Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• har fått i gang bila mi....

i dag er følgende montert

komplett teamfasteddy bearingkit... nytt på hele bilen også diff osv..

gh alu dempertårn bak..... nice

gbe front/rear demperstag av den tykke typen hehe

og bilen er testflydd og funnet ut at dette er noe av det morsomste jeg har prøvd vforcejr solgte meg en glimrende motor.... strevde litt med og få start da men... er litt uvvant uten choke... er derfor jeg vurderer uni filter da d er fjårbelasta og kan klemmes sammen ... hmmmm

ingen andre som har gode råd da eller
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Originally posted by Egon View Post
      Nei....det du sikter til nå heter dustcover, støvfilteret ditt er prefilteret...

filter og outerwears kaller jeg det... bom basta ..hahaha

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
        i dag er følgende montert

komplett teamfasteddy bearingkit... nytt på hele bilen også diff osv..

gh alu dempertårn bak..... nice

gbe front/rear demperstag av den tykke typen hehe

og bilen er testflydd og funnet ut at dette er noe av det morsomste jeg har prøvd vforcejr solgte meg en glimrende motor.... strevde litt med og få start da men... er litt uvvant uten choke... er derfor jeg vurderer uni filter da d er fjårbelasta og kan klemmes sammen ... hmmmm

ingen andre som har gode råd da eller
        så bra da.. er du fornøyd så er jeg fornøyd visst den er veldig tungstarta så kan du prøve å gi den litt mere bensin på L nåla.. men husk at denna motoren har stått i skapet sida i våres a må jo få våkne stakkar

gikk motoren bra eller? var den litt tjukk på blandinga eller var den grei?
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• i dag har jeg lakkert undertray og karosseri pra proline----hehe bilder kommer ... dette blei rått...

kommer sikkert bilder litt senere i kveld

motorn går som ei kule den .. er vel litt vanskelig og få det helt store inntrykket på glatt føre da men ... det sert lovende ut

Comment

• knall.. da er vi begge fornøyd se om du får til en film også a have fun
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• blir ikke fornøyd før du ogkompisa dine dukker opp på vårtreffet da blir jeg fornøyd... jo flere jo artigere

Comment

• hehehehe... vi får se om 1:1 bilen orker alle mila haha
                jeg tviler sterkt på at jeg får låne v70'n til fruen og jeg dytter ikke alpina'n full med rc søl

Comment

• har de e34 alpina kanskje??? b10

Comment

• e36 alpina b3 3,0 bil nr 100 faktisk

Comment

• tøft... jeg har en 01 x5 3,0is jeg da med hartge chip... ruller på 22" på sommern grombil er min bmw nr 4

Comment

• noen bilder av bilen min da... pr akkurat nuh

er ikke 100% passform da men det skrangler seg på plass etter hvert ...
                        blir vel et boblekarosseri utenpå her til vårs men dette oppsettet funker no på vintern
                        Attached Files

Comment

• noen bilder fra tidligere i dag

oppstilling utenfor banen .... og savagen er med bare til sammenligning
                          Attached Files

Comment

er ikke 100% passform da men det skrangler seg på plass etter hvert ...
                            blir vel et boblekarosseri utenpå her til vårs men dette oppsettet funker no på vintern
                            Ligner ikke så veldig mye på den bilen du begynte med, ser bra ut detta
                            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                            Spectrum dx3s

Comment

• har hatt den i 6 uker nuh... hehe .. har vel forandra seg litt ja

Comment

tøft... jeg har en 01 x5 3,0is jeg da med hartge chip... ruller på 22" på sommern grombil er min bmw nr 4
                                alpina'n hadde 19" med 265 gummi på men visst jeg klemte ned et gir å tro på så dro den seg såpass ned i rævva at den begynte å subbe så jeg har gått ned til 18" og 245 gummi.. holder lenge og jeg får brukt de gamle 250 gampa for det de er verdt uten at det subber

jævlig stilig lakkert.. skulle bytta karroseri jeg og men jeg venter til jan erik får inn.. og til jeg får inn kroner er blitt tøff den baja'n der du må komme sørover til sommeren og bli med å kjøre litt hadde vært kult

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X