Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
nei den i bunn av gasser.. fibermembran... og det var nok dette som var årsaken ... nå er den friskmeldt.... kjørte 1 tank i dag uten karosseri osv og fikk dynka den skikkelig i snø-- nå hpldt alt mål .. 45 min uten krøll... må tørke opp bakhjula mine at da ,men det er jo bare bagateller
mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
-
Skal ikke kaste den i søpla nå da.. heheOriginally posted by beemerworld View Post
nei den i bunn av gasser.. fibermembran... og det var nok dette som var årsaken ... nå er den friskmeldt.... kjørte 1 tank i dag uten karosseri osv og fikk dynka den skikkelig i snø-- nå hpldt alt mål .. 45 min uten krøll... må tørke opp bakhjula mine at da ,men det er jo bare bagateller
Godt og høre at kjerra er på stell igjen
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
kan vel til og montere sammen resten av bilen og nuh tenker jeg... har kjørt uten bur,tray,karosseri og prefilter... er litt mere jobb og montere om alt i disse dager.. men bilen er da knall at den... mulig den skal få seg en skikkelig vask atmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
den har gjort seg fortjent til en vask nå mener du?Originally posted by beemerworld View Postkan vel til og montere sammen resten av bilen og nuh tenker jeg... har kjørt uten bur,tray,karosseri og prefilter... er litt mere jobb og montere om alt i disse dager.. men bilen er da knall at den... mulig den skal få seg en skikkelig vask at
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
dagens oppdatering..
i dag har jeg ferdigstilt bilen.. den er nyserva med ny diff olje og ny grease i gearkassa.. kommer fukt inn der om vintern vettu..
satte på nye dogbones og .. heavy duty.. pga at en mansjett hadde revna igjen..
kommer til og kjøre hemiboots etterhvert jeg tror jeg.. da en alt innebygd
i tillegg har jeg rydda hobbyboden i kjellern og rigga opp verktøy osv. fant og frem alle 1/24 bilene mine og skal lime sammen at løse deler etterhvert.. begynner og og modifisere mini infernoen til guttungen
her blir det bl og lipo ++++ 1/10 hjul osvmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Originally posted by beemerworld View Postnoen som vet delenr på klipsa til gearcover??? jeg har drept et av mine
Er det disse du mener
Det orginale nr er 85436 men det er ett kit
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
i dag har jeg sliti med radiotrøbbel at...
fukt i mottakker... demonterte hele driten og tørka den + satte den inn med fuktavvisende multiolje... jamaica base og nå virker den igjen... konge den olja der assa.. men 239 kr for en boks er i dyreste laget
mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment