Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Det går fint Ligger her enda da
    Satser på snøen også ligger til da!
    Atle Dreier, Sandnes, 1974
    Tamiya TT-01 RX-7
    Traxxas Slash 4x4

    Comment


    • Originally posted by xillianto View Post
      Hehe, Så pass ja.. Vell jeg synes den duger helt fint Den gjør iallefall jobben sin

      Jada, det var ingen tvil om at det satt fast
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

      Comment


      • Originally posted by atledreier View Post
        Kommer innom en dag, Kjetil. Men tror ikke det blir før om 1,5 uke. Skal til syden om noen dager, tror ikke jeg rekker turen før den tid!
        Syden hørtes jo herlig ut! Hadde ikke vært feil med litt varme nå God tur hvor enn du skal

        (Husk at jeg fremdeles har noen LiPo bags liggende som du skal ha)
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

        Comment


        • 5-stjerners på Tenerife!

          Må få hooka opp og henta de posene snart, ja.
          Atle Dreier, Sandnes, 1974
          Tamiya TT-01 RX-7
          Traxxas Slash 4x4

          Comment


          • Originally posted by atledreier View Post
            5-stjerners på Tenerife!

            Må få hooka opp og henta de posene snart, ja.
            burde bli kasta ut av forumet for å annonsere slike ting på denne tia av året............. ( jaja God tur )
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • haha seriøst?

              dette alene får frem lysten i meg til å kjøpe baja!!!!!! finnes dette til andre biler?????



              jeg har vurdert å kjøpe meg en beltebil faktisk! men dette kan jo være vell så kult
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • når man ser på bildene der skulle man jo tror at det gikk an å lage en enkel overgang til 17mm hex....

                Hmm.... lurer på om dette hadde vært noe til revoen OM jeg så må lage det til selv tror jeg at jeg MÅ ha dette hehe
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.



                  HOHOHO nå er vi inne på noe
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg fant

                    Skal jeg bestille til noen andre også i samme slenge? jeg skal ha til revoen og rustleren hehe

                    American made performance hopups for your Traxxas X-MAXX, MAXX, HPI Baja, Team Losi DBXLE & 5ive-T, Kraken Vekta and more. Shop now!
                    Last edited by GrEmLiNgS; 9 December 2010, 18:18.
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Har mine tvil på at det er noe gudd å kjøre med... Man mister jo fremkommelighet ettersom at man fjerner 2 hjul. Men mulig det funker med noen SVÆRE padledekk bak? Setter du på belter bak derimot så tror jeg vi snakker saker

                      Sleng med et sett til meg (til e-revo) hvis du bestiller. Gøy å prøve uansett og det kosta ikke all verdens heller...
                      (husk å bestill med det kit'et under til $3 for å bruke det sammen med 17mm hex)!!
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • fungerer? hvorfor skulle det ikke fungere? det fungerer nok garantert enda bedre enn dekk på snø vil jeg tro. en grunn til at den oppfinnelsen i det hele tatt finnes og brukes på scootere osv da

                        Men helt klart har 4x4 noe for seg men er snøen bløt eller tørr er det nok dette som gjelder så lenge man har de rette dekka til å skyve bilen forover ser at man kan få tak i kjettinger osv også og det er nok noe jeg skal trø på mine biler

                        se her:









                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • DDM og har ett sånnet kit. Tror det er samme leverandør. Fikk ikke opp den linken fra finn. Var det belter til baja?
                          Stian Egelandsdal
                          1982 modell
                          HPI Baja 5B

                          Comment


                          • Originally posted by Mr_Stian View Post
                            DDM og har ett sånnet kit. Tror det er samme leverandør. Fikk ikke opp den linken fra finn. Var det belter til baja?
                            nei... dekk bak og ski fremme
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Det så jo ganske kult ut ja!!

                              Er med på et sett ski til e-revoen jeg
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • Hvordan funker dette med 4wd? Disse boltes vel på akslingene fremme?
                                Stian Egelandsdal
                                1982 modell
                                HPI Baja 5B

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X