Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by martin1996 View Post
    merkelig. var ikkje slik forrige gang jeg så på filmen.... men kunne ikkje fokusere selv heller. bare zoome.
    Jo du kan det, Men det er ikke vanlig film kamera you know Så må fokusere manuelt.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
      Jo du kan det, Men det er ikke vanlig film kamera you know Så må fokusere manuelt.
      fant ingen mulighet for og fokusere jeg. men etter hva jeg så i skjermen så holdt det seg fokusert heletiden.
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• nå har jeg handla meg tri-pod til kamera, så nå blir det mye filming
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• GLEDER MEG!!!!
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• TROR dette må være det sykeste jeg har sett!!! hehehehe...
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

Comment

• HAHAHAHA SINNSYKT!!! jeg stokk i starten der gitt... faen for en dyktig fyr!
              Futaba 4pk

Comment

• Sykt!!!!

Da var forresten Bulleten solgt..... Får vel sette en XS i bestilling da Rett over 200 dollar med rabattkode på Tower bare så dere vet det
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                  Sykt!!!!

Da var forresten Bulleten solgt..... Får vel sette en XS i bestilling da Rett over 200 dollar med rabattkode på Tower bare så dere vet det
                  HEHE! det gikk raskt
                  Futaba 4pk

Comment

• http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29679724

K
                    jempe pris for de av dere som er på jakt etter en fin flyradio

er jo mulig å prute litt også
                    Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29679724

K
                      jempe pris for de av dere som er på jakt etter en fin flyradio

er jo mulig å prute litt også
                      Kjenner han, ikke så sikker på om han vil ned så mye mer
                      | Spektrum DX8|

Comment

• me 2. på en måde!

Comment

• Har vert veldig dødt her inne i det siste, Alle reist på ferie ?
                          | Spektrum DX8|

Comment

• Eg reiser ihvertfal til stavanger til helgen
                            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

Comment

• Originally posted by andjoh View Post
                              Eg reiser ihvertfal til stavanger til helgen
                              Med andre ord du reiser på Ferie bare TIL stavanger :P
                              | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                                Med andre ord du reiser på Ferie bare TIL stavanger :P
                                Jess
                                Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X