Og da gjenstår det å se at arrangørklubber nå har fått med seg dette, neste NC = Grenland. Bare å oppgradere innbydelse osv. Håper å se Stock i 1:12 fremover
For å være pinlig nøyaktig, så vil ikke dette tre i kraft før 1. April 2014. Men selvfølgelig, gjerne inviter til klassen. Og for de klubbene som arrangerer løp, så er det lov å begrense seg mtp. hvilke klasser man inviterer til
Da ser det ut som jeg skal teste ut 12er stock så da er det bare for resten av folket å kjøre mod mangler bare at spydeberg som arrangerer NM inviterer sånn at jeg kan vinne hehe
Er det Mange som har planer å kjøre Stock?
Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design - Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc
Har akkurat bygget ferdig en tåller med Stock oppsett.... Så ja, jeg kan stille som listefyll på løp
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Jeg har 12'er klar, bare et jævla stort problem, når jeg har giret 90/44 så butter motoren i carbon, så det er jo ikke plass til å gire riktig Ser ikke helt hvordan man skal kunne gire så høyt som folk sier uten å ha major problems
Finner ikke mindre enn 88T i 64Pitch, om jeg endrer til f.eks. 75T med 48pitch vil jeg ha akkurat samme problemet da størrelsen på 42T pinion i 48Pitch er større enn i 64pitch
75T 48Pitch er forresten like stort som 90 tenner 64pitch
FDR på nesten 2.0 med 90/44 giring, er jo helt hinsides og høres bare fryktelig dumt ut spør du meg Men da slutter den å akselerere lenge før midten av langstrekket, og har bittelitt som skjer ut av svingene. Bortsett fra at bilen er pøkk fordi den ikke får fjære ordentlig
Comment