Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by fg-racing.net View Post
    Spektrum DX3.0 kommer i 2 varianter

1 med 1 mottager
    og
    1 med 2 mottagere.

Er det med 2 så er det et stort klistremerke utenpå med Extra SR3000 reciver included eller noe slikt.
    Ååh, er ikke noe klistremerke på min samme det.
    Har bare 1 bil alikevell, den andere er ikke kommet ennå er et sted mellom usa og Engeland tror jeg (5bss) Savagen har egen sender så det er vel ikke noe krise
    Last edited by Flyer5; 7 April 2008, 19:25.
    sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
    T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

Comment

• Pokker.......

Umulig å finne igjen noe som helst i dette rotet jo.....

Kunne noen være behjelpelig med å finne igjen video fra kjøring med 2 MCD på asfalt i grustaket på Skedsmo....? Er ikke kar om å finne dem igjen jeg....
      sigpic
      Tlf 4691 0501

Comment

• YouTube - MCD Baja 1000

Jeg fant det ved å søke på YOUTUBE etter MCD DRIFTING.
        sigpic
        Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

Comment

• har ett par spørsmål, jeg plages med å få på stål spur gear hjulet, det kniper nå d...., det er 48 tanns. finns det noen måte å ungå at stein å slikt kommer inn til di hjuleneog burde jeg bestille meg ett parr tannhjul i plast å glemme hele stål hjulet?
          Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Jeg kjører med stål tannhjul rundbaut. Er som du sier litt trangt noen ganger, men jeg setter en langpipe over drevet og dunker forsiktig med hammeren - bare pass på å ha en skrutrekker eller noe å holde på plass akselen med i bakkant.

Ellers har jeg funnet ut at det funker bra om du bruker alu-medbringer og gummiforingene på og et stål drev som passer oppå her igjen.
            sigpic
            MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

Comment

• Og når du skal ha det av igjen så bruker du bare en skruavdrager.

Kan også hjelpe å file ut litt bulker og misformelser på akselen etterhvert som den er blitt mye brukt. Etter en finpussing med fila så glir drevet rett på akselen.
              sigpic
              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• så litt lett dunking kan gjøre seg, er det noen måte å ungå at stein å slikt går inn i tannhjulene?

finn det noen måte å få tette rundt diffen bak også?
                Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Originally posted by dj-m View Post
                  så litt lett dunking kan gjøre seg, er det noen måte å ungå at stein å slikt går inn i tannhjulene?
                  finn det noen måte å få tette rundt diffen bak også?
                  Du kan bøye til en tynn metall plate f.els skjære ut en bit ifra gammelt stål kabinnet er perfekt tynt og lett å jobbe med som dekke til ved diffen som du fester med strips men kommer ikke til å sitte veldig godt.. man kan få kjøpt cover til de på siden av motoren.

Plasseringa av tannhjula på fgen er rett å slett dårlig konstruert utrolig enkelt å få skjevt eller for stort mellomrom.

Comment

• hva er delenr til det plastikk dekslet for tannhjulene på siden?kan ikke finne det i papirene jeg har

Comment

• delenummer 6523 passer på siden av bilen.
                      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                      alt under 1200 cc er en startmotor.
                      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
                        delenummer 6523 passer på siden av bilen.
                        søkte etter det på mircromonster å fikk da frem option plugghette
                        er det 6423 du mener? den
                        FG6423 Gear wheel protection FG
                        Last edited by dj-m; 12 April 2008, 16:10.

Comment

søkte etter det på mircromonster å fikk da frem option plugghette
                          er det 6423 du mener? den
                          FG6423 Gear wheel protection FG

en liten tasteleif i fra meg der ja. 6423 er rett nummer.
                          A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
                            en liten tasteleif i fra meg der ja. 6423 er rett nummer.
                            kan ikke finne det nr i delelisten som jeg har, har detailed drawing for fg monster truck

Comment

kan ikke finne det nr i delelisten som jeg har, har detailed drawing for fg monster truck
                              dette er en otion del som passer til monster,stadium marder og leopard.
                              one size fist all.
                              derfor står den ikke i dele lista.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• Hmm tenk på att viss, og dette sker, små stein mm kommer inn i dekslet!! Hvordan ska desse ta seg ut?? Har sjelv haft drev deksel.. IKKE nå mer!! Nå holder dreven lengre ..Slipper å skifte 1ggr per tank ved kjøring i sandtak eller grusbana!!!
                                En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                                Kjører Leopard!!

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X