Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by BSS View Post
    Det spørrs jo hvor mye hver enkelt må ut med?..
    Si at det er 15 stk da så blir det en 100 lapp på vær
    Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

    HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

    Comment


    • Tviler på at 15 stykk kommer til og betale 100kr!
      Du burdet heller ta 200kr. så om evt 15 stykk vil betale, har dere råd til og leie en gang til!

      Comment


      • Originally posted by BSS View Post
        Tviler på at 15 stykk kommer til og betale 100kr!
        Du burdet heller ta 200kr. så om evt 15 stykk vil betale, har dere råd til og leie en gang til!
        det kan godt hende. men jeg betaler ikke 1500 kr alene for at andre skal bruke det. men det er bare et forslag. men vis vi heller har lyst til å grave det for hånd så har vi en ganske stor jobb foran oss.
        Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

        HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

        Comment


        • Er med på å betale jeg.og det er muligheter at jeg kan få lånt meg en graver oxo.skal undersøke litt jeg

          Comment


          • Originally posted by dyver View Post
            Er med på å betale jeg.og det er muligheter at jeg kan få lånt meg en graver oxo.skal undersøke litt jeg
            det hadde jo vært supert. skal også undersøke litt med han som eier tomta om vi kan lage oss en vei opp.
            Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

            HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

            Comment


            • Hei folkens: grunnet famile greier så har jeg ikke fått vert der oppe så mye nå pluss at jeg må bestille noen deler, får ikke bestilt dem før på fredag (lønnings dag ). Har prøvd å lese igjennom det som kommet her i det siste. Når det gjelder vannet ved tranga så må man fylle på mere sand, evnt. grus i bunn. Grunnen der som vannet samler seg er såpass myk så å drenere vekk vil mest sansynelig ikke hjelpe, i såfall så er det kun for ei kort stund. Å begynne å trekke en graver opp der for å grave/drenere tror jeg neppe den ansvarlige (Eivind) vil like. Et annet problem er at hvor skal vannet dreneres vekk hen ? En vei hadde vært ok det men nok en gang så tror jeg neppe Evind kunne tenkt seg det Det er ikke for å vere negativ gutter men Eivind er Eivind. Det er en grunn for at han satte en bom der, han vil ikke ha uvedkommende opp der med søppel hengere og slikt, noe han har hatt problemer med i lang tid. der er det også viktig at vi tar med oss søppel hjem igjenn. Men for all del, det er jo bare til å høre med han det Eivind driver hele sulamitten og holder til på det nedre sandtaket. vet ikke om han har kommet fra ferie ennå men.

              En annen ting. Det å spleise på en graver er i for seg et greit forslag det, men først og fremst så blei den banen der laget uten kostnader, og blir drevet fram ved hjelp av dugnader og slikt, men det er ikke alt som kan gjørest for hånd så det er kjempe fint at du stiller opp med traktor Lars Tommy. Men jeg tror vi skal være liit forsiktig med å legge ned så mye penger i den banen pga. aner ikke hvor lenge vi får ha den osv. Og det er surt hvis man legger ned masse penger i en bane for å så bli bane løse.
              Jeg vet at 100 kr osv. ikke er all verdens penger men penger er penger. hitill så har banen kostet 0 kr utenom drivstoffet på traktoren da hehe.

              Nei hør med Eivind og se hva han sier, hvis han godkjenner en ny vei opp der osv. det kan jo hende men jeg tviler Det første han sa til meg når jeg ordnet området der oppe var. "lag ikke for mye greier ut av det der" sa han, komunen har planer for stedet. og det sier jo sitt, banen er vår enn så lenge men vet ikke for hvor lenge.
              Mvh. Tommy.A

              Sarpsborg RC Offroad klubb

              Comment


              • Originally posted by dyver View Post
                Får jeg være med selv om jeg er medlem i en annen klubb også??Noen som har hurtig lader man kan bruke på bil?hvis det så kan det hende jeg tar meg en tur.Har fått potta mi
                NEI! det går ikke, man må være klubb fri for å være med i denna klubben!!

                Neida bare tulla jeg dyver klart du kan være med
                Mvh. Tommy.A

                Sarpsborg RC Offroad klubb

                Comment


                • Noen som skal kjøre i dag?

                  Comment


                  • Er det noen som snart skal opp og kjøre? Bilen vil ikke stå stille lengere :/ og er ikke så veldig morro og kjøre der alene

                    Comment


                    • Drar oppover kl 17.. tror det kommer noen til også

                      Comment


                      • Sorry får ikke dratt opp, har unger i helgen pluss at jeg venter på deler
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Kjøring søndag 9.8

                          Hei gutter.

                          Skal vi få til kjøring på søndag??? Jeg er klar som som bare det etter endt ferie. Jeg tar meg turen fra ca 12.00, håper flere stiller
                          1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                          Comment


                          • Originally posted by svippsand View Post
                            Hei gutter.

                            Skal vi få til kjøring på søndag??? Jeg er klar som som bare det etter endt ferie. Jeg tar meg turen fra ca 12.00, håper flere stiller
                            tror at jeg kommer en tur.
                            Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                            HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                            Comment


                            • Kommer opp rundt 12-1 tiden imorra.så samt det ikke dukker opp noe. ssboy og noen andre skulle også komme.Søndag kan jeg desverre ikke.barne bursdag med familien.

                              Må få skryte litt av butikken deres Lars Tommy.Utrolig god service må jeg få si og hyggelig betjening.Håper at noen flere dukker opp

                              Comment


                              • kommer sent på formiddagen.
                                Fredly Andre Andresen
                                President of Østfold RC Truckers
                                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X