Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Og dette viser bare at AE er den ledene når det gjelder RC de nærmer seg vel 30 VM titler?
    Last edited by Guest; 11 November 2008, 15:35.

Comment

• Fordelt på 2 mann....
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

• hmmm, spørs om ikke jeg må en tur opp på roteloftet og finne fram 12ern gitt. Er vel snart løp i Porsgrunn?

Comment

• Det er bare å ta seg turen opp på loftet!
          Det er snart 30 påmeldte til løpet i Spydeberg, og det er bare i 12r!

Moro!
          --** Team MAGIC **--
          www.speedstore.no
          Gekko, Team Magic, K-Factory, Tekin(kommer), H.A.R.D

Comment

• og da var det 30 stk i 1:12 i spydeberg
            det skal bli moro og prøve 12r for første gang.

Comment

• Noen som skal til Spydeberg i helgen og som har dekkdreier?
              Skulle gjerne ha dreid 4 par framhjul... Hadde vært veldig kult gjort om jeg kunne få lånt dreier

Eventuelt skal til Spydeberg i morgen, så kan jeg komme en tur dit...

Takk på forhånd.
              Team Smallsize

Comment

• Noen som skal til Spydeberg i helgen og som har en 1:12 til overs...
                Skulle gjerne ha leid/kjøpt en bil... Hadde vært veldig kult gjort om jeg kunne få testet track på dette løpet
                Takk på forhånd.

Treffes på 95069568
                Roger Larsen 67.... Valdres
                Meritter: Svømmeknappen i 1977

Comment

• Finnes det noe tidsplan?

Samme hallen som for to år siden? (Kan noen gi en kjapp veibeskrivelse?)

Mht. det store deltakerantallet bør man kanskje kutte litt ned på heatene? Blir nok seeeeeeeent på lørdag...
                  Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Comment

• Etter å vært en tur i Spydeberg idag, har jeg bestemt meg for å kjøpe en 12'er (Ass)..

Noen som kan anbefale servo og pinion?

Comment

• Originally posted by KristianA.K. View Post
                      Etter å vært en tur i Spydeberg idag, har jeg bestemt meg for å kjøpe en 12'er (Ass)..

Noen som kan anbefale servo og pinion?
                      Futaba 9602, 9650, Ko Propo PDS-949ICS og PDS-951ICS, er alle aktuelle servoer for deg.

Pinioner er vanskelig anbefale, giringen kommer an på banen du kjører på. Men jeg vil anbefale deg å kjøpe 48 pitch fra 12 tenner og oppover, 48 pitch er det mest solide med sine større tenner, og du trenger en liten bunke pinioner for forskjellige baner og motorer.
                      Last edited by Razer; 15 November 2008, 21:56.
                      Martin Sørlie - 1985
                      TLR - Absima - Spektrum
                      Darkspeed Racing
                      www.teamsmallsize.com

Comment

• Originally posted by Razer View Post
                        ..og du trenger en liten bunke pinioner for forskjellige baner og motorer.
                        Og dekk

Vil takke Spydeberg motorklubb for et morsomt og vellykket løp!
                        Selv om jeg kanskje ikke er helt fornøyd med min egen innsats..
                        Team Smallsize

Comment

• Ja, tusen takk til Spydeberg Motorklubb for et par kjempespennende dager i Spydeberghallen med masse bra racing. Syns alt hadde en fin flyt. Utrolig bra speaker som skapte litt liv og røre!

I motsettning til den andre Andreas er jeg MEGEt fornøyd med kjøringen

Sees neste gang!
                          --** Team MAGIC **--
                          www.speedstore.no
                          Gekko, Team Magic, K-Factory, Tekin(kommer), H.A.R.D

Comment

• Dette var jo et knall løp!, og for en deltagelse, største 1:12 løpet i dette årtusen her i Norge.
                            Gøy at Stig tok jobben, jada det ble som forventet... tydlig at han hadde mic abstinens hehe.

@Sabben: nå skylder du meg minst 2 Coke

Virket som at mange av de nye i klassen bare gikk rundt og smilte.

Gratis til Adrian som tok det hjem, gøy å se at du klarer å holde hue mere kaldt i år enn i fjor
                            Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

Comment

• Satan og mange som var med da. Drit gøy!! Typisk at jeg skal legge RC bilen på hylla noen år når det blir såpass stor oppgang. På tide at folk skjønner at 12'r er og blir den beste klassen og kjøre inne Keep it up!
                              Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
                              www.minicar-racing.no

Comment

• Det var et kjempebra arrangement med topp deltagelse.
                                Har prøvd å lete etter resultatene?
                                Kim Gjerstad Oslo
                                Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                                Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X