Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Mr-Online View Post
    Husk på å dra over skruene da, ser ut til att ene skruen som holder bakre rammevang er høyre side, rett under pipa og litt til høyre for dempertårnet er på vei ut....

    Takk for at du sa det, ellerså hadde jeg herpa det også

    Comment


    • Originally posted by BSS View Post
      Kan si til pappa at han må sette den sammen sånn at den er klar til helgen da Så kan vi ta det på lørdag eller søndag
      Jepp bare gi beskjed når alt er klart du.
      Mvh. Tommy.A

      Sarpsborg RC Offroad klubb

      Comment


      • Originally posted by TommyAlex View Post
        Jepp bare gi beskjed når alt er klart du.
        Okey! Det skal jeg gjøre. Men gidder du og titte om det er noe der oppe jeg kan henge etter?

        Comment


        • Originally posted by BSS View Post
          Okey! Det skal jeg gjøre. Men gidder du og titte om det er noe der oppe jeg kan henge etter?
          Nei det er det ikke, og det som er der er ikke dugende til slikt gitt, bare noe gammelt treverk.
          Mvh. Tommy.A

          Sarpsborg RC Offroad klubb

          Comment


          • Originally posted by TommyAlex View Post
            Nei det er det ikke, og det som er der er ikke dugende til slikt gitt, bare noe gammelt treverk.
            Oki. . men hvordan skal dere ha det backflip hoppet a? prøvde det når jeg hadde baja sist. Jeg gikk rett opp, og rett ned i gjen. klarte ikke og gå rundt x]

            Comment


            • Originally posted by BSS View Post
              Oki. . men hvordan skal dere ha det backflip hoppet a? prøvde det når jeg hadde baja sist. Jeg gikk rett opp, og rett ned i gjen. klarte ikke og gå rundt x]
              når jeg tenker etter så har vi noen paller der oppe, kunne kanskje lagt noen store stein på den og festet et tau på den, men spørs om det blir noe greie på da. Er meningen Halvor skal komme med traktoren så vi får se hva som skjer der

              backflip hopp ? Det er ikke laget som backflipp hopp, det er bare et hopp som nitro bilene i første omgang brukte og de flippet rundt men flippe rundt med en baja der ?? ja da skal du jaggu jobbe hardt hehe.men det er ikke noe problem å hoppe langt på det, det har jeg selv gjort. Men har du prøvd å flippe rundt på det så har du kjørt feil vei, du kan seffers kjøre den veien også hvis du er alene der men det er ikke den veien løypa går. Slik banen er akkurat nå så kommer du fra den nedre svingen og opp og da hopper du utfor på det hoppet og ikke motsatt. Det er litt trangt der hvis du får biler i møte men det er som sagt midlertidigt.
              Mvh. Tommy.A

              Sarpsborg RC Offroad klubb

              Comment


              • Noen som har tenkt seg opp i vistergropen til helga??

                Hadde tenkt meg en liten tur opp ditt, hvis jeg får bunnpakningen til beetlen min.. Noe jeg håper at kommer i morra

                Er det noen andre som har planer om å dra ditt en tur??
                Evt dag og kl?
                Marder Zeonah 26cc, og veldig fornøyd!

                Comment


                • Vistergropa

                  Hei gutter! Var oppe på banen deres i stad. Lurer på hvem som eier stedet er det Eivind Engseth? Vi er ett par tre stk med fler etter vært som kunne tenkt oss et sted hvor vi kan kjøre bajaene våre. vi tenker da å bygge et annlegg samme hobbyco men da trenger vi et sted som er ferdig regulert til motorsport. Er det noe int for det hos dere?

                  NB vi har nettopp startet en rc butikk i moss hvor vi da har alt av hpi...


                  Mvh Lars Tommy Berntsen
                  Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                  HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                  Comment


                  • Originally posted by Lars Tommy View Post
                    Hei gutter! Var oppe på banen deres i stad. Lurer på hvem som eier stedet er det Eivind Engseth? Vi er ett par tre stk med fler etter vært som kunne tenkt oss et sted hvor vi kan kjøre bajaene våre. vi tenker da å bygge et annlegg samme hobbyco men da trenger vi et sted som er ferdig regulert til motorsport. Er det noe int for det hos dere?

                    NB vi har nettopp startet en rc butikk i moss hvor vi da har alt av hpi...


                    Mvh Lars Tommy Berntsen

                    Hvorfor må det være regulert for motorsport ?
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • Det er kjipt å bruke hundrede av tusen på ett bane anlegg vis det må rives pga regulerings plan ikke er i orden.
                      Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                      HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                      Comment


                      • Har en kunde på Grålum så jeg får vel ta en tur for å "jobbe" litt hos ham en dag ser det ut til...
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • Originally posted by Lars Tommy View Post
                          Det er kjipt å bruke hundrede av tusen på ett bane anlegg vis det må rives pga regulerings plan ikke er i orden.

                          Ut ifra hva jeg har forstått så har vel da vistergropa ca 94.500 kr igjen å gå på da... Det viktigste er vel evnt en leiekontrakt...
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • Originally posted by Lars Tommy View Post
                            Hei gutter! Var oppe på banen deres i stad. Lurer på hvem som eier stedet er det Eivind Engseth? Vi er ett par tre stk med fler etter vært som kunne tenkt oss et sted hvor vi kan kjøre bajaene våre. vi tenker da å bygge et annlegg samme hobbyco men da trenger vi et sted som er ferdig regulert til motorsport. Er det noe int for det hos dere?

                            NB vi har nettopp startet en rc butikk i moss hvor vi da har alt av hpi...


                            Mvh Lars Tommy Berntsen
                            Skulle ikke dere bygge sammen med buggy 1:8-1:10 banen og asfalt banen i våleler da?

                            Comment


                            • Bane oppdatering

                              Banen er nå åpen rundt hele, har fått breia ut tranga litt og fjerna noen store stein som lå der. Nitro sløyfa er også åpen igjenn.
                              Jeg vil samtidig minne alle om kjøre reglene der oppe, bare så vi ikke glemmer de.
                              Mvh. Tommy.A

                              Sarpsborg RC Offroad klubb

                              Comment


                              • Helge kjøring

                                Tenkte jeg skulle anonsere litt Fått noen spørsmål ang. helge kjøring.
                                Jeg oppfordrer alle som kan å møte opp til lørdags kjøring førstkommende helg oppmøte fra 12:00 og utover, ta med grillen, kjærringer, unger og beste foreldre og seffers bilen da Hadde vært veldig gøy med maaange der oppe, banen har kjempe fine forhold for øyeblikket og vi håper det vil vare ut helgen, litt dumpler og slikt men det er jo en offroad bane.

                                Så kom igjenn folkens, la oss kjøre bil
                                Mvh. Tommy.A

                                Sarpsborg RC Offroad klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X