Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøring lørdag 15.8?

    Jeg kan godt tenke meg å få kjørt litt i morgen. Tenkte meg opp i 13 tiden. Håper fler stiller
    1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

    Comment


    • mulig at jeg kommer men det er også mulig at jeg og brutter tar en tur til mysen også

      Comment


      • Originally posted by dyver View Post
        mulig at jeg kommer men det er også mulig at jeg og brutter tar en tur til mysen også
        Halla Mr Dyver.
        Kult om du hadde tatt deg en tur da. Spent på å få sett bilen din med Pro pipen
        1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

        Comment


        • Originally posted by svippsand View Post
          Halla Mr Dyver.
          Kult om du hadde tatt deg en tur da. Spent på å få sett bilen din med Pro pipen
          Eller så kan jo folket ta en tur til mysen også da.vi blir kanskje alle 3 brødrene imorra men vet ikke helt pga unger som vi må dra med oss

          Comment


          • Originally posted by dyver View Post
            Eller så kan jo folket ta en tur til mysen også da.vi blir kanskje alle 3 brødrene imorra men vet ikke helt pga unger som vi må dra med oss
            Kom til særp a... Jeg drar også opp kl 13 i morgen... god grunn til og ikke være hjemme og hjelpe til og legge fliser kanskje jeg kommer litt tidligere også, spørrs når de her hjemme begynner og legge fliser ;p

            Comment


            • Dere får kose dere gutter... baja'n og jeg blir hjemme i furtebua
              Etter noen dager med kjøring i mysen så har baja'n bokstavelig talt løfta nesa i været og gitt uttrykk for slapphet, men etter litt kjøring med Dio i vister i dag så slutten han å puste...
              Fredly Andre Andresen
              President of Østfold RC Truckers
              Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

              Comment


              • Originally posted by SSboy View Post
                Dere får kose dere gutter... baja'n og jeg blir hjemme i furtebua
                Etter noen dager med kjøring i mysen så har baja'n bokstavelig talt løfta nesa i været og gitt uttrykk for slapphet, men etter litt kjøring med Dio i vister i dag så slutten han å puste...

                Prøvd og ta gjennoppliving da?

                Comment


                • Originally posted by SSboy View Post
                  Dere får kose dere gutter... baja'n og jeg blir hjemme i furtebua
                  Etter noen dager med kjøring i mysen så har baja'n bokstavelig talt løfta nesa i været og gitt uttrykk for slapphet, men etter litt kjøring med Dio i vister i dag så slutten han å puste...
                  halla synd det med bajan! men vet du hva som er galt da?

                  jeg har ikke tid til å komme i morgen dess. men håper å ta meg en tur til søndag kveld en gang.
                  Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                  HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                  Comment


                  • Kjøring Søndag kl 12:00

                    Heisann er det noen som skal opp i dag jeg drar oppover sann ved 12:00 tiden
                    Magne skal ta med seg kamera sitt. også tror jeg det kommer en fyr med helikopter med film kamera på. det kunne blitt en sinnsyk bra film vis vi hadde blitt mange som skulle kjøre.

                    Vis det er noen som mangler noen deler så si ifra så kan vi ta det med til gropa.Hvis vi har de da.

                    Snakkes i gropa.
                    Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                    HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                    Comment


                    • Originally posted by Lars Tommy View Post
                      Heisann er det noen som skal opp i dag jeg drar oppover sann ved 12:00 tiden
                      Magne skal ta med seg kamera sitt. også tror jeg det kommer en fyr med helikopter med film kamera på. det kunne blitt en sinnsyk bra film vis vi hadde blitt mange som skulle kjøre.

                      Vis det er noen som mangler noen deler så si ifra så kan vi ta det med til gropa.Hvis vi har de da.

                      Snakkes i gropa.


                      Er det noen flere? eller blir det bare dere 2 ? ;p

                      Comment


                      • Originally posted by Lars Tommy View Post
                        halla synd det med bajan! men vet du hva som er galt da?

                        jeg har ikke tid til å komme i morgen dess. men håper å ta meg en tur til søndag kveld en gang.
                        Trenger nytt sylinder kit, har ikke åpna motoren enda da så jeg er ikke helt sikker på hva som har skjedd

                        Ellers så trenger jeg diverse nytt til fronten, peker veldig opp
                        Fredly Andre Andresen
                        President of Østfold RC Truckers
                        Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                        Comment


                        • Originally posted by SSboy View Post
                          Trenger nytt sylinder kit, har ikke åpna motoren enda da så jeg er ikke helt sikker på hva som har skjedd

                          Ellers så trenger jeg diverse nytt til fronten, peker veldig opp
                          oki jeg har fortsatt den 5ben. vis du trenger noe ifra den
                          Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                          HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                          Comment


                          • kjøring i dag 20.8???

                            Har tenkt meg en tur i dag og håper flere kommer. Jeg er der fra ca 18
                            1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                            Comment


                            • jeg kommer tror jeg

                              Comment


                              • Noen som skal kjøre i dag?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X