Jeg har gitt opp diskusjonen siden det har blitt mye svada her de siste 5 sidene...
Men...
Forslagene som kommer fram her i forhold til regler stiller seg bak efra sine. Efra sin 1:12 stock spec 10.5T
Motor : 10.5T EFRA godkjent
ESC: Blinky
Karosseri: Efra godkjent
Batteri: Efra godkjent
Forslagene for 1:12 stock i Norge
Motor : 10.5T
ESC:Blinky
Karosseri: Fritt
Batteri: EFRA/ROAR
Førerne kan følge efra hvis de vil, som regel så er jo det det beste valget uansett. Det er greit at det er litt fritt i en stock klasse så folk ikke skal bli nektet å kjøre hvis de har kjøpt noe som er for 1:12 men ikke står på noe liste. F.eks karosseri, motor og batteri. Dette hjelper ikke til å få flere folk inn i et miljø.
En grunn til at jeg er for blinky i denne stock klassen er for å få ned aks og toppfart, nettopp for å gjøre det nybegynner vennlig. Hvis flertallet av de som ønsker å kjøre stock ikke vil ha blinky så javell, da dropper vi dette.
Er dette virkelig så på bærtur som folk skal ha det til i denne tråden???
Men...
Forslagene som kommer fram her i forhold til regler stiller seg bak efra sine. Efra sin 1:12 stock spec 10.5T
Motor : 10.5T EFRA godkjent
ESC: Blinky
Karosseri: Efra godkjent
Batteri: Efra godkjent
Forslagene for 1:12 stock i Norge
Motor : 10.5T
ESC:Blinky
Karosseri: Fritt
Batteri: EFRA/ROAR
Førerne kan følge efra hvis de vil, som regel så er jo det det beste valget uansett. Det er greit at det er litt fritt i en stock klasse så folk ikke skal bli nektet å kjøre hvis de har kjøpt noe som er for 1:12 men ikke står på noe liste. F.eks karosseri, motor og batteri. Dette hjelper ikke til å få flere folk inn i et miljø.
En grunn til at jeg er for blinky i denne stock klassen er for å få ned aks og toppfart, nettopp for å gjøre det nybegynner vennlig. Hvis flertallet av de som ønsker å kjøre stock ikke vil ha blinky så javell, da dropper vi dette.
Er dette virkelig så på bærtur som folk skal ha det til i denne tråden???

Tror dette ville vært en utmerket rekrutterings klasse .
Comment