Tja, det spørs om du skal smi til ein trepinne og stikka inn i eksosporten og prøva å skru laus clutchholdaren. Den set sikkert godt etter alle åra den har operert, så å gje den et kakk her og der for å løsna den litt må sikkert til. Men eg ser den har to hol på seg, der kan du jo kanskje laga til sånn nøkkel a la vinkelslipar som du bytter kutteskive med, eller som du løsnar mutteren til kutteskiva med.
Då er det kanskje enklast å bruka koparrøyrtrikset på eksisterande hjulaksling då, enn å byta ut heile røkla inni der
Og fruen må du berre konfrontera med veske- og skokjøp, då seier ho forhåpentligvis ikkje meir
Då er det kanskje enklast å bruka koparrøyrtrikset på eksisterande hjulaksling då, enn å byta ut heile røkla inni der
Og fruen må du berre konfrontera med veske- og skokjøp, då seier ho forhåpentligvis ikkje meir

(jepp her er vi flinke til å forklare)

Comment