Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ja jeg vil påstå det.. de mansjettene tåler ingenting, det er levert oppgraderte men dem tåler ikke noe dem heller så det er mye bedre å kjøre helt tørt.. da detter all dritten ut igjen før det rekker å gnage noe
    har du høl i en sånn mansjett og sanda setter seg i fettet så er jo det som pussepapir tørt er det eneste som funker
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

    Comment


    • Ja, men da er jo den saken klar.

      Jeg har ihvertfall ikke oljet de nye akslingene og drivkoppene. Koppene i diffen skal byttes når det blir motorbytte til uka.

      Takker for rådene.

      Det var slik i FG leiren også, men jeg synes jeg leste mange Bajaeiere som mente at en burde ha mansjetter.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • Originally posted by ps71 View Post
        Kjøp deg ekstra snor til starteren da, for det skal godt gjøres og ikke nappe av en eller to Eller sjekk dagens deal of the day hos ddm
        Det er mer enn nok komp for og si det sånn......
        Originally posted by Motörhead View Post
        Jeg har 150 meter nylonsnor fra jernia som ikke frynser. Har tro på den snora.

        Hovedproblemet mitt nå er vel å ut fingern og bestille nye mansjetter for drivleddene. Man må nesten nedlegge kjøreforbud i sand før slikt "ekstrautstyr" er installert.

        Det er mer enn nok komp, ja...


        Kjøp inn plaster... eller en arbeidshanske av et eller annet slag.... Det er STOR fare for at du "drar" på deg et gnagsår eller ei vannblemme.....eller et stort sår på en fing eller to.......
        ( snakker av ærfaring.)
        hehe
        2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
        HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



        sigpic

        Comment


        • Hehe.

          Eller sette på håndtaket fra et akebrett eller rattkjelke. Svær og klumpete, men lettere å gripe i.

          Satan. Høres jo ut som motoren er på kanten av å kunne kjøre på diesel!
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

          Comment


          • Originally posted by Motörhead View Post
            Hehe.

            Eller sette på håndtaket fra et akebrett eller rattkjelke. Svær og klumpete, men lettere å gripe i.

            Satan. Høres jo ut som motoren er på kanten av å kunne kjøre på diesel!
            er nesten.. PRO MOD 30,5 er ennå værre.. jeg har to fingre som bevis.. og jørgen ms på formet her hadde tre digge sår på høyre hånda etter at 30,5'n hans kødda å det var ikke PRO MOD engang akebrett håndtak er nok tingen ja
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • Da har jeg kjent hvor mye komp denne motoren har. Problemet var egentlig ikke å dra i snora. Problemet var å holde fast bilen skikkelig mens man dro.

              Skal en tur bort til nabogutten og høre om jeg kan få håndtaket fra den gamle rattkjelka hans imorgen.
              sigpic
              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

              Comment


              • Originally posted by Vforce jr View Post
                er nesten.. PRO MOD 30,5 er ennå værre.. jeg har to fingre som bevis.. og jørgen ms på formet her hadde tre digge sår på høyre hånda etter at 30,5'n hans kødda å det var ikke PRO MOD engang akebrett håndtak er nok tingen ja
                Hmm, kjøpe hanske
                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                Comment


                • Ja det er lett for å få blemmer i handa hvis man drar for mye.

                  Comment


                  • Originally posted by Nutcase View Post
                    Ja det er lett for å få blemmer i handa hvis man drar for mye.
                    Snakker vi fortsatt om rc her nå ???
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • Kjært barn har mange navn
                      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                      enRoute Berg JXR003
                      Losi 5ive - BZM Super 50

                      Comment


                      • Originally posted by Mr-Online View Post
                        Snakker vi fortsatt om rc her nå ???
                        Nja, kommer an på øyet som ser.. hehe
                        Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                        Comment


                        • Neida, sååå...

                          Jommen sa jeg smør.

                          En skal høre mye før øra detter av.

                          Ja, det er ikke så dårlig at det ikke er godt for noe.

                          ... eller noe sånt.
                          sigpic
                          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                          Comment


                          • Originally posted by Motörhead View Post
                            Da har jeg kjent hvor mye komp denne motoren har. Problemet var egentlig ikke å dra i snora. Problemet var å holde fast bilen skikkelig mens man dro.

                            Skal en tur bort til nabogutten og høre om jeg kan få håndtaket fra den gamle rattkjelka hans imorgen.


                            Har du "bare" kjent på kompen , eller har du fyra opp maskinen ?

                            Bare vent til den dagen motoren har et "dårlig øyeblikk" og ikke er like villig til å fyre , og begynner å "slå" tilbake......hehe
                            2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                            HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by re-load View Post
                              Har du "bare" kjent på kompen , eller har du fyra opp maskinen ?

                              Bare vent til den dagen motoren har et "dårlig øyeblikk" og ikke er like villig til å fyre , og begynner å "slå" tilbake......hehe
                              JA det er nesten som å få en såkalt bitchslap.

                              Comment


                              • Originally posted by re-load View Post
                                Har du "bare" kjent på kompen , eller har du fyra opp maskinen ?

                                Bare vent til den dagen motoren har et "dårlig øyeblikk" og ikke er like villig til å fyre , og begynner å "slå" tilbake......hehe
                                Kan skrive under på at det er tungt når det skjer
                                Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                                Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X