Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Håper Hans.Jørgen kommer idag.....da skal dere få se bil som flytter seg..hahahahahahaha........LOL!

    Gutten satte i PRO MOD 27,2cc med PRO-Pipa igår...han ringte meg kl 22.00 igår kveld, og det eneste han sa på tlf var; "Hva i helv..." hahahaha...
    sigpic
    Tlf 4691 0501

    Comment


    • Originally posted by Egon View Post
      Håper Hans.Jørgen kommer idag.....da skal dere få se bil som flytter seg..hahahahahahaha........LOL!

      Gutten satte i PRO MOD 27,2cc med PRO-Pipa igår...han ringte meg kl 22.00 igår kveld, og det eneste han sa på tlf var; "Hva i helv..." hahahaha...
      Da er det bare en ting som gjenstår da, Det å holde seg på banen hahaha
      Mvh. Tommy.A

      Sarpsborg RC Offroad klubb

      Comment


      • Originally posted by tommyalex View Post
        da er det bare en ting som gjenstår da, det å holde seg på banen hahaha

        det er ikke lett!!!!
        hans-jørgen solberg gressvik 12/02,1972
        mcd Race Runner EVO3 Competition Buggy
        hpi baja 5b

        Comment


        • Skal det noen opp i dag eller?

          Comment


          • Originally posted by BSS View Post
            Skal det noen opp i dag eller?
            Leser du i tråden eller? vi var 4 stykk frem til nå
            Fredly Andre Andresen
            President of Østfold RC Truckers
            Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

            Comment


            • Originally posted by SSboy View Post
              Leser du i tråden eller? vi var 4 stykk frem til nå
              Ja jeg leser tråden, men tolka det kanskje litt feil?

              Comment


              • Originally posted by BSS View Post
                Ja jeg leser tråden, men tolka det kanskje litt feil?
                Hehe... blir sikkert en tur i morra oxo, ser det er flere som har planer. banen er ikke særlig bra, prøvde å rette ut litt men det er så Jævlig hardpakka etter regnværet.
                Nesten som å kjøre på ugjevn betong med løs sand. støver greit oxo
                Fredly Andre Andresen
                President of Østfold RC Truckers
                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                Comment


                • Originally posted by SSboy View Post
                  Hehe... blir sikkert en tur i morra oxo, ser det er flere som har planer. banen er ikke særlig bra, prøvde å rette ut litt men det er så Jævlig hardpakka etter regnværet.
                  Nesten som å kjøre på ugjevn betong med løs sand. støver greit oxo
                  Det var fint du sa ifra skulle vært der med traktoren. men har ikke hatt tid. men jeg kan godt dra over banen i morgen før vi begynner å kjøre. da er jeg der med traktoren ca kl 12:00 hadde vært fint å få litt hjelp.

                  Er det noen som kommer? vi er ialle fall 2 stk.
                  Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                  HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                  Comment


                  • Jeg kommer som nevnt jeg, bare været er forholdsvis ok da. Sånn ca i 12 tiden.
                    1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                    Comment


                    • Originally posted by Lars Tommy View Post
                      Det var fint du sa ifra skulle vært der med traktoren. men har ikke hatt tid. men jeg kan godt dra over banen i morgen før vi begynner å kjøre. da er jeg der med traktoren ca kl 12:00 hadde vært fint å få litt hjelp.

                      Er det noen som kommer? vi er ialle fall 2 stk.

                      Skulle gjerne ha kommet.men jentungen blir 6år idag.så desverre.men ang banen så burde det ha vært kjørt på en del sand og blandet det med jorden som er der.men kanskje ikke noe vits å bruke tid og energi på det

                      Comment


                      • Regn regn og atter regn

                        Er så dritt lei av dette været, men det skal jo gi seg kanske snart, men den banen klarer vel ikke å ta stort mere regn tenker jeg.

                        Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                        HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                        Comment


                        • Noen som skal "SELV" om det regner i dag?

                          Comment


                          • Originally posted by BSS View Post
                            Noen som skal "SELV" om det regner i dag?
                            Regner med at jeg utsetter kjøring til ca 15-16 tiden, da det er større sjanse for bedre vær da.
                            1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                            Comment


                            • Originally posted by svippsand View Post
                              Regner med at jeg utsetter kjøring til ca 15-16 tiden, da det er større sjanse for bedre vær da.
                              Vi drar oppover nå snart er der ca 12:30 tenker jeg. det skal ikke regne mere etter 12:00
                              Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                              HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                              Comment


                              • Stille på Forumet ja.

                                Hei vi var oppe å kjørte litt i går. helt suverene forhold.
                                Sønnen til Magne kjørte med sin nye baja 5t han er vel den yngste av oss. 4 og et halvt år. Det var synnsykt kult å se en så ung baja 5t kjører. som kjører veldig bra. Han gleder seg til hoppet vær runde for da er det bunn gass.

                                Men er det noen som tenker å kjøre iløpet av helgen?
                                Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                                HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X