Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ja mest sansynelig så var det vel det SSboy hehe, er litt treig i avtrekkeren når natti nærme seg se

    Da antar jeg at både SSboy og Dio også er med på den da

    Kom igjenn folkens, join the club.

    Kanskje det blir noen t-skjorter ettervert også hvis det er mange nok som vil vere med. Kjenner mange rare folk jeg se hehe.

    Dio: akta dina ord, du kjører faktisk i "Sarpsborg" hehe.
    Last edited by TommyAlex; 29 July 2009, 07:40.
    Mvh. Tommy.A

    Sarpsborg RC Offroad klubb

    Comment


    • Jeg er også helt klart med i denne klubben
      1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

      Comment


      • prepp av banen ferdig

        Hei gutter nå er banen i tipp topp stand. steinene er fjernet, tranga er ikke der lenger og dumpene er vekk. lurer på om det trengs noe hinder på lang siden. strekka har blitt så jævlig lang? Prøv å rak til banen etter bruk. så slipper det å bli så sinnsykt dumpete. rake ligger der oppe.

        Dere får kjøre som bare det. Lykke til
        Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

        HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

        Comment


        • Får jeg være med selv om jeg er medlem i en annen klubb også??Noen som har hurtig lader man kan bruke på bil?hvis det så kan det hende jeg tar meg en tur.Har fått potta mi

          Comment


          • Blir det noe kjøring imorra eller? er klar som et egg.har testet bilen og potta mi idag.og jeg har klart å få bulk i potta alt.F...

            Comment


            • Kjøring Lørdag kl 20:00

              hei jeg satser på å dra opp ca 20:00 i morgen. vis være holder da.
              Er det noen som vet åssen banen har blitt der etter regnvære? trengs det en troktor der?
              Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

              HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

              Comment


              • Hadde tenkt meg dit sånn rundt 12 tiden jeg.om kvelden er jeg for opptatt med å spille.håper på bra oppmøte da når jeg for en gang skyld skal komme dit med bilen

                Comment


                • Originally posted by dyver View Post
                  Hadde tenkt meg dit sånn rundt 12 tiden jeg.om kvelden er jeg for opptatt med å spille.håper på bra oppmøte da når jeg for en gang skyld skal komme dit med bilen
                  '
                  Jeg skal opp i morgen. vet ikke når. Kjøpte meg ny baja i dag såååå det klør i fingra

                  Comment


                  • kl. 10:00.... møte plikt
                    Fredly Andre Andresen
                    President of Østfold RC Truckers
                    Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                    Comment


                    • Originally posted by SSboy View Post
                      kl. 10:00.... møte plikt
                      Skal dere opp kl 10 :-O er det mange som kommer og kjører da?

                      Comment


                      • jeg er der i 10 tiden.... skal på fest i morra så je må presse inn noen timer med kjøring, hvis været holder
                        Fredly Andre Andresen
                        President of Østfold RC Truckers
                        Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                        Comment


                        • Pokker tiden flyr
                          Tror ikke jeg rekker å kjøre i dag gett
                          Fredly Andre Andresen
                          President of Østfold RC Truckers
                          Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                          Comment


                          • Originally posted by SSboy View Post
                            Pokker tiden flyr
                            Tror ikke jeg rekker å kjøre i dag gett
                            Jeg stikker opp rundt 12-13.. Håper det er noen andre der da Været er jo kjempe fint

                            Comment


                            • Jeg kommer sånn rundt 12 tiden jeg.og ssboy du skal du også.noen flere eller?

                              Comment


                              • Originally posted by dyver View Post
                                Jeg kommer sånn rundt 12 tiden jeg.og ssboy du skal du også.noen flere eller?
                                Ok. Jeg skal være der en del timer framover, dere skal vel ikke bare legge av noen runder dere eller?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X