Og dette viser bare at AE er den ledene når det gjelder RC de nærmer seg vel 30 VM titler?
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
1:12 Track-tråden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Noen som skal til Spydeberg i helgen og som har dekkdreier?
Skulle gjerne ha dreid 4 par framhjul... Hadde vært veldig kult gjort om jeg kunne få lånt dreier
Eventuelt skal til Spydeberg i morgen, så kan jeg komme en tur dit...
Takk på forhånd.Team Smallsize
Comment
-
Noen som skal til Spydeberg i helgen og som har en 1:12 til overs...
Skulle gjerne ha leid/kjøpt en bil... Hadde vært veldig kult gjort om jeg kunne få testet track på dette løpet
Takk på forhånd.
Treffes på 95069568Roger Larsen 67.... Valdres
Meritter: Svømmeknappen i 1977
Comment
-
Finnes det noe tidsplan?
Samme hallen som for to år siden? (Kan noen gi en kjapp veibeskrivelse?)
Mht. det store deltakerantallet bør man kanskje kutte litt ned på heatene? Blir nok seeeeeeeent på lørdag...
Comment
-
Futaba 9602, 9650, Ko Propo PDS-949ICS og PDS-951ICS, er alle aktuelle servoer for deg.Originally posted by KristianA.K. View PostEtter å vært en tur i Spydeberg idag, har jeg bestemt meg for å kjøpe en 12'er (Ass)..
Noen som kan anbefale servo og pinion?
Pinioner er vanskelig anbefale, giringen kommer an på banen du kjører på. Men jeg vil anbefale deg å kjøpe 48 pitch fra 12 tenner og oppover, 48 pitch er det mest solide med sine større tenner, og du trenger en liten bunke pinioner for forskjellige baner og motorer.Last edited by Razer; 15 November 2008, 21:56.
Comment
-
-
Dette var jo et knall løp!, og for en deltagelse, største 1:12 løpet i dette årtusen her i Norge.
Gøy at Stig tok jobben, jada det ble som forventet...
tydlig at han hadde mic abstinens hehe.
@Sabben: nå skylder du meg minst 2 Coke
Virket som at mange av de nye i klassen bare gikk rundt og smilte.
Gratis til Adrian som tok det hjem, gøy å se at du klarer å holde hue mere kaldt i år enn i fjor
Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE
Comment
-
Satan og mange som var med da. Drit gøy!! Typisk at jeg skal legge RC bilen på hylla noen år når det blir såpass stor oppgang. På tide at folk skjønner at 12'r er og blir den beste klassen og kjøre inne
Keep it up!
Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
www.minicar-racing.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment