Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jon M View Post
    er det der med flywheelet: http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=32720
    Du har tettet?
    Jeg var og kjørte igår, da kom det masse stein inn i flywheelet og de for ut gjennom motordekselet og lagde hull i det

jepp det er det han mener.han klarte desverre å ødelegge det 2 dager på rad.skal få tettet de hullene selv jeg men har ikke tid så lenge det er kjøring

Comment

• Kan man bruke sikafleks 11-FC for og feste nettingen?
      Eller må man ha noe som tåler mere varme?
      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
      Radio: Spektrum DX8

Comment

er det der med flywheelet: http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=32720
        Du har tettet?
        Jeg var og kjørte igår, da kom det masse stein inn i flywheelet og de for ut gjennom motordekselet og lagde hull i det
        riktig det... har rensket 2 stk flywheel og har ikke noen planer om å fortsette med det.. tror jeg har dekket med netting alle steder der det kan komme stein til wheelet... og da er det bare å vent til jeg finner ut hva som ryker neste gang.... og kan forbedres.... fan så morro dette med skruing og mekking he he he
        HPI Baja B5 REED 30,5 Jetpro

Comment

• Originally posted by dyver View Post
          jepp det er det han mener.han klarte desverre å ødelegge det 2 dager på rad.skal få tettet de hullene selv jeg men har ikke tid så lenge det er kjøring
          sagt som før ``det går så lenge det går...

Comment

• Originally posted by islendingen View Post
            riktig det... har rensket 2 stk flywheel og har ikke noen planer om å fortsette med det.. tror jeg har dekket med netting alle steder der det kan komme stein til wheelet... og da er det bare å vent til jeg finner ut hva som ryker neste gang.... og kan forbedres.... fan så morro dette med skruing og mekking he he he
            Du burde ha netting inne i snorstrten også, og Outerwears på utsiden.
            Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

Kan man bruke sikafleks 11-FC for og feste nettingen?
              Eller må man ha noe som tåler mere varme?
              spør bajanic hva han brukte.. jeg festet det med vaier.... litt vanskelig å gjøre det pent men det holed i massevis så lenge du bruker metalnetting

Comment

• jeg fant et bilde fra en i danmark som har gjort det samme

Comment

Du burde ha netting inne i snorstrten også, og Outerwears på utsiden.
                  ja mulig det men bruker foreløpig outewears..... kommer nok på plass senere når jeg har funnet det perfekte limet som jeg kan stole på så nettet ikke ramler i wheelet og ødelegger det

Comment

jeg fant et bilde fra en i danmark som har gjort det samme
                    http://www.hpibajafan.dk/smf/index.p...ch=12941;image
                    den så jo fin ut... jeg har dekket helt opp til coilen på begge sider

Comment

• trur det går med Sikafleks 11-FC.
                      Fant ut at den tåler varme, + at den sitter kjempegodt.
                      Har brukt det på vingen på bajaen min etter at en knakk i et STORT hopp.
                      Det som er bra er at du kan få Sikafleks i mange føskjellige frager, svart,hvit,blank,brun,lysebrun og grå

Comment

• trur dere dette går ant og bruke?
                        Søk på 32-102 på www.biltema.no
                        Men det var veldig mye over 1 meter, trenger jo bare litt.

Comment

• Det står litt her

HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

trur det går med Sikafleks 11-FC.
                            Fant ut at den tåler varme, + at den sitter kjempegodt.
                            Har brukt det på vingen på bajaen min etter at en knakk i et STORT hopp.
                            Det som er bra er at du kan få Sikafleks i mange føskjellige frager, svart,hvit,blank,brun,lysebrun og grå
                            hei jon..jeg brukte hurtig tørkende epoxy lim..trur det ska funke bra.å så brukte jeg gitter fra en bil høytaler
                            Attached Files
                            Last edited by racing no1; 13 April 2009, 11:32.
                            laker 47 (hornet)....hydro marine drifter xl,(bh hanson hornet),cm-100 pipe...futaba 3pk,pcm.

Comment

• Jeg brukte den her http://www.biltema.no/products/produ...?iItemId=91543
                              Og limte med Tec-7.

HPI Baja 5T

Comment

• I FK-butikken får man kjøpt fluenetting (a la det en bruker i ventiler på hus) for en slikk og ingenting.
                                sigpic
                                HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X