Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Søndag kan ikke jeg... Håndballturnering
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

    Comment


    • Er det noen av dere som har ett par buggyfelger som dere aldri kommer til å bruke og ønsker å donere bort (evt. kan du få en snickers eller 2)?
      Må være 17mm hex da...

      Tilstand og utseende betyr ingenting bare dem triller Trenger bare 2, men har du 4 så tar jeg gjerne det også.

      Skal brukes til det som vises på bildet under, men de felgene jeg har putta på bak funker ikke fremme hvis jeg skal ha planer om å kunne svinge
      (har brukt et par ødelagte e-revo hjul, passer akkurat)
      Attached Files
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

      Comment


      • Foreslår samtidig en tur på glattisen til helgen, finnes noen trygge vann i området her nå som man kan kjøre på uten å være redd for at en skal stoppe midt utpå og ikke komme seg bort for hente den

        Jeg og Eivind tenkte søndag, da Eivind jobber på lørdagen, men jeg blir gjerne med begge dager jeg
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

        Comment


        • Originally posted by Golfie View Post
          Noen interesse for tur til tau på lørdag gutta?
          er ikkje sikker om eg heller får det til på lørdag. men så dio seie der e sykt kaldt. sleit me følelse i fingrene forrige uke.. D8en gjekk over stokk å sten.. hehe.
          € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
          € Team Sjølsponsa2012 €

          Comment


          • Originally posted by Zenox View Post
            Foreslår samtidig en tur på glattisen til helgen, finnes noen trygge vann i området her nå som man kan kjøre på uten å være redd for at en skal stoppe midt utpå og ikke komme seg bort for hente den

            Jeg og Eivind tenkte søndag, da Eivind jobber på lørdagen, men jeg blir gjerne med begge dager jeg

            ska du kombinere tau så er nordlandsvannet trygt mener eg.
            det vannet du kjører forbi innover mot banen.
            € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
            € Team Sjølsponsa2012 €

            Comment


            • Originally posted by Zenox View Post
              Er det noen av dere som har ett par buggyfelger som dere aldri kommer til å bruke og ønsker å donere bort (evt. kan du få en snickers eller 2)?
              Må være 17mm hex da...

              Tilstand og utseende betyr ingenting bare dem triller Trenger bare 2, men har du 4 så tar jeg gjerne det også.

              Skal brukes til det som vises på bildet under, men de felgene jeg har putta på bak funker ikke fremme hvis jeg skal ha planer om å kunne svinge
              (har brukt et par ødelagte e-revo hjul, passer akkurat)
              Jeg har sikkert noe buggy felger liggende
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Supert! Putt dem i bilen og ring dersom du er i nærheten av jobben min en dag (bor i samme område, så bare ring om det er kveldstid også)...
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                Comment


                • Originally posted by Zenox View Post
                  Supert! Putt dem i bilen og ring dersom du er i nærheten av jobben min en dag (bor i samme område, så bare ring om det er kveldstid også)...
                  Skal gjøre det Mulig det er noe dekk på felgene, men bare kjære av eller noe.
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Jeg var og kjøpte felger på globy. 17mm hex te 94 kroner for 2 stk. Så nå har både revoen og bajaen ispigg! var en tur på mosvannet å testet i dag med bajaen og det var rimelig kult.

                    Men en annen ting. Hvis dokkor tenke på å kjøre på vannet her i stavanger så e der nok en heil del folk utpå på lørdagen og søndagen. Vett ikkje kor populært det e å kjøre der då. Sikkert greit for dokkor med strøm, men værre for de av oss (meg) som kjøre nitro!
                    Stian Egelandsdal
                    1982 modell
                    HPI Baja 5B

                    Comment


                    • Hvem skal nekte deg?
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • Hjelp til valg av spillkonsoll!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????

                        Skal kjøpe spillkosoll til madammen, eller hele fammen egentlig...

                        Tenker type WII, men gjerne det er andre jeg også bør vurdere???

                        Dere som har peil... Hva velger jeg og hvorfor... Husk at det er fammen som skal spille.... 5-36 år Og må være sånn bevegelsesgreier
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                        Comment


                        • Originally posted by Golfie View Post
                          Skal kjøpe spillkosoll til madammen, eller hele fammen egentlig...

                          Tenker type WII, men gjerne det er andre jeg også bør vurdere???

                          Dere som har peil... Hva velger jeg og hvorfor... Husk at det er fammen som skal spille.... 5-36 år Og må være sånn bevegelsesgreier

                          Rune da... Du som vil ha dette for og slippe og trimme ute i kulden ??
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Originally posted by xillianto View Post
                            Rune da... Du som vil ha dette for og slippe og trimme ute i kulden ??
                            Niks, jeg digger spill jeg

                            OG jeg ønsker meg Skites for utetrening
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                            Comment


                            • Originally posted by Zenox View Post
                              Hvem skal nekte deg?
                              Er vel ikke hvem som skal nekte meg, men vise litt hensyn til alle. Tror og kanskje det er noe sånn natur resevat, og der er alt sånn ulovlig! Men eg skal ut en tur på dagen i morgen og teste revoen hvertfall. Bajaen funket heilt greit. Litt overstyrt, men kan nesten ikke vente noe annet!
                              Stian Egelandsdal
                              1982 modell
                              HPI Baja 5B

                              Comment


                              • Originally posted by Golfie View Post
                                Skal kjøpe spillkosoll til madammen, eller hele fammen egentlig...

                                Tenker type WII, men gjerne det er andre jeg også bør vurdere???

                                Dere som har peil... Hva velger jeg og hvorfor... Husk at det er fammen som skal spille.... 5-36 år Og må være sånn bevegelsesgreier
                                Tror at med tanke på han/hun minste skal få mest mulig glede av det så er nok WII tingen. Xbox har jo også kommet med noe bevegelses greier nå, men da tror jeg det koster mer enn det smaker. Bevegelsessensoren koster sikkert like mye som Xboxen selv, hehe!
                                WII har jo også enormt mange kule spill Vet ikke hvilke spill den der Xbox greia har, men tviler sterkt på at det er like mye utvalg.

                                Har Xbox selv og er kjempefornøyd med denne, men nå har ikke jeg det store behovet for sånn bevegelses greier, så det kommer jeg nok ikke til å kjøpe til den. Hadde nok kjøpt WII i tillegg i så fall. Men jeg syns det er kjipt at det finnes så lite 2player spill (altså der hvor 2 spiller på samme konsoll). I dag lages jo spillene med høy fokus på online gaming. Men her er jo WII super


                                Originally posted by Mr_Stian View Post
                                Er vel ikke hvem som skal nekte meg, men vise litt hensyn til alle. Tror og kanskje det er noe sånn natur resevat, og der er alt sånn ulovlig! Men eg skal ut en tur på dagen i morgen og teste revoen hvertfall. Bajaen funket heilt greit. Litt overstyrt, men kan nesten ikke vente noe annet!
                                hmm... skjønner poenget. Men må ikke folk da også ta hensyn til ditt behov for å kjøre på isen?
                                Kjøp deg en el. bil da vel
                                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X