Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Nei

    Kjøp clas olson sin heller, Den er på 40W... 15 blir for lite... Tror den koster like mye
    Har ikke veldig peil på dette... Men min er vel på 30w, og synes det funker greit... Kan gjerne være enig at 15w høres lite ut, men hva vet jeg Når det gjelder 40w så frykter jeg bare at ledningene blir litt for varme litt for fort.... eller?
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

    Comment


    • Nei, Loddetinnet smelter vell og merke fortere, Og ja.. ledningene blir varmere.. Men du smelter tinnet fortere, Noe som gjør at du får mindre kontakt med ledningene og da bygger dem mindre varme.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Når det gjelder prefilter til esc så er det ingenting å hente på å bestille mange ;-( Jeg finner heller ikke produktet andre steder enn hos Outerwear Ltd, dog jeg har nok ikke leitet over alt Jeg avventer å bestille, og det er gjerne da ikke nødvendig å ta en samlebestilling.... Her er svar fra Outerwear Ltd:

        Thank you for contacting us regarding part number 20-2583. We do not offer any quantity discounts as we do offer the best possible pricing upfront whether you order 1 or 100.
        In regards to shipping, we can not change the value on the customs documents however we do ship international orders via priority mail international. This is a much cheaper option, not only for shipping costs but also customs fees. There are two options:

        Flat rate – no tracking and no insurance Approximately $15.00
        Standard – includes tracking and insurance Approximately $25.00

        I would recommend picking the “standard” for those quantities because of the insurance.
        If I can be of additional assistance, please let me know.
        Thanks again!

        Rosemarie A. Dobbs
        Customer Service Manager
        Outerwears Inc.
        12611 US Hwy 131
        Schoolcraft, MI 49087
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • billig "forsikring" av esc er det uansett så om du bestiller.. tar du med 3 til meg ? splitter frakt osv.
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Flott du fant batteriene, Xilli.

            Når det gjelder Vorza så har jeg UTROLIG lyst, men KAN ikke ta meg råd til det akkurat nå. Får heller bruke litt penger på å få Slash'en kjørbar. Hvor selger de dekk beregnet på våt sement? Merkelig at ingen lager det?!?!?
            Atle Dreier, Sandnes, 1974
            Tamiya TT-01 RX-7
            Traxxas Slash 4x4

            Comment


            • Originally posted by atledreier View Post
              Flott du fant batteriene, Xilli.

              Når det gjelder Vorza så har jeg UTROLIG lyst, men KAN ikke ta meg råd til det akkurat nå. Får heller bruke litt penger på å få Slash'en kjørbar. Hvor selger de dekk beregnet på våt sement? Merkelig at ingen lager det?!?!?
              Får jo 17mm hex asfalt dekk da

              har slike dekker liggende også faktiskt, Tror til og med jeg har paddles til 1:8 som må limes om.
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Vet bare at stock Slash dekk IKKE funker spesielt bra på banen. Husker ikke hvem som kjørte Vorza, men den ene så ut til å ha veldig bra grep på den sørpa som var forrige søndag.

                Skal også kjøpe assortert demper og diffolje og prøve meg litt fram. Kjører helt originalt oppsett bortsett fra antirollbars.
                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                Tamiya TT-01 RX-7
                Traxxas Slash 4x4

                Comment


                • Originally posted by atledreier View Post
                  Flott du fant batteriene, Xilli.

                  Når det gjelder Vorza så har jeg UTROLIG lyst, men KAN ikke ta meg råd til det akkurat nå. Får heller bruke litt penger på å få Slash'en kjørbar. Hvor selger de dekk beregnet på våt sement? Merkelig at ingen lager det?!?!?
                  Få deg et sett med 17mm hex-konvertering til Slashen (gjerne fra Amainhobbies.com), og bruk buggydekk.... MASSE å velge mellom da
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • 17mm hex konvertering: http://www.amainhobbies.com/product_...-Kit-Gun-Metal

                    Finnes i flere farge
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • start med 15w Robin, når man ikke er en dreven lodder blir 30 og 40w for mye!

                      Som jeg allerede har sagt til deg bør du styre unna biltema sine! kjøp deg en 15-25w loddebolt og sleng med et slikt så dette også:


                      da har du en god start! det er ikke bare bare å lodde med 30w+ om man ikke har erfaring med lodding.
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by atledreier View Post
                        Vet bare at stock Slash dekk IKKE funker spesielt bra på banen. Husker ikke hvem som kjørte Vorza, men den ene så ut til å ha veldig bra grep på den sørpa som var forrige søndag.

                        Skal også kjøpe assortert demper og diffolje og prøve meg litt fram. Kjører helt originalt oppsett bortsett fra antirollbars.

                        Vi blir nok flere neste gang, Jeg har skaffet Vorza nå, og tror det er en 2-3 til som er på vei, om ikke flere :P Snart Vorza cup...

                        Driver og finner litt oppgraderinger og reserve deler til min nå.. første som skal på er skidplates :P
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          start med 15w Robin, når man ikke er en dreven lodder blir 30 og 40w for mye!

                          Som jeg allerede har sagt til deg bør du styre unna biltema sine! kjøp deg en 15-25w loddebolt og sleng med et slikt så dette også:


                          da har du en god start! det er ikke bare bare å lodde med 30w+ om man ikke har erfaring med lodding.
                          Ja det stativet der er ypperlig både for erfarne og uerfarne, Redder mange svimerker og brente fingre

                          Du kan jo også kjøpe en loddestasjon om du vil gå helt inn for det... da kan du stille inn temp selv... Veldig gode.. men koster dog litt mere da :P
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Eivind, Hvor mange Vorzaer er det du forhandler om ? Aner ikke hvor mange som skaffer seg denne nå, tenker at vist det er slikt at alle skal ha Vorza.. Så skaffer jeg meg ett annet deksel slikt at jeg ser hva som er min bil rundt der :P
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • Originally posted by xillianto View Post
                              Ja det stativet der er ypperlig både for erfarne og uerfarne, Redder mange svimerker og brente fingre

                              Du kan jo også kjøpe en loddestasjon om du vil gå helt inn for det... da kan du stille inn temp selv... Veldig gode.. men koster dog litt mere da :P
                              Ja det er nok egentlig det beste! kan man begynne på lav varme i starten for så å øke når man begynner å få dreisen på det de er ikke så fryktelig dyre og vil nok uansett bli dyrere enn to loddebolter om man tenker sånn på det
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Sikker på det r samme akslinger på Slash og Slash 4x4? Har erfaring med at Amain ikke alltid skiller mellom disse modellene. Har f.eks fått overtray til Slash som overhodet ikke passer på 4x4.
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X