Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Da var det tid for å få bajaen oppe og gå igjen.
Har ikke vært noe alvorlige feil som har hindret meg i å bruke den. Men bare litt småtterier som skal gjøres for å få den 100% igjen. Blant annet Hostile MX dekk, nye felger for disse, innlegg, ekstra tennplugg, nytt desert rat karosseri etc. Coldcutters var visst ikke tilgjengelig på RC-racing men tenkte å bruke bilpigg eller noe annet å skru i knastene.
Så har også FG 4x4 bobla fått ny sylinderpakning og eksospakning for å gå over stockmotoren på den etter litt svetting her og der.
Planen er å lage en ismaskin av den med lange treskruer på alle fire på blankisen litt utpå vårparten.
I'm back in business.
Skal samtidig kline inn radioboksen i så mye silikon at jeg i praksis har støpt en ny en rundt den gamle.Last edited by Motörhead; 25 January 2011, 17:40.sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
De nedre du har linket til er for 4mm demperstenger, og på en v2 baja står det 6mm stenger..Originally posted by dj-m View Posther er min handleliste for å få min baja sesongklar
og denne viss den passer på min bil da
http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=33343
Så hvis det er bottom shock cap du trenger eller o-ringer så passer ikke det settet på din bilTekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++
Comment
-
Comment
-
Noe av det passer, men som sagt tidligere så passer ikke alt.Originally posted by dj-m View Posthttp://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=85410
er ikke disse til v2?
Det som er ringer rundt på bilde passer, men du må ha disse i tillegg for og få et komplett sett
1000's of 1/5th scale HPI, Losi, RCMK, Kraken Vetka, stock and upgrade parts. Axial R/C rock crawler stock and upgrade parts! Go-Ped Scooter Parts. Zenoah & CY Engines.
Eller ihvertfall disse
1000's of 1/5th scale HPI, Losi, RCMK, Kraken Vetka, stock and upgrade parts. Axial R/C rock crawler stock and upgrade parts! Go-Ped Scooter Parts. Zenoah & CY Engines.
Dette er hvis du har 6mm demperstenger daTekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
trenger nokk den hpi-87565, den har jo di mest kritiske delene som trengsOriginally posted by ps71 View PostNoe av det passer, men som sagt tidligere så passer ikke alt.
Det som er ringer rundt på bilde passer, men du må ha disse i tillegg for og få et komplett sett
Eller ihvertfall disse
Dette er hvis du har 6mm demperstenger da[ATTACH=CONFIG]42201[/ATTACH]
Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++
Comment
-
Og disse http://rc-racing.no/index.php?target...oduct_id=33209, da lekker det ikke olje lengerOriginally posted by dj-m View Posttrenger nokk den hpi-87565, den har jo di mest kritiske delene som trengs

Men viss det er kun for at det lekker olje fra demperne, så holder det med å bytte til disse tetningene.Last edited by Mr-Hansen; 25 January 2011, 21:42.Har en HPI baja med en masse deler og div skruer på
Comment
-
Selv så bruker jeg disse o-ringene, holdere mye bedre enn hpi sine
De tåler også siliconoljeTekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
Var ute og mishandlet FG'en litt idag. Nå gleder jeg meg bare til Bajaen er skodd og klar til mer moro.
sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
en kompis lurer på å bestille dette, er det ett sett med 2 i elelr må han bestille 2 stk ?
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

,Savage LE ombygd til XL
Comment