Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skal gjøres
    Får vel svar på mandag
    An Apple a day.....
    keeps Windows away

Comment

• Originally posted by Boben View Post
      Skal gjøres
      Får vel svar på mandag
      Godt..! Jeg skal krysse fingre, bein og kanskje tilogmed be ( noe som ikke skjer ofte ) for at dem skal få inn Baja på Mandag, og få sendt den da også.. =D
      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

Comment

• Originally posted by Muztang289 View Post
        Baja 5b SS kitet venter dem inn nårsomhelst.. De vet ikke når dem får det, men det er ikke lenge til sa dem til meg såfall..

Jævlig kjipt at dem ikke har det inne..!! Vil ha bilen min!! =D
        Kan prøve marderen min imens:P
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Originally posted by type0 View Post
          Kan prøve marderen min imens:P
          Haha, ja.. Kan jo bli med ut å se på/prøve.. Bor jo ikke langt unna.. =P

Comment

Haha, ja.. Kan jo bli med ut å se på/prøve.. Bor jo ikke langt unna.. =P
            Har vært ute 4 ganger med bensinbikkja siden vi prata første gang på MSN. Men har ikke sett noen fyr fra mortensrud møte opp for å bli med:P

Får vel drasse meg ned til mortensrud og prøve disse områdene du snakket om.
            sigpic

Comment

Har vært ute 4 ganger med bensinbikkja siden vi prata første gang på MSN. Men har ikke sett noen fyr fra mortensrud møte opp for å bli med:P

Får vel drasse meg ned til mortensrud og prøve disse områdene du snakket om.
              Haha.. =P Du spør jo aldri om å få selvskap, så derfor får du intet heller..=P

Neida, kan komme nedover til byn en dag å sjekket ut ditt vidunder.. Eller om du ikke kommer hit da, siden det er meget gode kjøremuligheter her..

Comment

Haha.. =P Du spør jo aldri om å få selvskap, så derfor får du intet heller..=P

Neida, kan komme nedover til byn en dag å sjekket ut ditt vidunder.. Eller om du ikke kommer hit da, siden det er meget gode kjøremuligheter her..
                Jeg merker at jeg er i fiendtlig territorie. Hender jeg blir jaga vekk med stokk av gamle bydamer med stråhatt som skal mate endene i fred her oppe på St. Hanshaugen.

Så jeg ser etter andre områder som er mer LS friendly.
                sigpic

Comment

Jeg merker at jeg er i fiendtlig territorie. Hender jeg blir jaga vekk med stokk av gamle bydamer med stråhatt som skal mate endene i fred her oppe på St. Hanshaugen.

Så jeg ser etter andre områder som er mer LS friendly.

M
                  O
                  R
                  T
                  E
                  N
                  S
                  R
                  U
                  D

Er stedet!! =D

Comment

• Kjøper en ny når jeg først er i gang
                    Hermann Flatval 74

Comment

• Servo

Hva servo anbefaler dere "proffer" som
                      gass og brems på Bajaen?
                      Var det sånn at den måtte kunne trekke 6kg?
                      An Apple a day.....
                      keeps Windows away

Comment

Hva servo anbefaler dere "proffer" som
                        gass og brems på Bajaen?
                        Var det sånn at den måtte kunne trekke 6kg?

hitec hs 645 mg holder i massevis
                        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                        alt under 1200 cc er en startmotor.
                        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
                          hitec hs 645 mg holder i massevis
                          Jeg har denne servo'en, og den er virkelig bra, sterk og ikke så dyr..! =D

Comment

• Fant hitec hs 645 mg`en til 293kr på servoshop.uk inkl. frakt
                            Er det en bra pris?, må si jeg ble overrasket
                            over hvor billig den var.
                            An Apple a day.....
                            keeps Windows away

Comment

Fant hitec hs 645 mg`en til 293kr på servoshop.uk inkl. frakt
                              Er det en bra pris?, må si jeg ble overrasket
                              over hvor billig den var.
                              her hjemme koster en ca 400-450,-

300 kroner med frakt pluss moms og fortollings gebyr så blir det ca 460 kroner. så det er bare å handle i fra utlandet.
                              kjøpte en slik servo forrige uke her hjemme å betelte 445 kroner. slapp å vente ei uke eller mer gjorde jeg også.
                              skal du kjøpe servoer så gjør det fra samme sted som du kjølpte bil så slipepr du å betale moms på 2 pakker og det samme med fortollings gebyret.

å spre ut innkjøpet på flee webshopper kan lønne seg pr vare men så komemr frakt og mosm i tilleg.

før man handler i utlandet må man vite hva tiulsvarende del koster her hjemem å man må ta med i beregningen frakt moms og fortollings gebyret.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Kjøpte servoen for 420;- på Mikronor ( Oslo ( Økern ) )

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X