på min zen 27,2 motor satt det toppakning i noe tynt gummistoff når jeg kjøpte den.. denne ble bytta ut med en vanlig toppakning da jeg måtte bytte lager i motorn.. hva slags pakning er dette snakk om og hvor kan jeg få tak i den???
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
trur ikke det hjelper å bytte stanga dessverre, tror det er huset som blir slitt, ikke stanga
gassere er forbruk på dissa motora
men kjekt å bytte stempelring ja, visst den er litt sliten så merker man ikke det for det skjer så gradvis, men når du får inn en frisk en så går den plutselig bedre
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Originally posted by Vforce jr View Posttrur ikke det hjelper å bytte stanga dessverre, tror det er huset som blir slitt, ikke stanga
gassere er forbruk på dissa motora
men kjekt å bytte stempelring ja, visst den er litt sliten så merker man ikke det for det skjer så gradvis, men når du får inn en frisk en så går den plutselig bedre
På den ene 813 gasseren min så var stanga mye slitt, men huset var helt fint.
Bytta stanga, godt som nytt
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
kult.. hehe.. har aldri giddi å prøvd å pelle det fra hverandre jeg, bare så for meg at den stanga tålte mere enn det husetOriginally posted by ps71 View PostPå den ene 813 gasseren min så var stanga mye slitt, men huset var helt fint.

da blir det et stang skifte på meg og før jeg handler ny gasser når den tid kommer
Comment
-
husker du i hvilken rekkefølge acc pumpe delene skulle stå??? min er det nå fjær+dings+kule er dette riktig... finner ikke noe mye info på nettet om detteOriginally posted by ps71 View PostPå den ene 813 gasseren min så var stanga mye slitt, men huset var helt fint.
mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Det er riktig som du har gjort det der ja....Originally posted by beemerworld View Posthusker du i hvilken rekkefølge acc pumpe delene skulle stå??? min er det nå fjær+dings+kule er dette riktig... finner ikke noe mye info på nettet om dette
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
hehehe... meget fiffig forklaring du beemernOriginally posted by beemerworld View Posthusker du i hvilken rekkefølge acc pumpe delene skulle stå??? min er det nå fjær+dings+kule er dette riktig... finner ikke noe mye info på nettet om dette
men ps71 forsto deg så da er det jo greit
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment