Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er det noen som har hørt noe fra RC-racing i det siste?

Jeg bestilte noe der i fra for ca 1,5 uke siden og har ikke hørt noe. Prøvde å sende mail og ringe.

Er nok helt sikkert en logisk grunn, men kanskje dere andre vet noe jeg ikke vet? Er han på ferie?

sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• prata selv med han i slutten av forrige uke.. og morten har hatt jevnt kontakt med han de siste ukene.
      sigpic
      Member of Team Daves

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
        Er det noen som har hørt noe fra RC-racing i det siste?

Jeg bestilte noe der i fra for ca 1,5 uke siden og har ikke hørt noe. Prøvde å sende mail og ringe.

Er nok helt sikkert en logisk grunn, men kanskje dere andre vet noe jeg ikke vet? Er han på ferie?

Han har hatt PC-krasj, men skal være oppe og gå igjen nå. Prata med han senest igår, og det er businss as usual der
        Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe

Comment

• Javell.

Da kommer nok delene etterhvert.
          sigpic

Comment

• Originally posted by Motörhead View Post
            Javell.

Da kommer nok delene etterhvert.
            Sitter hos gammæln nå. Maskina er fiksa, han tok tre turer på postkontoret på fredag så dela er på vei

God helg folkens.
            Last edited by Vforce jr; 6 February 2011, 10:20.
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Du som fiksa for'n?

Men da er den i boks. Nå er der moro føre ute ihvertfall. Hard snø.
              sigpic

Comment

• neida.. den var fiksa når jeg kom

er alltid morsomt føre, fins ikke dårlig vær, bare dårlig eeeeee dekk?
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Var litt frista på å skru på potta igjen og prøve paddeldekka på snøen. Men etter å ha hørt så mye rart om at det ikke sitter så skrinla jeg de planene.
                  sigpic

Comment

• Mener du at du har dårlig grip i snøen?? Synes det tok greit tak da jeg testet det sist, men det var i en preparert slalombakke.. Men det er bare grip rett frem.. så fort du begynner å svinge så går det sidelengs..
                    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                    enRoute Berg JXR003
                    Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

• Nei, jeg har ikke prøvd enda.

Så får se når hostiledekka kommer.
                      sigpic

Comment

• Prøvde med paddles når den første snøen kom.
                        Enig med tomso her.

Kjøpte hostile dekk og pigger og det kan anbefales
                        Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

Comment

• Hostiledekka står i restordre fikk jeg erfare av en veldig munter (og brisen?) Jan-Erik per telefon.

Så da får jeg bruke tida på å skjære ut det nye karosseriet og gjøre istand doningen.

Så får jeg ønske Jan-Erik en fin kveld videre da det hørtes ut som han var i godhumør.

På fredda'n er det min tur å søle i meg edle dråper med kolleger og angre som pokkern på lørdag.

Men skal bli bra med nye felger i krom, hostiledekk og blå ringer.
                          Last edited by Motörhead; 9 February 2011, 23:21.
                          sigpic

Comment

• Han nevte vel ikke tilfeldigvis når han venter de inn igjen vel ?
                            Last edited by john_erlingbakke; 10 February 2011, 20:24.
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

• De var på vei til han. Så regner med at de er i forsendelse.

Skal nok ikke ta så lang tid, nei.
                              sigpic

Comment

• begynner å bli klar for litt kjøring jeg ass... noen som veit om noen steder å kjøre eller?

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X