Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Hehe, Da mangler bare batteriene mine da.....

    Sjekk med martin om han savner fjernkontrollen ? Vist ikke så aner jeg ikke... Tror ikke Vorza kontrollern havnet dit den dagen :P

    Hva pris fikk du da ?
    batteriene dine kan jeg dessverre ikke svare for
    Martin har jeg spurt om kontrollen tidligere uten hell.

    jeg er nede i 3498,- fra statene! og det har jeg nevnt tidligere men med frakt osv så er det ikke så utrolig mye billigere enn hva vi må betale her i norge. Derfor blir det nok å kjøpe i norge uansett! 4350,- er jo mega god pris på den bilen uansett hvor man handler Kan se ut som vi får den noe billigere på birkemo nå men det er uansett kun noen 100 lapper...
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Joda, Men 100 lapper hjelper på

      Makter du og spørre Robin om han har sett dem ? Evnt han som hadde guttongen med seg som lånte dem, tilfelle han lånte flere uten at jeg la merke til det og jeg reiste i en fart

      Ønsker bare og spore dem opp så jeg aner hvor dem er.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Originally posted by xillianto View Post
        Joda, Men 100 lapper hjelper på

        Makter du og spørre Robin om han har sett dem ? Evnt han som hadde guttongen med seg som lånte dem, tilfelle han lånte flere uten at jeg la merke til det og jeg reiste i en fart

        Ønsker bare og spore dem opp så jeg aner hvor dem er.
        Regner med både robin og atle leser i tråden her, så kan dem nok svare på spørsmålet jeg skal for sikkerhets skyld se gjennom tinga mine jeg også for å forsikre meg om at de ikke havnet blant mine ting
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Hehe, Dem burde være lette og finne.... 2 stk Hardcase batterier i carbon look med rød etikett på Og for dere med lipo bags... så ligger det vell ikke og slenger

          Kan også være martin har funnet og tatt dem med.. Han vet jo at det er mine batterier.

          3racing
          2s 5000 mah 35C
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • en plass er dem sikkert, tviler noen har tatt seg inn i bilen min, tatt KUN de 2 batteriene og latt 2 biler stå i fred :P

            Spess når det lå en boks med batterier utenom :P Hehe
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • Originally posted by xillianto View Post
              en plass er dem sikkert, tviler noen har tatt seg inn i bilen min, tatt KUN de 2 batteriene og latt 2 biler stå i fred :P

              Spess når det lå en boks med batterier utenom :P Hehe

              hehe jepp! ligger nok blant delene til en av oss uansett

              jeg har som nevnt i alle fall balanserings bretta, strips og 3 av kablene dine
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Jupp Var jo en eller annen fra Tau som hadde en Savage SS ? Spør på websida eller facebook gruppa ?
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • Originally posted by xillianto View Post
                  Jupp Var jo en eller annen fra Tau som hadde en Savage SS ? Spør på websida eller facebook gruppa ?
                  Han er her i denne tråden
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Jada, leser i denne tråden jeg også vet du Kjetil...

                    Men, nei, jeg har ikke batteriene dine, i så fall så hadde du nok fått beskjed for lenge siden


                    Er det forresten noe man må tenke ekstra på når man skal lodde kontakter på lipo batterier? Tenker bare på at lipo er ustabilt og at det kombinert med varme ikke nødvendigvis er så gunstig:P
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                    Comment


                    • Originally posted by Zenox View Post
                      Er det forresten noe man må tenke ekstra på når man skal lodde kontakter på lipo batterier? Tenker bare på at lipo er ustabilt og at det kombinert med varme ikke nødvendigvis er så gunstig:P
                      En kabel om gangen
                      Ikke bare spøk det, jeg har vært så dum at jeg avisolerte begge kablene før jeg skulle begynne.... De kom selvfølgelig i kontakt med hverandre, med tilhørende blå gnister, og 200 i puls hos meg...
                      Selvføglelig er det bra om det går kjapt, og derfor blir det ikke så mye varme som går langs kabelen og inn mot cellene.
                      Om man ikke har helping hands, slike klyper til å holde kablene for deg mens du lodder, så så jeg et enkelt tips som jeg faktisk liker bedre enn de helping hands jeg har: Sett et strikk rundt håndtaket på ei tang, gjerne ei litt tung tang, så kan du bruke den til å holde fast det du skal lodde.
                      HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                      Comment


                      • Originally posted by Polardegos View Post
                        En kabel om gangen
                        Ikke bare spøk det, jeg har vært så dum at jeg avisolerte begge kablene før jeg skulle begynne.... De kom selvfølgelig i kontakt med hverandre, med tilhørende blå gnister, og 200 i puls hos meg...
                        Selvføglelig er det bra om det går kjapt, og derfor blir det ikke så mye varme som går langs kabelen og inn mot cellene.
                        Om man ikke har helping hands, slike klyper til å holde kablene for deg mens du lodder, så så jeg et enkelt tips som jeg faktisk liker bedre enn de helping hands jeg har: Sett et strikk rundt håndtaket på ei tang, gjerne ei litt tung tang, så kan du bruke den til å holde fast det du skal lodde.


                        Been there Skjedd ett par ganger med meg også :P Jeg klipper av begge bullet plugger, Og slenger en liten bit krympestrømpe over den som skal loddes til slutt...
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • DOH! Ok... man kan bli dum, Og stokk dum, Blind... og snøblind... Men noe så GLEMSK !?! Batteriene står jo for f.... i rc8'en !!! Merka det nå som jeg skulle skru videre og kasta ett blikk bort på den.....
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Takk for tips Kenneth Må bare handle meg en loddebolt og loddetinn, så blir det lodding
                            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                            Comment


                            • Er dette en grei loddebolt til mitt bruk eller?

                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • Nei

                                Kjøp clas olson sin heller, Den er på 40W... 15 blir for lite... Tror den koster like mye
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X