Originally posted by martin1996
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
fant ingen mulighet for og fokusere jeg. men etter hva jeg så i skjermen så holdt det seg fokusert heletiden.Originally posted by xillianto View PostJo du kan det, Men det er ikke vanlig film kamera you know
Så må fokusere manuelt.løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
nå har jeg handla meg tri-pod til kamera, så nå blir det mye filming
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Futaba 4pk
Comment
-
Sykt!!!!
Da var forresten Bulleten solgt..... Får vel sette en XS i bestilling da
Rett over 200 dollar med rabattkode på Tower bare så dere vet det
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
HEHE! det gikk rasktOriginally posted by Golfie View PostSykt!!!!
Da var forresten Bulleten solgt..... Får vel sette en XS i bestilling da
Rett over 200 dollar med rabattkode på Tower bare så dere vet det 
Futaba 4pk
Comment
-
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29679724
Kjempe pris for de av dere som er på jakt etter en fin flyradio
er jo mulig å prute litt også
Futaba 4pk
Comment
-
Kjenner han, ikke så sikker på om han vil ned så mye merOriginally posted by GrEmLiNgS View Posthttp://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29679724
Kjempe pris for de av dere som er på jakt etter en fin flyradio
er jo mulig å prute litt også
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
me 2. på en måde!løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Eg reiser ihvertfal til stavanger til helgen
Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly
Sponsor: GShobby.com 
Comment
-
JessOriginally posted by xillianto View PostMed andre ord du reiser på Ferie bare TIL stavanger :P
Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly
Sponsor: GShobby.com 
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment