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                  Comment


                  • Når kjærlighet og WD 40 ikke funker så må man bruke seg litt på skrustikka.

                    Dette ser veldig forseggjort ut. Har du fått luftet den i det siste eller? Går den greit?

                    Sitter forresten motorsaga sin originalgasser på den? I 99% av tilfellene så passer en WT-990 eller andre LS gassere rett på motoren. Kan bli artig å se hvor hissig en motorsagmotor blir med en slik forgasser.
                    Mange av disse motorsagmotorene har jo et innsug på størrelse med en myggf***e i forgasserne.
                    sigpic
                    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                    Comment


                    • Eg tok det i skrustikka -med kjærlighet Fortsatt lite lufting her. Er orginalforgassar på den ja, men det er samme 31 mm i festehola som på Walbro, så her passar "alle" i WT-serien.

                      Eg har jo ein 27,2 kubikk 4-bolt Stiga kantklipparmotor liggande, den har eg lyst å prøva meg på. Den har samme "boltsirkel" på både eksos- og forgassarsida som Zenoah, så her passar jo potter og forgassarar i hytt og pine. Det må no vera muligt å dra meir ein 1 hk utav denne!
                      Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                      FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                      Comment


                      • om du har en motor med riktig avstand på boltene som LS potter, bruk den! når jeg byttet fra ss potta til dominator på bajaen monterte jeg SS potta på kantklipperen, sammen med den gamle baja gasseren og filteret. det fungerte bra det.
                        biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

                        "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

                        Comment


                        • Det kan jo også gå an å laga ny "header" frå eksosen viss det er feil boltavstand i eksosporten, noko som forutsetter at potta er i to deler som FG si trimpotte som er delt. Har faktisk lurt på å gjera dette på Caprien og å prøva med FG-potta. Men så er det om den har for mange kubikk med sine 44 ccm for å "passa" til denne potta då. Det gjenstår vel berre å prøva Artigt "prosjekt" du hadde for deg der då, lett trimma kantklipar
                          Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                          FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                          Comment


                          • Originally posted by Heimelaga View Post
                            , lett trimma kantklipar
                            Fiffig ordspill Med overlegg?
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • Det var ramme alvor Ordspel er kjekt, eg er fødd og oppvaksen med det med 4 skamkomiske onklar på morssida mi, hehe!
                              Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                              FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                              Comment


                              • Originally posted by Heimelaga View Post
                                Eg tok det i skrustikka -med kjærlighet Fortsatt lite lufting her. Er orginalforgassar på den ja, men det er samme 31 mm i festehola som på Walbro, så her passar "alle" i WT-serien.

                                Eg har jo ein 27,2 kubikk 4-bolt Stiga kantklipparmotor liggande, den har eg lyst å prøva meg på. Den har samme "boltsirkel" på både eksos- og forgassarsida som Zenoah, så her passar jo potter og forgassarar i hytt og pine. Det må no vera muligt å dra meir ein 1 hk utav denne!
                                Reedport også?

                                Eller om du virkelig vil slå på stortromma. Se om et porta sylinderkit passer på veivhuset. Hehe

                                Jeg har en gammel RN Fat Powerpotte til FG om du vil prøve å trimme litt.
                                Bør nok glassblåses for å se pen ut da den har vært lakkert. Og så har dette flasset av. Ser ikke pen ut, men den funker.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X