Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • om man ser på klokkeslett og hva dem har tatt så er det nok noen ungdommer som er ute på helv... ikke akkurat noe planlagte greier vil jeg tro! hehe
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Kjipe greier! Merkelig hva folk finner på å gjøre... Hvem tror at butikker legger et lass med penger i kassen etter stengetid? Om det i det hele tatt er noe der, så er det kun veksel.
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

      Comment


      • 4000 ja, Kanksje han ville ha penger til og kjøpe en RC bil ? Hadde vert super freidigt og rane butikken, Komme tilbake dagen derpå og kjøpe en rc bil :P
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Originally posted by xillianto View Post
          4000 ja, Kanksje han ville ha penger til og kjøpe en RC bil ? Hadde vert super freidigt og rane butikken, Komme tilbake dagen derpå og kjøpe en rc bil :P
          hvorfor ikkje bare ta en av bilene da ? bilene sto jo rett der med vinduet, klare til og tas..
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • Enige der... da var summit'en solgt.. så da går jeg til innkjøp av en Vorza
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • tøft. rullende chasis ? hvor mye fikk du for den ?
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Solgte summit'en med alt for 4200 med frakt... Inkl alt.. sånn som den står da. Men må ettersende diffen når den kommer fra statene.

                Så går til innkjøp av en ny Vorza, Samt fikse opp rc8'en
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • jaok...
                  foresten folkens. dette er noe som vi alle burde invistere i siden vi alle kan ødelegge våre esc er fra tid til tid
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                    Comment


                    • Kul film Martin
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by xillianto View Post
                        Solgte summit'en med alt for 4200 med frakt... Inkl alt.. sånn som den står da. Men må ettersende diffen når den kommer fra statene.

                        Så går til innkjøp av en ny Vorza, Samt fikse opp rc8'en
                        slenger du deg på vår handel da?
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Kul film Martin
                          takktakk du
                          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                          Comment


                          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                            slenger du deg på vår handel da?
                            Hva pris får du frem da ? Og når ?
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • Originally posted by xillianto View Post
                              Hva pris får du frem da ? Og når ?
                              Vi handler nok før helgen eller rett over helgen tenker jeg!

                              Om vi blir 4-5 stk får jeg nok prisen ned til rett under 4k tenker jeg... Som nevnt tidligere i tråden kan jeg få dem billigere fra utlandet men om jeg kan få bilen 250-500 dyrere fra norsk butikk er ikke det noe å tenke på en gang! lokal service, raskere levering, lokal garanti, støtter opp lokale rc butikker
                              akkurat slik vi står nå får jeg bilene for ca 4350,- om jeg handler 3 stk pluss delene jeg skal ha hos Stephen

                              sleng deg på du også Kjetil
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Skal undersøke i morgen og gi svar... får muligens den bilen for den prisen uansett på dagen :P
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X