Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er på vei til Jernia nå.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • Originally posted by Crazy Force
      er på vei til Jernia nå.
      hehehe jeg har en du kan låne jeg bruker den ofte men du kan låne den litt da :P
      Have no Fear FAT man is here
      (57modell)

      Comment


      • takk for tilbude Arild men nå har jegh kjøpt den største skuffa de hadde på Jernia.
        så får vi se om vi graver frem noen bedre unskyldninger elelr graver ned M04Žn
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • Originally posted by Crazy Force
          takk for tilbude Arild men nå har jegh kjøpt den største skuffa de hadde på Jernia.
          så får vi se om vi graver frem noen bedre unskyldninger elelr graver ned M04Žn
          ikke grave ned den fine bilen da det er for gale da men jeg har en eske med masse deler her da hvis du vill ha en fwd heheh :P
          Have no Fear FAT man is here
          (57modell)

          Comment


          • neio jeg graver nok ikke ned bilen serru.

            det blir nok ent par kvelder på sørli til somemrn for å strekke litt på beina.
            må bare få tak i en enda råere motore og regulator.
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

            Comment


            • Hei!

              Er litt gira på å begynne å kjøre Swift nå.
              Eneste problemet er-jeg må ha det mellomstykke sånn at bilen min blir M03M og ikke M03.
              Hvor får jeg tak i dette stykket?
              Noen som har delenr. eller som vet hvilket brett den sitter på?

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • hei, fått meg m-chassi Tenkte å se om jeg fikk kjørt litt. Men et spm, er det noen butikker som har "mye" deler til M-03? skulle hatt noe hop-ops.. og pinion, hvilken pitch er dreva på m-03 på? standard 48 pitch eller egen tamiya utgave?

                Tommy
                Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

                Comment


                • Originally posted by TommyL
                  hei, fått meg m-chassi Tenkte å se om jeg fikk kjørt litt. Men et spm, er det noen butikker som har "mye" deler til M-03? skulle hatt noe hop-ops.. og pinion, hvilken pitch er dreva på m-03 på? standard 48 pitch eller egen tamiya utgave?

                  Tommy
                  Hei!

                  Jeg prøvde Losi-pinion på min M-Chassi, og det passa ikke, selv ikke med riktg pitch...
                  Så kjøp Tamiya-pinion du...
                  Hobbyland på Strømmen har en del til M-Chassi.

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • Noen som har børsteløst system på M chassi? Lurer på hvordan det er.. Må jo få fin fart på saken da? men kanskje drivverk går fløyten..
                    YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                    Comment


                    • Originally posted by nikko
                      Noen som har børsteløst system på M chassi? Lurer på hvordan det er.. Må jo få fin fart på saken da? men kanskje drivverk går fløyten..
                      Hei!

                      Tror den kan klare 2 eller 3 Star orig.
                      De kjørte jo 15T før uten prob da.
                      Jeg tør ikke prøve med GTB 4.5-systemet mitt ihvertfall...

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Originally posted by Fabiz
                        Originally posted by nikko
                        Noen som har børsteløst system på M chassi? Lurer på hvordan det er.. Må jo få fin fart på saken da? men kanskje drivverk går fløyten..
                        Hei!

                        Tror den kan klare 2 eller 3 Star orig.
                        De kjørte jo 15T før uten prob da.
                        Jeg tør ikke prøve med GTB 4.5-systemet mitt ihvertfall...

                        Fabiz
                        Det var den jeg tenkte på, men er vel bare å slenge inn alle de andre hop ups delene så skal det vel funke.
                        YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                        Comment


                        • Det er vel ikke litt drøyt å kjøre 4.5 med FWD da? Uansett hva drivverk tåler eller ikke tåler så blir det vel ekstremt forbruk av fordekk. Vil nesten ikke tro det er morsomt en gang.
                          RC Drift Club Norway | LMBK

                          Comment


                          • Originally posted by Hurrle
                            Det er vel ikke litt drøyt å kjøre 4.5 med FWD da? Uansett hva drivverk tåler eller ikke tåler så blir det vel ekstremt forbruk av fordekk. Vil nesten ikke tro det er morsomt en gang.
                            Nei, det med dekk:
                            Med 19T ble skumdekka mine fra Xpress revet opp, så med BL må du vel ha stål med pigger eller no... :P

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • Har kjørt m-03 med 12x2 på sørli. gikk helt fint det. Gikk som en rakett på siste halvdel av langsiden. Spinner mye da... hehe! Dekka ble mærkbart slitt. Dette var for noen år siden med lånt bil.
                              Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

                              Comment


                              • Hehe, var å kjørte på bukta idag. Var flere 1\5 scala å kjørte. Ble Bitte Liten den minien.... Kjørte med 540... litt tregt på den banen. Skal sette i 12T å kjøre like fort som 1\5 gutta! hehe
                                Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X