Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lurer på om den levers som f.eks andre competition/Evo biler jeg altså som byggesett

    Men legg merke til at bilen leveres i full alu Med motor.
    en mcd med alt i alu og med motor tør jeg ikke tenke på hva koster.

    Comment


    • det fine med FG er at man slipper å tenke på hva den koster med alt i alu.
      MCD leverer vel ikke mye i alu uansett.
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • Masse fin "blingbling" alu stach til MCD også gitt Ikke i nærheten av hva man får til FG så klart, men det er jo en god begynnelse :P hehe

        Venter på en STOR eske full av blingbling/oppgraderinger til bobla mi - hadde nok hatt alle delene sist uke om det ikke var for laaaang vente tid på tollen...
        sigpic
        MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

        Comment


        • Dæven røske,...endelig fått montert og prøvd TGN potta,Fytte h.. for en monster potte.Så at den var stor på bilder ,men ikke at den var så stor.Og tung ,ikke minst.800 gram.........Hjelp.Måtte justere dempera og muligens bytte olje for å få dem litt stivere/tregere.Time will show.Monterte også proline badlands dekk for å få litt mere feste enn orignal dekka til HPI.Kan ihvertfall så langt informere at bunndraget er ganske mye bedre med TGN enn hpi trimpotta.toppfarta er jeg litt usikker på ennå,da jeg ikke har fått herja noe sammen med kompisen og hans 5b ss ,men bare varmen og støvet gir seg litt, blir det vel muligheter.Kan jo også nevne at lyden er knall,noe lignende en crosser ,men mindre bråk enn hpi potta.Vet at Bajanic har denne og er storfornøyd,men andre som har erfaringer.F.eks i forhold til andre potter..
          Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

          Comment


          • Har ventet en uke på pakka mi nå.. Har ikke vært så lenge i tollen, men lurer bare på et par ting:

            1) Får jeg sporingsnummer til Posten Norge når den blir sendt fra tollen?
            2) Hvor betaler jeg momsen på pakka? På postkontoret?
            Last edited by benbeni; 6 June 2008, 16:11.
            Ingenting for øyeblikket.

            Comment


            • Originally posted by benbeni View Post
              Har ventet en uke på pakka mi nå.. Har ikke vært så lenge i tollen, men lurer bare på et par ting:

              1) Får jeg sporingsnummer til Posten Norge når den blir sendt fra tollen?
              2) Hvor betaler jeg momsen på pakka? På postkontoret?

              Sporingsnummer på den nå: http://www.postdanmark.dk/tracktrace...gkode=cc3635dk

              Pakka di ligger i tollen.
              Last edited by JonV; 6 June 2008, 19:53.

              Comment


              • Der ja

                Brukte du bare sporings nummeret på posten.no? Det viste jeg ikke..
                Ingenting for øyeblikket.

                Comment


                • Da lærte vi noe nytt idag og

                  Comment


                  • Bare vær forsiktig med å gi ut sporingsnummeret på pakka over nettet. Gi heller et utkast av teksten du får opp når du sporer den opp.

                    Det er mulig å hente pakka bare ved å ha sporingsnummer for uvedkommende som følger med på sporinga. En fake underskrift og pakken er hans. Det er ikke alltid de spør om legitimasjon. (faktisk 1 av 5 ganger jeg henter pakker med kun sporingsnummeret)
                    sigpic
                    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                    Comment


                    • Stemmer det.. Jeg og gjør det. Tenkte ikke over det
                      Ingenting for øyeblikket.

                      Comment


                      • Da har jeg kjøpt meg en Spektrum DX3R til 1500,- inkl frakt fra eBay..

                        Men lurer på; hvis han sender den som gave.. Må jeg da betale toll og moms? Jeg må vel ikke det?
                        Ingenting for øyeblikket.

                        Comment


                        • Originally posted by benbeni View Post
                          Da har jeg kjøpt meg en Spektrum DX3R til 1500,- inkl frakt fra eBay..

                          Men lurer på; hvis han sender den som gave.. Må jeg da betale toll og moms? Jeg må vel ikke det?
                          Hør med tollvesenet. Etter det jeg har lest så må man ikke betale moms på gaver (ingen pengetransaksjon å beskatte). Men her har du betalt for varen så da er det i teorien ulovlig å skrive pakka som gave. Eller skrive ned verdien på pakka.
                          sigpic
                          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                          Comment


                          • Gaver opp til 1000,- er skattefritt. Men om det er et firma som sender, tror dem ikke på det med gava og du må skatte uansett.

                            Det du kan gjøre er å be dem merke pakka med en verdi på under 200 norske, da går den rett igjennom og alt er helt gratis
                            sigpic
                            MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                            Comment


                            • Originally posted by Snailey View Post
                              Gaver opp til 1000,- er skattefritt. Men om det er et firma som sender, tror dem ikke på det med gava og du må skatte uansett.

                              Det du kan gjøre er å be dem merke pakka med en verdi på under 200 norske, da går den rett igjennom og alt er helt gratis
                              Jeg bestilte en gang en skjerm til en sony ericsson k750i fra statene. De skrev "Gift" på pakka og den slapp glatt igjennom. Tollvesenet tenker ofte veldig firkantet, men du kan være uheldig ved at dem klarer å lese mellom linjene.

                              Men ærlig talt da folkens. Hva sparer man på dette? Noen lusne hundrelapper på en pakke med deler? Dessuten så støtter man jo fellesskapet med dette. Men la oss holde oss unna poltisk diskusjon:P
                              sigpic
                              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                              Comment


                              • akkuratt i denne saken er det nok ikke store beløpet å spare, men om man handler for større beløp, er det masse pæng å spara ja. Om ikke pakka forsvinner og posten skal erstatte da
                                sigpic
                                MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X