Fjæra tar jo fortere med 6000rpm.jeg byttet ut 8000rpm på min iallefall.synes den tok for tregt med den røde fjære.den slurer litt mindre og da holder cluthen lengre etter min mening
Men kan det være at den ene kulelageret som står der med pinion gearet som har gjort t clutchene mine har gådd?
Det sto helt skeivt, akkurat som om det var på tur og dette ut?
Har ordnet det nå
Men kan det være at den ene kulelageret som står der med pinion gearet som har gjort t clutchene mine har gådd?
Det sto helt skeivt, akkurat som om det var på tur og dette ut?
Har ordnet det nå
Etter det jeg skjønner ,har jo du en ganske rå motor .Da kan det være lurt å bytte ut plast lager holderen ,eller hva det kalles i alu.HPI har en som du sikkert vet.Jeg har denne ,men ikke kjørt så mye etter montasje....Eller handle Turtle clutch system hos RC racing .Da er du ihvertfall safe vil jeg tro....Men du vet vel alt dette kanskje...
Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....
Må bare si at jeg gleder meg stygt til PRO potta kommer fra rc racing,.Begynte ferien i går,.Sendte kjerringa av gårde med unga til Tyrkia.14 dager alene med terrieren.Da blir det moro med pakker .........God ferie alle sammen..
Det håper jeg og.Skal mure en utepeis på verandaen har jeg lovt....Er godt i gang ,kan fort hende jeg tar meg en tur i Vansjø med snekka i stedenfor..Et par cola og litt sukkertøy er digg,,,he he.Åh h....hvilke muligheter......
Comment