Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjempe mye aktivitet her om dagen

    Comment


    • Er det noen som skal kjøre idag da? Vi er to som skal dit idag. Håper noen kommer.

      Comment


      • vi kommer nokk en tur i morgen. etter jobb og skole... så håper vi blir fler. hadde vært morro og treffe fler fra Forumet

        Comment


        • Motoren går godt Arne? Skal muligens nedover til helgen.. Noen som skal kjøre da? Kan gjerne ta med bilen nedover jeg..
          Bjørn Milsteinhaugen -82
          1/6 Fg Monster Beetle Pro,Sanwa MX3 FHSS,JetPro v2, 27,2 REED

          Comment


          • Jeg kommer ned på onsdag igjen...gikk tom for fuel og veldig tom for bakhjulstrekk idag...

            Comment


            • Originally posted by Saab_boy View Post
              Motoren går godt Arne? Skal muligens nedover til helgen.. Noen som skal kjøre da? Kan gjerne ta med bilen nedover jeg..
              den går som en kule.. han fikk mye mer fart enn meg i værtfall...
              men til helga ser det ut som vi skal til drammen på hunde utstilling..
              Men kommer om vi ikke blir så sene.


              Skal en tur ut og kjøre i dag iværtfall..

              Comment


              • Hundeutstilling ja? Kult da.. Håper ikke "sjefen" i hjemmet finer ut att det er utstilling.. Da blir det ikke noe kjøring iallefall... Skal på utstilling første helga i sept da..
                Bjørn Milsteinhaugen -82
                1/6 Fg Monster Beetle Pro,Sanwa MX3 FHSS,JetPro v2, 27,2 REED

                Comment


                • Originally posted by Saab_boy View Post
                  Hundeutstilling ja? Kult da.. Håper ikke "sjefen" i hjemmet finer ut att det er utstilling.. Da blir det ikke noe kjøring iallefall... Skal på utstilling første helga i sept da..
                  hehe ja er jo morro med utstilling også.. spes når man er der med hunder som har blitt høyt premierte før... men er jo utrolig mye kjøring man ikke får vært med på... hvor skal dere på utstilling da? litt off topic men..

                  Comment


                  • Originally posted by Arnesten View Post
                    hehe ja er jo morro med utstilling også.. spes når man er der med hunder som har blitt høyt premierte før... men er jo utrolig mye kjøring man ikke får vært med på... hvor skal dere på utstilling da? litt off topic men..
                    Skal baretil Hundorp vi da.. selvsakt første helga i Sept. Første utstilling på valpen.. Så det blir veeeeldi gøy da
                    Bjørn Milsteinhaugen -82
                    1/6 Fg Monster Beetle Pro,Sanwa MX3 FHSS,JetPro v2, 27,2 REED

                    Comment


                    • Da sporer jeg over til ON-topic igjen...
                      Vi er 2-3 som skal kjøre idag i 18tiden...håper flere vil komme og kjøre litt.

                      Comment


                      • Originally posted by KTMRider View Post
                        Da sporer jeg over til ON-topic igjen...
                        Vi er 2-3 som skal kjøre idag i 18tiden...håper flere vil komme og kjøre litt.
                        Hvem er de 1-2 andre? ..

                        Comment


                        • Originally posted by BSS View Post
                          Hvem er de 1-2 andre? ..
                          CPU1 og CPU2...
                          Neida, et par kompiser. Vi drar nå. Får håpe banen ikke har regnet bort.

                          Comment


                          • Originally posted by KTMRider View Post
                            CPU1 og CPU2...
                            Neida, et par kompiser. Vi drar nå. Får håpe banen ikke har regnet bort.
                            Det er den Hehe:P

                            Comment


                            • Originally posted by BSS View Post
                              Det er den Hehe:P
                              Var regnet noen litt dype spor lengst bort på banen...men ellers gikk det kjempeflott

                              Comment


                              • Hei godt RC folk..

                                Er denne banen deres åpen for alle, eller må man være medlem?? Grunn til at jeg spør er fordi onkel min og jeg har en monster truck hver oss som vi har kjørt litt med, men vi finner ingen gode plasser og kjøre. Ihvertfall ikke i Halden. Så vi har litt lyst til å prøve oss på bane, se hvordan bilene er, og hvordan ferdighetene er når man kommer inn på et ``begrenset`` område.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X