Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prepp av banen

    Hei alle sammen jeg drar opp med traktoren i morgen tidlig. var der samme hpikæll i stad. jeg prøvde å ta det med riva men sander er så tung. så man sliter seg ijæl. tror det er viktig å ta dumpene med en gang vis man skal klare det. man kan jo ha en liten regel for dette. jeg kan dessverre ikke i morgen kveld pga jentungen er 3 år. men jeg drar opp ved 10:00 tiden tenker jeg. møt gjerne opp.

    Jeg sattser på å kjøre til søndag kl 18:00.....

    PS er det noen som har en bil og henger, jeg har muligens skaffet orange kabel rør. Rester fra e6.

    Lykke til med kjøringen i morgen. Prekæs
    Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

    HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

    Comment


    • Originally posted by Lars Tommy View Post
      Hei alle sammen jeg drar opp med traktoren i morgen tidlig. var der samme hpikæll i stad. jeg prøvde å ta det med riva men sander er så tung. så man sliter seg ijæl. tror det er viktig å ta dumpene med en gang vis man skal klare det. man kan jo ha en liten regel for dette. jeg kan dessverre ikke i morgen kveld pga jentungen er 3 år. men jeg drar opp ved 10:00 tiden tenker jeg. møt gjerne opp.

      Jeg sattser på å kjøre til søndag kl 18:00.....

      PS er det noen som har en bil og henger, jeg har muligens skaffet orange kabel rør. Rester fra e6.

      Lykke til med kjøringen i morgen. Prekæs
      Hei.
      Har en transporter da.den får man jo en del rør i vel og jg kan få tak i henger hvis den er ledig,og til helgen er jeg også klar for kjøring.potta ble hentet idag.har begynt å kjøre asfalt igjen så jeg har ikke så mye tid i uke dagene.sorry gutter

      Comment


      • oki skal høre med folket i morgen om jeg kan ta de. så kommer jeg tilbake med det.
        Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

        HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

        Comment


        • Originally posted by Lars Tommy View Post
          Hei alle sammen jeg drar opp med traktoren i morgen tidlig. var der samme hpikæll i stad. jeg prøvde å ta det med riva men sander er så tung. så man sliter seg ijæl. tror det er viktig å ta dumpene med en gang vis man skal klare det. man kan jo ha en liten regel for dette. jeg kan dessverre ikke i morgen kveld pga jentungen er 3 år. men jeg drar opp ved 10:00 tiden tenker jeg. møt gjerne opp.

          Jeg sattser på å kjøre til søndag kl 18:00.....

          PS er det noen som har en bil og henger, jeg har muligens skaffet orange kabel rør. Rester fra e6.

          Lykke til med kjøringen i morgen. Prekæs
          En kjempe innsats gutta boys, jeg har bil og henger jeg.

          ps. klarer traktoren å ta noen av de steinene der også tror du ?
          Mvh. Tommy.A

          Sarpsborg RC Offroad klubb

          Comment


          • Originally posted by svippsand View Post
            Kult med kjøringen på søndag, med bra oppmøte Tror vi faktisk var en 8-9 biler totalt. Mye Baja da... og min stakkars FG

            Noen flere som kan tenke seg en tur opp enten onsdag 29.7 eller torsdag 30.7? Tar med meg en rive for å gå over det groveste tenkte jeg da det var litt mye dumpler.
            For min del passer det begge dager fra sånn ca 18 tiden. Kult med så mange som mulig!
            Å ta det ikke så tungt du svippsand, fg`n klarer seg den
            Mvh. Tommy.A

            Sarpsborg RC Offroad klubb

            Comment


            • Skal opp å kjøre i morra og fram til fredag, kan ikke på søndag pga, barne selskap. røsker med meg hans123 så blir vi enda fler Kl 18:00 onsdag, torsdag, fredag og maby lørdag passer fint
              Mvh. Tommy.A

              Sarpsborg RC Offroad klubb

              Comment


              • skal love dere at jeg og min familie skal en tur opp på banen deres. bare få start på begge biler...

                Comment


                • En annen ting jeg tenkte jeg skulle ta opp.
                  Er det noen som kunne tenke seg å slenge seg med i den lille selv opprettete klubben Sarpsborg RC offroad club ? Den er gratis å være med i og kan være med på å skape et seriøst rykte for oss særpinger ja og ellers andre som kunne tenkt seg å være med. går og lurer på om en ikke skulle lagd ei hjemmeside for den også. Ville bare lufte det litt.
                  Mvh. Tommy.A

                  Sarpsborg RC Offroad klubb

                  Comment


                  • Ja noen av dem skal jeg vel få flyttet.
                    Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                    HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                    Comment


                    • Originally posted by Arnesten View Post
                      skal love dere at jeg og min familie skal en tur opp på banen deres. bare få start på begge biler...
                      Velkommen skal dere være, tror nok der vil trives der oppe, den begynner virkelig å bli bra.
                      Mvh. Tommy.A

                      Sarpsborg RC Offroad klubb

                      Comment


                      • Originally posted by Lars Tommy View Post
                        Ja noen av dem skal jeg vel få flyttet.
                        Hørtes kjempe flott ut, i hverfall noen av de små ytterst som du nevnte, den store får vi heller polstre inn.

                        en annen ting, hadde vært fint med samme du er der med traktoren om du kunne gjort noe litt til med tranga, rettet litt evnt, litt bredre, ytterst, og samtidig fått skrapet av sand toppene der, skrape det ned i det store hullet som er der. slik at utsikten blir bedre fra kjøre rampa og ned i tranga.
                        Last edited by TommyAlex; 28 July 2009, 23:41.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Klart jeg er med på det jeg vetu. Kan hende vi kan gå inn med litt rabatt fra mustit rc og vetu.
                          Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                          HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                          Comment


                          • Originally posted by Lars Tommy View Post
                            Klart jeg er med på det jeg vetu. Kan hende vi kan gå inn med litt rabatt fra mustit rc og vetu.
                            Hva i all verden svarte du på nå Lars Tommy
                            Mvh. Tommy.A

                            Sarpsborg RC Offroad klubb

                            Comment


                            • Originally posted by TommyAlex View Post
                              Hva i all verden svarte du på nå Lars Tommy
                              Sarpsborg RC offroad club spørsmålet ditt tenker jeg
                              Fredly Andre Andresen
                              President of Østfold RC Truckers
                              Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                              Comment


                              • Originally posted by TommyAlex View Post
                                En annen ting jeg tenkte jeg skulle ta opp.
                                Er det noen som kunne tenke seg å slenge seg med i den lille selv opprettete klubben Sarpsborg RC offroad club ? Den er gratis å være med i og kan være med på å skape et seriøst rykte for oss særpinger ja og ellers andre som kunne tenkt seg å være med. går og lurer på om en ikke skulle lagd ei hjemmeside for den også. Ville bare lufte det litt.
                                Nekter å bli med i den, ettersom det begynner på Sarpsborg
                                sigpicBaja 5T / Spektrum DX3S /TS Reed 30.5cc 4-bolt w/adjustable timing / a-m-s RWB / Lauterbacher New Style Clutch / PD / TR ++ / VRC BB sidepipe / TC Rollcage.....og masse annet tull
                                http://www.teamadriansenracing.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X