Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ikke glem

    Originally posted by TommyAlex View Post
    Det er ikke å blande seg inn det Lars Tommy Det er jo kjempe digg at folk kan ta i et tak. Og du Lars Tommy, har gjort underverker der oppe med traktoren, banen blei drit fin og for å ikke snakke om enda mere utfordrende, Jeg dro opp for å klø meg litt mere i skjegget i dag for å se hvordan jeg skulle få banen bedre og hva var det jeg så der ! joda Da hadde Lars Tommy og Dio vært å fikset opp, og det må jeg si gutter, blei rimelig imponert ja Banen blei laget for et fellesskap slik at vi fikk en skikkelig bane å kjøre på, men det har blitt lite med dugnader slik at jeg har gjort mesteparten selv med litt hjelp innimellom av noen få sjeler. Så detta var morro, at noen tok inisiativ selv og gjorde noe positivt med banen. Og vi kan heller ikke glemme vår herre som har gitt oss litt regn hehe. banen har perfekte kjøreforhold nå og nå er det enda artigere å kjøre der, nytt hopp, et par nye svinger, litt annen form på banen og meste parten av hullene er vekk, takket være en skikkelig innsats av Lars Tommy og Dio


    Ps. digga depoet

    Alt vi mangler nå er en skikkelig helge samling der med grilldress og pølser hehe.
    Ikke glem hpi kæll... var der han oxo gett
    Fredly Andre Andresen
    President of Østfold RC Truckers
    Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

    Comment


    • Javisst var jeg der sammens med Lars Tommy og Dio!!!!

      Men en ting vil jeg si,og det er at skal folk være der og kjører å kose seg syns jeg også at di kan være med på dugnad,eller gå over banen når di ser det trengs. Det koster faktisk ikke no og kjøre der. Ta med ei rive eller sånt. Mer skal ikke til.
      HPI Baja 5T - 29.ccm big bore kit - DDM Dominator V2 - Spektrum DX3s

      Comment


      • Da er jeg og Dio på vei opp i gropa for og kjøre
        Håper det dukker opp flere..
        HPI Baja 5T - 29.ccm big bore kit - DDM Dominator V2 - Spektrum DX3s

        Comment


        • Originally posted by hpi-kæll View Post
          Javisst var jeg der sammens med Lars Tommy og Dio!!!!

          Men en ting vil jeg si,og det er at skal folk være der og kjører å kose seg syns jeg også at di kan være med på dugnad,eller gå over banen når di ser det trengs. Det koster faktisk ikke no og kjøre der. Ta med ei rive eller sånt. Mer skal ikke til.
          Beklager beklager Da har jeg nok ikke heeelt fått med meg det, Men kjempe bra jobba gutter, det er slik det skal være. Som sagt, det er flott og se at andre også kan ta i et tak.


          Nei, er så enig så enig, det koster absolutt ingenting å ta i et tak en gang i blandt.
          Mvh. Tommy.A

          Sarpsborg RC Offroad klubb

          Comment


          • Originally posted by SSboy View Post
            Ikke glem hpi kæll... var der han oxo gett
            Jeg favoriserer ingen ! fikk det bare ikke med meg!
            Mvh. Tommy.A

            Sarpsborg RC Offroad klubb

            Comment


            • Ja,da har jeg og Dio vært og kjørt i noen timer i dag. Men så var det kun oss der oppe da gett. Dere andre har bilen på utstilling eller? hehe
              HPI Baja 5T - 29.ccm big bore kit - DDM Dominator V2 - Spektrum DX3s

              Comment


              • Originally posted by hpi-kæll View Post
                Ja,da har jeg og Dio vært og kjørt i noen timer i dag. Men så var det kun oss der oppe da gett. Dere andre har bilen på utstilling eller? hehe
                Skal dere opp i morra da??? tro det eller ei, jeg er ferdig med bilen
                Fredly Andre Andresen
                President of Østfold RC Truckers
                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                Comment


                • Kjøring søndag 26/7 09

                  Hei folkens. Jeg og mossingene har tenkt å ta en tur opp i gropa å kjøre litt fra kl 18:00 i morgen. Håper å se flere der oppe. Skal skru som bare det i kveld for å få istand bilene.

                  Skal få han magne kobbevik til å ta med seg kamera sitt så får vi noen fete bilder også.

                  Snakkes i morgen!!!!!!!!
                  Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                  HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                  Comment


                  • Originally posted by hpi-kæll View Post
                    Ja,da har jeg og Dio vært og kjørt i noen timer i dag. Men så var det kun oss der oppe da gett. Dere andre har bilen på utstilling eller? hehe
                    Jepp min er på utstilling frem til neste helg.men får vel blåse litt støv av den innen helgen kommer

                    Comment


                    • Skal garantert opp der i morgen. Vet ikke klokkeslettet enda. Jeg og Dio sitter i kjelleren og skrur med et par gode kalde danske
                      HPI Baja 5T - 29.ccm big bore kit - DDM Dominator V2 - Spektrum DX3s

                      Comment


                      • Kan vi ikke alle sammen passe på å være der fra 1800 og utover da, siden Lars Tommy og de kommer da så hadde det jo passet bra, det er jo skjeldent vi er i samlet gjeng

                        Da får jeg tid til å gjøre ferdig bilen også hehe.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Kjøring 29 eller 30.7

                          Kult med kjøringen på søndag, med bra oppmøte Tror vi faktisk var en 8-9 biler totalt. Mye Baja da... og min stakkars FG

                          Noen flere som kan tenke seg en tur opp enten onsdag 29.7 eller torsdag 30.7? Tar med meg en rive for å gå over det groveste tenkte jeg da det var litt mye dumpler.
                          For min del passer det begge dager fra sånn ca 18 tiden. Kult med så mange som mulig!
                          1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                          Comment


                          • Hvis jeg har fått delene til bilen så er jeg klar begge dagene, må ha litt pause fra maling av hus
                            Fredly Andre Andresen
                            President of Østfold RC Truckers
                            Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                            Comment


                            • Originally posted by SSboy View Post
                              Hvis jeg har fått delene til bilen så er jeg klar begge dagene, må ha litt pause fra maling av hus
                              Å, ja du trenger en pause da. Maling av hus suger big time
                              Håper bil er friskmeldt til en av dagene da....
                              1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                              Comment


                              • Snakket med Egon istad så delene er på plass i kveld

                                Maling suger ja, men man må passe på når det er vær til det.
                                Fredly Andre Andresen
                                President of Østfold RC Truckers
                                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X