Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Vforce jr View Post
    hehehe.. eeee... eeheeee... assaaaa... je harritte no å lakkere je
    Men det har je...
    I påvente av deler fra Daves så har jeg strippa hele bilen, demoternt ALT og gjort klart til plumbo bad
    Har fått litt mer lakk fra lakkpushern i klubben
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• hehe ja du kan da få kjøpe rosa armer hvis du vil ha rosa bil
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• hell i uhell

i dag så skulle jeg farge om bærearmene svarte.... det funka ikke da bærearmene ikketok til seg mer farge.. så jeg kokte opp skikkelig og lot de ligge i 30 min... nei fargen satte seg ikke ...dvs bruene var mettet ,,,,, faen tenkte jeg og begynte og vaske de ... hehe jommen sier je jaggu .. under dritten så hadde de trekt til seg fargen ja de var blitt røde knall røde hehe noen nyanseforskjeller er det men det får bare være .. var jo røde de skulle være haahah makan til flaks

da er oppskriften ,,, dylon klesfarge 2 timer i 70 grader vann farge 34 cherry red og så la de hvile over natt og kok opp farge nr 12 velvet black her må dere ta det med ro og vaske av i mellom at til du oppnår ønsket rødfarge
        Attached Files
        Last edited by beemerworld; 7 April 2010, 11:08.

Comment

• litt flere bilder

venter på deler fra egon .. phatdad turnbuckles og mcd rose joints og i tilleg nye front struts i alu

men et par bilder må til

har rota bort ene bremselageret mitt så nuh driver jeg og lurer på turtle tranny plate
          Attached Files

Comment

• Det går i Baja, McDonalds og småbarn ser jeg...
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• jaggu stuggu.... og bmw...hehe ble fornøy med flaksen min jeg iallefall er det virkelig mulig tenkte jeg

Comment

• Den fargingen var fiffig.
                Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• ble ganske fornøyd ja... selv om det starta dårlig

Comment

• men nå blei det jo kjedelig da helge, var mye morsommere når dem var rosa
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• neeeeeeeeiiiiiii...... men bare kom med dine du ivers så skal jeg spandere rosafisering jeg ..hehe

Comment

• hehe.. var det jeg var redd for jeg tror jeg beholder mine hvite jeg
                        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• kan ta med kokeplata på vårtreffet jeg assa.. har igjen plenty pulver

Comment

• jeg tviler ikke et sekund på det jeg

Comment

• Sitter bare gliser nå vel
                              Ble bra det der da
                              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                              Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
                                Sitter bare gliser nå vel
                                Ble bra det der da
                                men han ødela morroa vår hehehehehe

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X