Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TommyAlex View Post
    Lars Tommy :

    Tenkte på en annen ting, siden det skal investeres masse penger på dette (etter hva jeg har skjønt) hva med en innendørs bane ? hadde det vært noe å tenke på ? Det hadde vært heftigt å fått til noe sånt, det hadde i såfall blitt den første i Norge. Det finnes mange tomme haller/lager stående, blandt annet i Fredrikstad så står det jo en del. Tror de er store nok også. Jeg har tenkt mye på dette og jeg tror dette absolutt er muligt.
    Det som er fordelen med en slik hall er at det kan kjøres året rundt uansett vær, pluss at vi vet fra før at sports haller er svært så populært. Det finnes jo go-carts haller så hvorfor ikke rc bane.

    Vet det er mange floker som må elimineres, blandt annet, eksos, støy osv. men alt kan løses ved et godt samarbeid. jeg ser ikke dette som noe problem. Men det viktigste av alt er jo sponsorer, det må det jo jobbes hardt med.
    Hei det skal investeres penger til å få igang en 1/5 internasional bane. Tenker det å leie et lokale inne vil koste ganske så mye i forhold til en utendørs. men vi er intresert i det meste.
    Hadde vært helt rått å få til en slik bane i østfold..

    Jeg sitter også i styret til mossrc og vi har muligens ordnet oss en plass på varna go cart bane i våler.


    Men hvor mange er dere som kjører. tenker da de som kjører 1 eller flere ganger i mnd?


    Mvh Lars Tommy Berntsen
    Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

    HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

    Comment


    • Originally posted by Lars Tommy View Post
      Hei det skal investeres penger til å få igang en 1/5 internasional bane. Tenker det å leie et lokale inne vil koste ganske så mye i forhold til en utendørs. men vi er intresert i det meste.
      Hadde vært helt rått å få til en slik bane i østfold..

      Jeg sitter også i styret til mossrc og vi har muligens ordnet oss en plass på varna go cart bane i våler.


      Men hvor mange er dere som kjører. tenker da de som kjører 1 eller flere ganger i mnd?


      Mvh Lars Tommy Berntsen

      Det høres ganske bra ut dette.vi er ganske mange som kjører 1:5/1:6 biler i østfold.har ike vært så aktiv i det siste men blir det fremover i tiden.oo vi kjører jo hver helg og om kveldene når vi har muligheter.en innendørs bane vil bli alt for dyrt uannsett.men det er jo potensial på våler da.

      Comment


      • Hei, jeg gadd ikke kjøre opp til vister i dag, er ikke deilig og kjøre atvn i regnvær! Tar en tur opp i morgen, når er du der alex? kan du sende meg en mld? 45517816! Stikker opp i morgen selv om det regner, hadde vært fint om du var der, så du kunne sakt hvordan jeg skal ta det !

        Comment


        • Originally posted by Lars Tommy View Post
          Hei det skal investeres penger til å få igang en 1/5 internasional bane. Tenker det å leie et lokale inne vil koste ganske så mye i forhold til en utendørs. men vi er intresert i det meste.
          Hadde vært helt rått å få til en slik bane i østfold..

          Jeg sitter også i styret til mossrc og vi har muligens ordnet oss en plass på varna go cart bane i våler.


          Men hvor mange er dere som kjører. tenker da de som kjører 1 eller flere ganger i mnd?


          Mvh Lars Tommy Berntsen
          Har en arbeidskollega som er nysgjerrig på RC biler,og har lyst til å lage rc og Atv bane på en jordlapp som han ikke bruker.Han har spurt meg fler ganger om jeg tror det er noe interesse.Turen gård i Våler for dem som vet hvor det er..interesant???
          Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

          Comment


          • Åssen har dere tenkt til å legge oppe dette da Lars Tommy ? hvem skal betale for dette, noen sponsorer på gang ? og hvor kommer vi inn hen i bildet ? Tror ikke dere skal være så redde for at banen ikke blir brukt, det er plenty av ls kjørere i østfold, pluss, har dere en internasjonal bane og den blir publisert så blir detta nokså stort. vi snakker om internasjonale løp, foreninger osv. som sagt stort. Hva slags bane har dere tenkt til å lage da ? 1:5 bane er grei nok men du har jo noen typer å velge i mellom, en skikkelig offroad bane slik som vister eller planke kjøring på et jorde
            Mvh. Tommy.A

            Sarpsborg RC Offroad klubb

            Comment


            • Hadde kanskje vært idiellt å opprette en ny tråd for den banen der. slik at det ikke blir så altfor topic liksom.
              Mvh. Tommy.A

              Sarpsborg RC Offroad klubb

              Comment


              • Originally posted by TommyAlex View Post
                Åssen har dere tenkt til å legge oppe dette da Lars Tommy ? hvem skal betale for dette, noen sponsorer på gang ? og hvor kommer vi inn hen i bildet ? Tror ikke dere skal være så redde for at banen ikke blir brukt, det er plenty av ls kjørere i østfold, pluss, har dere en internasjonal bane og den blir publisert så blir detta nokså stort. vi snakker om internasjonale løp, foreninger osv. som sagt stort. Hva slags bane har dere tenkt til å lage da ? 1:5 bane er grei nok men du har jo noen typer å velge i mellom, en skikkelig offroad bane slik som vister eller planke kjøring på et jorde
                Hei vi har vel egentlig ikke tenkt så mye. Vi har blitt spurt av hobbyco om å finne et sted hvor det kan bygges en bane. Det er de som skal kjøre igang dette projektet etter åssen jeg har forstått det. og da er det vel de som skal ta den biten med økonomi som det heter så fint. Men vi kan jo møtes en dag å prate litt rundt dette.


                Mvh Lars Tommy Berntsen
                Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                Comment


                • Okay. da skjønner jeg. Ja det kan vi jo gjøre, bare ta en dag det passer det.
                  Mvh. Tommy.A

                  Sarpsborg RC Offroad klubb

                  Comment


                  • Originally posted by BSS View Post
                    Hei, jeg gadd ikke kjøre opp til vister i dag, er ikke deilig og kjøre atvn i regnvær! Tar en tur opp i morgen, når er du der alex? kan du sende meg en mld? 45517816! Stikker opp i morgen selv om det regner, hadde vært fint om du var der, så du kunne sakt hvordan jeg skal ta det !
                    nei det skjønner jeg godt, det var og blei et skikkelig møkka vær for å si det slik Jeg skal opp der på onsdag, torsdag osv., kan sende ei sms jeg vettu.

                    Ps. Jeg heter Tommy og ikke alex, ville bare nevne det slik at du ikke legger til deg dumme uvaner hehe.
                    Mvh. Tommy.A

                    Sarpsborg RC Offroad klubb

                    Comment


                    • Originally posted by TommyAlex View Post
                      nei det skjønner jeg godt, det var og blei et skikkelig møkka vær for å si det slik Jeg skal opp der på onsdag, torsdag osv., kan sende ei sms jeg vettu.

                      Ps. Jeg heter Tommy og ikke alex, ville bare nevne det slik at du ikke legger til deg dumme uvaner hehe.
                      oki , jeg skal på ferie i morgen.. da må det evt bli i dag..

                      Comment


                      • Originally posted by BSS View Post
                        oki , jeg skal på ferie i morgen.. da må det evt bli i dag..
                        Veel, akkurat nå så regner det jo men kan jo hende det blir opphold sånn ved halv åtte tiden skal opp der da.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Vist det ikke pøser ned, send meg mld da. Gidder ikke om det pøser ned. Da blir alt så vått

                          Comment


                          • Jeg og DIO var der 19.30 og kjørte fram til 22.30. Været var bra det og perfekte kjøreforhold. Mulig vi skal opp i dag også.
                            HPI Baja 5T - 29.ccm big bore kit - DDM Dominator V2 - Spektrum DX3s

                            Comment


                            • Bane prep

                              Hei alle sammen. jeg var oppe på banen deres i går og møtte et par hyggelige fyrer (Dio og hpi kæll). så jo at det trengs litt prep på banen deres og jeg har mulighet til å komme ditt med en traktor å skuff i morgen kl 11.00. Jeg tar også med meg en duk til hoppet. Det er ikke meningen å blande seg inn. Men jeg vil bistå hvis dere er int i det.


                              Mvh Lars Tommy
                              Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                              HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                              Comment


                              • Det er ikke å blande seg inn det Lars Tommy Det er jo kjempe digg at folk kan ta i et tak. Og du Lars Tommy, har gjort underverker der oppe med traktoren, banen blei drit fin og for å ikke snakke om enda mere utfordrende, Jeg dro opp for å klø meg litt mere i skjegget i dag for å se hvordan jeg skulle få banen bedre og hva var det jeg så der ! joda Da hadde Lars Tommy og Dio vært å fikset opp, og det må jeg si gutter, blei rimelig imponert ja Banen blei laget for et fellesskap slik at vi fikk en skikkelig bane å kjøre på, men det har blitt lite med dugnader slik at jeg har gjort mesteparten selv med litt hjelp innimellom av noen få sjeler. Så detta var morro, at noen tok inisiativ selv og gjorde noe positivt med banen. Og vi kan heller ikke glemme vår herre som har gitt oss litt regn hehe. banen har perfekte kjøreforhold nå og nå er det enda artigere å kjøre der, nytt hopp, et par nye svinger, litt annen form på banen og meste parten av hullene er vekk, takket være en skikkelig innsats av Lars Tommy og Dio

                                Ps. digga depoet

                                Alt vi mangler nå er en skikkelig helge samling der med grilldress og pølser hehe.
                                Last edited by TommyAlex; 24 July 2009, 22:02.
                                Mvh. Tommy.A

                                Sarpsborg RC Offroad klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X