Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track STOCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
    Og da gjenstår det å se at arrangørklubber nå har fått med seg dette, neste NC = Grenland. Bare å oppgradere innbydelse osv. Håper å se Stock i 1:12 fremover
    For å være pinlig nøyaktig, så vil ikke dette tre i kraft før 1. April 2014. Men selvfølgelig, gjerne inviter til klassen. Og for de klubbene som arrangerer løp, så er det lov å begrense seg mtp. hvilke klasser man inviterer til

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • Da ser det ut som jeg skal teste ut 12er stock så da er det bare for resten av folket å kjøre mod mangler bare at spydeberg som arrangerer NM inviterer sånn at jeg kan vinne hehe

      Er det Mange som har planer å kjøre Stock?
      Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
      BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
      Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
      -
      Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


      Comment


      • Har akkurat bygget ferdig en tåller med Stock oppsett.... Så ja, jeg kan stille som listefyll på løp
        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

        Comment


        • Jeg har stock-tolver klar 👍
          LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

          Comment


          • Konge! Trur dette blir knall!
            Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
            www.minicar-racing.no

            Comment


            • Jeg har 12'er klar, bare et jævla stort problem, når jeg har giret 90/44 så butter motoren i carbon, så det er jo ikke plass til å gire riktig Ser ikke helt hvordan man skal kunne gire så høyt som folk sier uten å ha major problems

              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

              Comment


              • Da er det jo bare å sette inn mindre spur... 75 T f.eks... 80T.. 82T osv osv.. Jeg kan nevne fler
                Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
                www.minicar-racing.no

                Comment


                • Finner ikke mindre enn 88T i 64Pitch, om jeg endrer til f.eks. 75T med 48pitch vil jeg ha akkurat samme problemet da størrelsen på 42T pinion i 48Pitch er større enn i 64pitch

                  Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                  Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                  Comment


                  • 75T 48Pitch er forresten like stort som 90 tenner 64pitch
                    FDR på nesten 2.0 med 90/44 giring, er jo helt hinsides og høres bare fryktelig dumt ut spør du meg Men da slutter den å akselerere lenge før midten av langstrekket, og har bittelitt som skjer ut av svingene. Bortsett fra at bilen er pøkk fordi den ikke får fjære ordentlig

                    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                    Comment


                    • Fanken å du ska dreve da??
                      Jeg kjører 88/23 (64 pitch) eller noe sånt på min......
                      Capt. Slow
                      Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                      Team GoSlow

                      Comment


                      • Det fungerer nok helt fint på en liten bane, men det blir jo alt for lavt med en gang du har litt størrelse på banen

                        Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                        Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                        Comment


                        • Funker ihvertfall glimrende på 300m2 konkurransebane
                          Capt. Slow
                          Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                          Team GoSlow

                          Comment


                          • Originally posted by Gjøvikmann View Post
                            Fanken å du ska dreve da??
                            Jeg kjører 88/23 (64 pitch) eller noe sånt på min......
                            Med 10.5 og blinky???
                            Martin Sørlie - 1985
                            TLR - Absima - Spektrum
                            Darkspeed Racing
                            www.teamsmallsize.com

                            Comment


                            • Originally posted by Razer View Post
                              Med 10.5 og blinky???
                              På RC-Land vil jeg nok gire noe sånt som 90/35 ellerno, så det er jo ikke såååå langt unna da

                              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                              Comment


                              • Gjøvikmann, det er 10.5T blinky Thomas referere til.

                                Xenon har blant annet i 75T hvis du skulle ønske det.
                                This gear is specially design for Direct Drive EP racing car. Also compatible to majority of RC car…


                                Mellom 65-75 i rollout er nok passe på mustit. 75/40 med 43mm dekk gir en rollout på 71,82.

                                Ser på oppsett at en japaner har hatt på 75/50 med 17.5T blinky i en Yokomo. Så det er nok plass

                                På banen vår i trondheim, typ RC-land størrelse, girer jeg 90/40 med 10.5T blinky. (Ca 60 i rollout)
                                Last edited by JokkiZ; 9 December 2013, 15:02.
                                Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
                                www.minicar-racing.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X