Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmm. Kanskje det. Någen som har ein kjekk liten elektrisk bil? Gjerne ein 1:10 bil! Så billig som mulig.

    Hvis ingen har, ka ska eg kjøpe? Trenge ikkje radioutstyr.
    Stian Egelandsdal
    1982 modell
    HPI Baja 5B

    Comment


    • Originally posted by Mr_Stian View Post
      Hmm. Kanskje det. Någen som har ein kjekk liten elektrisk bil? Gjerne ein 1:10 bil! Så billig som mulig.

      Hvis ingen har, ka ska eg kjøpe? Trenge ikkje radioutstyr.
      Tror jeg ville gått for Hpi Vorza Flux egentlig.
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • De er for dyre nye. Så med mindre noen har en billig brukt så er det uaktuelt. Ser globy har noen billige fra BSD. 2700 for ein 1:8 børsteløs sak med batterier og radio. Så ut som den gikk heilt greit og. Noen som har noe og si om disse?
        Stian Egelandsdal
        1982 modell
        HPI Baja 5B

        Comment


        • Originally posted by Mr_Stian View Post
          De er for dyre nye. Så med mindre noen har en billig brukt så er det uaktuelt. Ser globy har noen billige fra BSD. 2700 for ein 1:8 børsteløs sak med batterier og radio. Så ut som den gikk heilt greit og. Noen som har noe og si om disse?
          Bsd er noen Kina greier, men motor og esc er ifra en kvalitets leverandør. Får ikkje store kjøretiden med de batteriene heller, men alt i alt så er det en grei nybegynner bil i elektro.
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • Nå komme jo ikkje dette te å ver ein bil eg kjøre heila tidå, så det funke nok fint for meg. Eg har revoen og bajaen som "hoved" biler. Eg har ett ekstra sett batterier te båten så de bør funke de. Får stikke innom og se ka det e for någe.

            Og foresten. Eg e ikkje nybegynner når det komme te rc biler!
            Stian Egelandsdal
            1982 modell
            HPI Baja 5B

            Comment


            • Som jeg sa, elektriske biler. Ikkje nybegynner i rc :P
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Q
                Originally posted by Zenox View Post
                Tror at med tanke på han/hun minste skal få mest mulig glede av det så er nok WII tingen. Xbox har jo også kommet med noe bevegelses greier nå, men da tror jeg det koster mer enn det smaker. Bevegelsessensoren koster sikkert like mye som Xboxen selv, hehe!
                WII har jo også enormt mange kule spill Vet ikke hvilke spill den der Xbox greia har, men tviler sterkt på at det er like mye utvalg.

                Har Xbox selv og er kjempefornøyd med denne, men nå har ikke jeg det store behovet for sånn bevegelses greier, så det kommer jeg nok ikke til å kjøpe til den. Hadde nok kjøpt WII i tillegg i så fall. Men jeg syns det er kjipt at det finnes så lite 2player spill (altså der hvor 2 spiller på samme konsoll). I dag lages jo spillene med høy fokus på online gaming. Men her er jo WII super




                hmm... skjønner poenget. Men må ikke folk da også ta hensyn til ditt behov for å kjøre på isen?
                Kjøp deg en el. bil da vel
                Heller mot wii ja..... MEN har en nabo som sier at jeg ikke må vurdere noe annet enn ps3... damn altså! Noen som har erfaring/peil på ps3?
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • Da får jeg tilsendt enda en Losi 8ight Buggy imorra :P

                  Fikk også solgt Hpi 4,6 Big Block motoren i dag
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • Originally posted by Golfie View Post
                    Q

                    Heller mot wii ja..... MEN har en nabo som sier at jeg ikke må vurdere noe annet enn ps3... damn altså! Noen som har erfaring/peil på ps3?
                    Wii er en barne konsoll med NULL mannfolk spill om man kan si det RETT ut på GODT norsk

                    Skal du ha konsoll skal du ha ps3 eller xbox, jeg personlig har hatt begge og endte opp med å selge ps3 maskinen! rett og slett fordi xbox er SÅ mye råere og de fleste xbox spill kommer ut i høyere oppløsning som gir bedre grafikk

                    Når det gjelder kinect til xbox så er det drit rått og koster ikke så allverdens! jeg vil tro at kinect blir MYE større enn wii konseptet innen et års tid og har dermed større fremtids muligheter

                    Så min anbefaling blir selvsagt xbox om du får lov av kona å velge bort wii! Det er vell kun ETT argument for å kjøpe wii og det er super mario bross og Co og det er jo klart et STORT argument også, MEN du får selv vurdere om det er KUN mario bross som skal avgjøre det hele eller alle de FETE mannespillene du kan fyre av med på 63 tommern når du skal REPARERE den andre foten også
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Det skulle jo være en "familieting" Eivind, så da vil jeg påstå at WII er tingen, hvor flere kan spille sammen. MEN, om du tenker mest for din egen del Rune, så sier jeg det samme som Eivind, gå for Xbox. PS3 er kult det også, men Xbox har bedre grafikk og mye bedre håndkontroller syns jeg!
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • Originally posted by Golfie View Post
                        Q

                        Heller mot wii ja..... MEN har en nabo som sier at jeg ikke må vurdere noe annet enn ps3... damn altså! Noen som har erfaring/peil på ps3?
                        Gå for Ps3 med det der motion greiene... mi mening.
                        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                        € Team Sjølsponsa2012 €

                        Comment


                        • Hvorfor?
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • har hatt alt og e mest nøgd me ps3..
                            hvertfall kor eg bur så er der mest folk og så har ps3 mtp online speling...
                            for all dell. kan jo ha ein av alt..
                            € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                            € Team Sjølsponsa2012 €

                            Comment


                            • Ja, det er vel i grunn dette som bestemmer for tiden... Hva som finnes blandt kompisgjengen på grunn av online gaming.

                              Det der online maset på konsollene irriterer meg! Før i tiden satt man sammen i sosialt samvær og spillte på en konsoll. I dag så er det laget for at man skal sitte i sofaen resten av livet og bare spille online, hehe!
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • hehe, sant d.. mn hvis du ser på dem så konsollene e beregna på.. e jo fjortiser så heller vil sitte i stolen me chips å cola å gama.. sleppa å bevega dn feida rauå ud av romme.. :/
                                € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                                € Team Sjølsponsa2012 €

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X