Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehe, ja jeg hiver meg i bilen nå. :-p

Men jeg har ikke prøvd og varme enda så vet ikke om det funker.
    Jeg prøvde og ta den av med tang igår men det nytta ikke. Jeg fikk relativt godt grep med tanga også så jeg tipper den sitter godt..
    Signatur
    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

Comment

• den sitter fast på magneten på svinghjulet..... er garantert at den er der.... sjekka 4 ganger
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Dæven døtte du.. Der var den jo.
        Jeg har leita overalt jeg tror jeg men plutselig dukka den opp gitt. Da er jo "problemet" borte.
        Signatur

Comment

• Da fremstår den som hel og pen igjen.. Blir morosamt og få montert den i baja'n..
          Noen som har en kurant potte jeg kan bruke sammen med en raceporta 27,2? Helst en som har litt og gi fra bunn. Vrc er vel en god en?
          Signatur

Comment

• Hvordan virker denne ALUMINUM TUNED PIPE SET (POLISHED/BAJA 5B) ?

Jeg har en sånn liggende serru.
            Signatur

Comment

• Tipper den er bra den. Det står jo at den gir mye større akselerasjon.
              Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
              YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
              Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

Comment

• Originally posted by H.M.Kongen View Post
                Hvordan virker denne ALUMINUM TUNED PIPE SET (POLISHED/BAJA 5B) ?

Jeg har en sånn liggende serru.
                Det virker heller dårlig rett og slett, men det bråker desto mer da....

Vrc er vel og anbefale eller en dominator v2 med lyddemper...
                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                Spectrum dx3s

Comment

• Det enste du får ut av den grisehalen er dårlig hørsel. HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Men det har jeg fra før.. Hørselapparat på det ene øret, men det er jo forsåvidt ikke noe og trakte etter og få det på det andre øret så kanskje jeg bare skal prøve og få tak i noe annet.
                    Jeg "må" vel kjøre inn motoren med stdpotta 1 tank først vel?
                    Signatur

Comment

Men det har jeg fra før.. Hørselapparat på det ene øret, men det er jo forsåvidt ikke noe og trakte etter og få det på det andre øret så kanskje jeg bare skal prøve og få tak i noe annet.
                      Kan være greit og slippe det ja....

Stock potta er best og bruke under innkjøring ja...
                      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                      Spectrum dx3s

Comment

• den grisehale pipa funker bra på en raceporta 27,2,men det er som sagt en del lyd i den pipa.Men det er det i alle udempa piper bare prøv med stock pipa og bytt til grisehale pipa,nå motoren er kjørt inn.Så kan du bedømme selv lyd og effekt.kjører selv med denne på en 5T eg har med raceporta 27,2 motor.Og den funker bra på den.
                        sigpic

Comment

Men det har jeg fra før.. Hørselapparat på det ene øret, men det er jo forsåvidt ikke noe og trakte etter og få det på det andre øret så kanskje jeg bare skal prøve og få tak i noe annet.
                          Den potta du fikk med på bilen jeg solgte var en ubrukt 5t potte .Og jeg vil påstå at denne er bedre enn den SS potta du har hjemme .Har prøvd SS potta ,og den bråker mer enn det gjør godt..Har sett 5t potta i bruk.Minst like god effekt ,og MYE mindre bråk.Nei få deg heller ei annen trimpotte .Det er et hav å velge mellom.Har hatt TGN race potte ,og den er helt sinnsyk med tanke på bunndrag på stock og raceporta 2 bolt motorer.Men bilen får nesten slagside med den monteret,he he .1 kilo ekstra på ene sida gjør ikke bilen noe mer stabil.Men som jeg alltid har sagt ,moro å prøve ut ting.
                          Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

Comment

• Tenkte bare jeg skulle se innom her igjenn.
                            Har hatt en liten pause ei stund nå, blir vel nærmere ett år tenker jeg..
                            Har vel prioritert hus og barn.
                            Fyra opp bajan i dag, kjørte 10 meter og dro rett i hushjurnet, knust styreservo!
                            Ny servo er bestilt, så rc sessongen er vel i gang igjenn for min del.

Vel, hva har skjedd her inne da? En del siden sist jeg var her tenker jeg..
                            OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by Ignifer View Post
                              Tenkte bare jeg skulle se innom her igjenn.
                              Har hatt en liten pause ei stund nå, blir vel nærmere ett år tenker jeg..
                              Har vel prioritert hus og barn.
                              Fyra opp bajan i dag, kjørte 10 meter og dro rett i hushjurnet, knust styreservo!
                              Ny servo er bestilt, så rc sessongen er vel i gang igjenn for min del.

Vel, hva har skjedd her inne da? En del siden sist jeg var her tenker jeg..
                              får si velkommen tilbake, selv om jeg er den som er rimelig fersk her. hehe
                              Moro å fyre opp baja'n igjen tenker jeg, kanskje ikke fullt så gøy å krasje med en gang og bestille nye deler..hmm

Kjøpte brukt baja her tidlig i våres som jeg prøver å bygge opp.
                              Kjørt mer med den hittil enn det nitro'n ble kjørt tilsammen.
                              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

Comment

• lurer på hvordan puls denna karen fikk jeg.. hahahahahaha

1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X