Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Vforce jr View Post
    3500-4000 er vel helt greit det da.. nå har jeg som sagt ikke sett den men, det er ofte vanskelig å få igjen noe som er brukt uansett hvor mye man har kosta på.. det er grunnen til at jeg ALDRI skal selge noen av mine bajaer for da går jeg så brutalt i tap at det er ikke morro engang

    Har du mange da ?
    Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

    Comment


    • Originally posted by Ignifer View Post
      Dempere og diff er oppgradert til SS verson..

      Prøv å legge inn noen bilder da vel, er sikkert mange som vil se denne bilen før de evt. gir deg bud på den
      Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

      Comment


      • Originally posted by Bajafun View Post
        Har du mange da ?
        1 100% bil og 1 70% bil
        100 prosenten er en tung jævel og 70 prosenten skal liksom bli så lett som mulig karbon og tull.. begge med lik motor
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • Oki, så noen bilder av karbon prosjektet, tror den blir bra
          Holder på med en SS her selv, blir endel alu. stasj på den
          Enig med deg i det at en taper penger på å selge, solgte unna et par bajaer for litt siden, lite brukt og mye påkostet, tapte peng så det grein :/
          Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

          Comment


          • Originally posted by Vforce jr View Post
            det er grunnen til at jeg ALDRI skal selge noen av mine bajaer for da går jeg så brutalt i tap at det er ikke morro engang
            Har handla en bil av deg da
            Hpi Baja "Shorty"
            Mini z Awd

            Comment


            • stian, det var en delebil

              jeg har en sånn alu klomp av en bil serru.. var morsom å bygge den også, kanskje den får en "oppussing" når nr 2 er ferdig, men nå skal jeg prøve noe heeelt annet desto lettere desto bedre, titan og karbon burde være tingen da.. hehe
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

              Comment


              • Hehe, ja... nå har jeg bare 5 igjen :/
                Har en for salg på bla. Finn og her på forumet, får jeg den solgt, beholder jeg nok de andre
                Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                Comment


                • Originally posted by stianmann View Post
                  Har handla en bil av deg da
                  Kor det gikk med prosjektet ditt ?
                  Er du helt ferdig med den ?
                  Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                  Comment


                  • Originally posted by Bajafun View Post
                    Kor det gikk med prosjektet ditt ?
                    Er du helt ferdig med den ?
                    hahahhaa.. bra du spurte om det :P den har han gjort ferdig og allerede havarert en motor på.. mwohohohahahaha
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                    Comment


                    • Originally posted by Vforce jr View Post
                      hahahhaa.. bra du spurte om det :P den har han gjort ferdig og allerede havarert en motor på.. mwohohohahahaha
                      Hihihi.. litt av en kompis
                      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                      Comment


                      • Originally posted by Vforce jr View Post
                        hahahhaa.. bra du spurte om det :P den har han gjort ferdig og allerede havarert en motor på.. mwohohohahahaha
                        Bare vent... kommer sterkere tilbake
                        Hpi Baja "Shorty"
                        Mini z Awd

                        Comment


                        • Hehehe, bra at redskapen blir brukt i allefall
                          Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                          Comment


                          • Var vel heller litt for gjerrig på luft filter olja som var årsaken. Men nå har jeg lært...
                            Hpi Baja "Shorty"
                            Mini z Awd

                            Comment


                            • For alle dere som ikke har, løp og kjøp

                              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                              Spectrum dx3s

                              Comment


                              • Originally posted by ps71 View Post
                                For alle dere som ikke har, løp og kjøp

                                http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...egory.68422/.f
                                Er det flere som på Romerike som skal ha? Så kunne vi bestille sammen å slippe unna med litt lavere frakt...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X