Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det er skiftet litt på adresser på rcgutta.com, og domenet er "nede" intill oppdateringene er gjort i systemer... Nedetid ca 1-3 timer (somregel raskere)

Siden kan nåes på http://rcgutta.weebly.com intill domenet er oppdatert igjen.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• The world's fastest mini monster truck, the Savage XS Flux takes all the Savage Flux tech and durability and puts it in a smaller package for ultimate fun

Vanntett og greier. Mye som tyder på at jeg skal ha en.
      Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_57/products_id/12704/n/Axial-8-Hole-Beadlock-Monster-Truck-Wheel-Chrome-2

D
        isse her så ikke dumme ut
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

• Se på de bærearmene. Beefcake! BEEFCAKE!!
          Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• Originally posted by Kristobal View Post

Se på de bærearmene. Beefcake! BEEFCAKE!!
            hehe ja! har gledet meg lenge til denne... spørs om det ikke blir en her også!
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

Comment

• Så ut som det var litt uvanlig mye plast til savage og være der....
              | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by Kristobal View Post

Se på de bærearmene. Beefcake! BEEFCAKE!!
                denne frister meg å !!
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• En hel ettermiddag og kveld på Bore i dag! Dæven de gutta der ute kan fly heli og vanlig fly gitt hehehehe...
                  Han ene INSANE på 3d flyging, og en annen kar som visstnok er norgesmester i heli flyging! stor 700 maskin som flaksa rundt der som ei anna flue!!! haha.. SYKT å se på

Jeg fikk selv flydd cessnaen og spitfiren en HEL del idag og begge flyene er med hele hjem igjen
                  Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    En hel ettermiddag og kveld på Bore i dag! Dæven de gutta der ute kan fly heli og vanlig fly gitt hehehehe...Han ene INSANE på 3d flyging, og en annen kar som visstnok er norgesmester i heli flyging! stor 700 maskin som flaksa rundt der som ei anna flue!!! haha.. SYKT å se på Jeg fikk selv flydd cessnaen og spitfiren en HEL del idag og begge flyene er med hele hjem igjen
                    kult! Du må si ifra, jeg vil se spitfire'n i aksjonNye radioen min er ferdig tollbehandlet. . . .Håper jeg får den i morgen
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Han ene INSANE på 3d flyging, og en annen kar som visstnok er norgesmester i heli flyging! stor 700 maskin som flaksa rundt der som ei anna flue!!! haha.. SYKT å se på
                      Andrè ja Dyktig flyger det der
                      | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                        kult! Du må si ifra, jeg vil se spitfire'n i aksjonNye radioen min er ferdig tollbehandlet. . . .Håper jeg får den i morgen
                        Den var vanskelig å fly, men faen så kult alle vanskeligheter som er på originalen fra gamle dager har de klart å få inn i rc modellene og det er bare drit fett. Gøy når det blir EKTE scala flyging jeg skal bygge retracts på spitten nå da jeg merket GODT de store hjula i luften. Rett og slett i veien, og de fløy ikke med hjula ute i virkeligheten, Den nye utgaven av flyet leveres ferdig med retract, så får vi se da hvor lett/vanskelig det blir å bygge det om Deler er bestilt ihvertfall.

Jeg skal nok ha meg noen flyturer i helgen er planen, kan gi en lyd Blir det noe bilkjøring i helga eller?

Må få gang på heliet mitt også, ble helt i hundre når jeg så en kar der ute som fløy akkurat det samme drit fett!

Ahh radioen ja, gleder meg i hel til å få den, men enn så lenge er den fortsatt i lufta Jeg har forresten bestilt opp enda flere servoer og ett til fly fra amain! hehe.. måtte bruke litt av feriepengene på NOE tross alt hehehehe...
                        Futaba 4pk

Comment

• Hehehe, du er glad i å shoppe du mr.lie!

Jeg vil også være med å se når du flyr spitfire!!
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• hehe ja, men blir nok å selge unna en DEL biler også nå. kan ikke sitte på ni biler haha...

hehe! det er mer å se på der ute enn min lille spitfire skal jeg love dere! fy faen for en size på noen av flyene
                            Futaba 4pk

Comment

• meeeeeeeeeeeeen ingen som har svart på om det blir kjøring i helga enda! jeg er klar HELE fredagen, lørdagen, søndagen OG mandagen for de som vil kjøre Jeg blir nok å fly noen av dagene også, men bil prioriteres først, så da slenger jeg meg med på bilkjøring den dagen det passer for dere grabbar
                              Futaba 4pk

Comment

meeeeeeeeeeeeen ingen som har svart på om det blir kjøring i helga enda! jeg er klar HELE fredagen, lørdagen, søndagen OG mandagen for de som vil kjøre Jeg blir nok å fly noen av dagene også, men bil prioriteres først, så da slenger jeg meg med på bilkjøring den dagen det passer for dere grabbar
                                Jeg kan joine ettermiddagen på lørdag, samt hele søndag og mandag
                                | Spektrum DX8|

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X