Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by beemerworld View Post
    er så lat atte... er null jobbing for tia så da blir det sånn da... gledeer meg til det våres litt her....
    Det var bare en spøk Ja 140 pigg i hvert dekk river nok tak det ja Men må jo bli litt vekt da? åssen dekk var det du hadde? MX dekk?

Ja blir ikke mye gjort her heller når jeg er hjemme fra sjøen. men du er ikke den eneste som gleder seg til våren Drit lei av snø og kulde. Ser frem til å få brukt sand dekka i et sandtak så fort snøen forsvinner!
    Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

Comment

• tarmac buster dekk jeg som er fullstappa i pigger...
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
        Ja nå er det faktisk 8+ her så det svinger myyyye om dagen, har litt påskevær nå ja...

Fortsatt fornøyd med frambremsene eller????

bremsene er glimrende... men hart justert de litt av nå da grunnet de blir litt i ovekill på snøføre har vel ca 20/80 bremsevirkning nuh og det ser ut til og være riktig på glatta

Comment

• Burde bli helt knall når det blir bar bakke da...
          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
          Spectrum dx3s

Comment

• tror det ja.. men må velge meg framdekk med godt tak i lengderetning og da... har org dirt buster block framhjul... mon tro hvordan de funker med paddlesa ... må se og få kjøpt meg en løs felg og

Comment

• i morra blir det banekjøring at hehe gleder meg

Comment

• bilen min kveles hvis jeg bremser for lenge... ser ut til at det er sidelengs slark i throttle arma som går igjennom gassern... blir krøll med akspumpa trur jeg... noen som har vært borti dette før??? gassern er en 813

Comment

bilen min kveles hvis jeg bremser for lenge... ser ut til at det er sidelengs slark i throttle arma som går igjennom gassern... blir krøll med akspumpa trur jeg... noen som har vært borti dette før??? gassern er en 813
                  Har bytte den armen en gang selv på grunn av slark, pass på at pakningen dekker over hullet i gasseren når du setter det sammen hvis ikke blir den mye fortere utslitt og kan dra skitt inn i gasseren.
                  Har selv tette dette hullet med silikon så slipper jeg og ha dette problemet.

Men bilen har ikke stoppet på grunn av dette da, kan du ikke bare skru inn stoppskruen til gasspjelet på gasseren litt da så burde jo det gå greit.
                  Spectrum dx3s

Comment

• hæ??? pakning?? hvilken pakning

Comment

hæ??? pakning?? hvilken pakning
                      Pakningen mellom gasser og manefold, se bilde...
                      Hvis det hullet som jeg holder skrutrekkeren på ikke er dekt av pakningen eller tettet igjen så får du dette problemet...
                      Attached Files
                      Spectrum dx3s

Comment

• aha... **** der er sikkert problemet... jeg har en anna tyupe pakning som lar 50% av hullet åpent... hehe falskluft er problemet mitt tenker jeg... hehe fikk en ide nå

Comment

• Ser du 50% av det hullet så burde du få tettet det ja, kan komme mye møkk inn der
                          Spectrum dx3s

Comment

• er mest bekymret for falskluft jeg da.p. ettersom det er innio der at dysa til aksellerasjonspumpa ligger... har tetta det med gummiplugg og silikon nuh så nå er det tett

Comment

• Da blir det nok bra skal du se.....
                              Spectrum dx3s

Comment

• får se i morra ell noe... måtte stenge banen i dag grunnet at det ikke er att noe snø og i frykt for og ødelegge hele jordet så valgte jeg og avslutte banen inntil videre ... da er det bare og fokusere på våren og få bilen 110% til vårtreff den 22mai

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X