Originally posted by GrEmLiNgS
View Post
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
omg TI TEGNOriginally posted by xillianto View PostIkke behov for radioer... Har DX3S og LST radioen (+ HK Radioen som ikke er i bruk)HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
He he...600 før den ja.... tror han skal være happy om han får 25% av d.....Originally posted by GrEmLiNgS View Postomg TI TEGN[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
d e ikje tilfeldigvis noge så ska t tau i nimmaste framti så kan kjøba me seg en quad ladar t meg?
Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
+++++++
Spectrum DX6iGoProHDHero
Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2
Comment
-
Globy har da Hitec sin og er rimeligere... Har også PSU inne om du trenger det.Originally posted by Thomas85 View Postd e ikje tilfeldigvis noge så ska t tau i nimmaste framti så kan kjøba me seg en quad ladar t meg?
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Originally posted by GrEmLiNgS View Postliten gave på forskudd, og kan ikke kalle dette en HELT FEIL bursdagsgave akkurat

[ATTACH=CONFIG]46576[/ATTACH]
Fra hvem ? Vi solgte en slik pakke idag ser du
Sent from my iPhone using Tapatalk| Spektrum DX8|
Comment
-
Fra han som kjøpte den pakkenOriginally posted by xillianto View PostFra hvem ? Vi solgte en slik pakke idag ser du
Sent from my iPhone using Tapatalk
det er stefaren minHB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
-
hehe han er mann! = alle prisene var fortsatt på og produktene var ikke en gang pakket inn hehehehehe...Originally posted by xillianto View PostAhh, Gralla btw
Skal ikke nevne hva prisen er... men du kan vell tenke deg det selv :P
takk for det!
gleder meg til å bygge det!
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Kan jeg tenke megOriginally posted by GrEmLiNgS View Posthehe han er mann! = alle prisene var fortsatt på og produktene var ikke en gang pakket inn hehehehehe...
takk for det!
gleder meg til å bygge det!
Missuner deg noe utrolig nå !!!! Også DX8 i tillegg ! Grrr....
| Spektrum DX8|
Comment
-
hehe! det kom virkelig som en bombe! hadde aldri forventet noe sånn.... Plutselig står han der på åpningsfesten i butikken min med denne pakken hehe...
ja den radioen åpner dørene for en del! gleder meg til å teste den på pceen med simulatoren jeg fikkHB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Jeg annbefaler deg som mest sannsynlig har koblet PC'en til tv'en og skaffe deg Simstick og en mottaker til den... Slippe og ha kabel mellom radio og simOriginally posted by GrEmLiNgS View Posthehe! det kom virkelig som en bombe! hadde aldri forventet noe sånn.... Plutselig står han der på åpningsfesten i butikken min med denne pakken hehe...
ja den radioen åpner dørene for en del! gleder meg til å teste den på pceen med simulatoren jeg fikk
Du har også en VELDIG god lærer ja... Håper du får nytte av det og kommer deg i lufta
Selv har jeg fått Losi Ten-T... og den er ferdig innkjørt og testet... og den går unna som FY! VIRKELIG verdt 5000 kr !| Spektrum DX8|
Comment
-
Kjører ikke pceen på tveen nei. Pceen står på kontoret, så det blir der jeg kommer til å leke
Men trådløst hørtes jo gøy ut uansett! har du noe link?
ja han setter seg virkelig inn i ting, så skal nok bruke noen timer med han. Skal få teste noen av flyene hans også, gleder meg til det.
Ahh nice! har du noen bilder av den? kommer den som kit eller rtr?HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment