Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jon M View Post
    er 8000 fjer bedre en 6000?
    Fjæra tar jo fortere med 6000rpm.jeg byttet ut 8000rpm på min iallefall.synes den tok for tregt med den røde fjære.den slurer litt mindre og da holder cluthen lengre etter min mening

Comment

• Selvfølgelig er det bedre, du får jo mye mer ut av motoren
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Vist svarte fjerer er svart så har jeg hadd det på 30,5 en min hele tiden.

Men denne er vel bra da?
        Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
        Radio: Spektrum DX8

Comment

• [QUOTE=Jon M;332428]Vist svarte fjerer er svart så har jeg hadd det på 30,5 en min hele tiden.

Men denne er vel bra da?
          http://elefun.no/elefun4/aspx/produk...tegoriID=10000[/QUOT

Det er en 8000rpm fjær da.men den er jo ikke dyr og mener at man får 2stk fjærer for rundt 80-90kr.nortrading i mysen tar 401kr for samme cluthen

Comment

• ddm hadde tilbud for så ikke lenge siden 2 stk inkl frakt for under 200kr :P

Comment

• Men kan det være at den ene kulelageret som står der med pinion gearet som har gjort t clutchene mine har gådd?
              Det sto helt skeivt, akkurat som om det var på tur og dette ut?
              Har ordnet det nå
              Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

• Har meget sannsynlig vert en medvirkende faktor til havariene dine ja!

Comment

• gt241 - CY / RC 54mm Clutch Shoe and Spring Kit (10mm bolt hole)

Skal teste ut denne selv, venter bare på di 10mm boltene som skal være til

Comment

• er det disse boltene?

Trur jeg også må prøve den dær clutchen, blir jo bare 128kr + porto med boltene

Comment

• Jupp, er dem bolta ja

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
                        Men kan det være at den ene kulelageret som står der med pinion gearet som har gjort t clutchene mine har gådd?
                        Det sto helt skeivt, akkurat som om det var på tur og dette ut?
                        Har ordnet det nå
                        Etter det jeg skjønner ,har jo du en ganske rå motor .Da kan det være lurt å bytte ut plast lager holderen ,eller hva det kalles i alu.HPI har en som du sikkert vet.Jeg har denne ,men ikke kjørt så mye etter montasje....Eller handle Turtle clutch system hos RC racing .Da er du ihvertfall safe vil jeg tro....Men du vet vel alt dette kanskje...
                        Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

Comment

• Må bare si at jeg gleder meg stygt til PRO potta kommer fra rc racing,.Begynte ferien i går,.Sendte kjerringa av gårde med unga til Tyrkia.14 dager alene med terrieren.Da blir det moro med pakker .........God ferie alle sammen..

Comment

• Hehe... får håpe du får noen fartsfylte 14 dager da

Comment

• Det håper jeg og.Skal mure en utepeis på verandaen har jeg lovt....Er godt i gang ,kan fort hende jeg tar meg en tur i Vansjø med snekka i stedenfor..Et par cola og litt sukkertøy er digg,,,he he.Åh h....hvilke muligheter......

Comment

• et par cola og litt sukkertøy???? jeg må ærlig innrømme at jeg ser mange andre muligheter men hver sin smak
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X