syns det høres ut som falsk luft eller at gassern har fryst jeg.. kaldt er det hos deg a?
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
vært ute og testa litt nuh etter rengjøring++ gikk som faen i 12-13 min.. men så begynte den og dø på full gass ...som om den ikke fikk bensin.. det var en del rim på gassern da fordi jeg kjørte uten karosseri og bur-- så det er jo mulig gassern frøs da.. men fremgang har det vært...
er egentlig 813 rett gassern på 27.2 raceport motorn?? finnes jo en 771 og... noen som vetmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
at gassern fryser er et problem vi alle har nå i kulda
jeg har fått gassern til å fryse med dysa helt åpen så den druknet motorn med en gang jeg slapp gassen.. er bare å sette bilen foran peisen med pleddet og en varm kopp kakao så er alt i orden igjen 
når det gjelder å bytte til en mindre gassen så tror jeg ikke det hjelper deg på noen måte.. visst motorn ikke får nok bensin så er det skikkelig natta på'n, da er jeg redd kakao'n ikke hjelper deg lenger
hehe
står bilen din kjølig når du ikke bruker den eller? tørker du luftfilteret etter en tur i snøen? kondens i bensina er også noe å tenke på.. prøv å ha bensin kanna i en jevn temp, for eksempel i en kald bod, visst kanna alltid er kald vil det heller ikke kondensere men visst tempen ofte er på begge sider av null blir det fort kondens.. jeg har heller aldri bensin i tanken når bilen står ubrukt en ukes tid, og bare spør jan erik, når vi er ute å kjører er det alltid bilen min som fryser sist
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Frust nåOriginally posted by beemerworld View Postda har jeg gått over tenninga--- det hjalp ikke.... mnå er det nok... detta gidd jeg ikke mer av.. hiver hele greia i søpla snart
Du har ikke justert deg vekk da???
Er det ikke noe drag på topp da eller??
Suger ikke falsk luft noe sted da?Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
har testet 771 og 813 gassere maaaange ganger,på en raceporta 27;2 og 771 funker mye bedre på en raceporta 27,2 + den er mye lettere å stille inn.det er kansje noe feil med gasseren du har på nå,eller du har ikkje truffet riktig på innstillingene.Originally posted by beemerworld View Postvært ute og testa litt nuh etter rengjøring++ gikk som faen i 12-13 min.. men så begynte den og dø på full gass ...som om den ikke fikk bensin.. det var en del rim på gassern da fordi jeg kjørte uten karosseri og bur-- så det er jo mulig gassern frøs da.. men fremgang har det vært...
er egentlig 813 rett gassern på 27.2 raceport motorn?? finnes jo en 771 og... noen som vetsigpic
Comment
-
jeg tror ikke den 813 gassern min er helt frisk... bilen går som faen den helt til jeg holder gassen inne lenger enn 3 sekunder.. da siern bøøøøp i 1 sek og går som faen i 1 sec og bøøøøp i 1 sek og går som faen io 1 sek .. og sånn fortsetter det da... uten stans.. hjelper ikke og justere heller.. bilen er lett og starte og går bra hvis jeg ikke skal holdre gassen inne en stundmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment