Originally posted by xillianto
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
jepp, det har jegHB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
-
Trening til deg da... Lag en underside til Robin som heter Film eller Filmer (robin får velge selv) Eller evnt media ?Originally posted by GrEmLiNgS View Postjepp, det har jeg
GLEM DET! Skal fikse noe her.... drøy den 2 sec| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Det er jo ikke meningen at brukerene skal kunne gjøre slike endringer for det går jo for hele nettsiden. Jeg kan feks endre på din profil, og det er jo ikke meningen at alle skal ha den funksjonen, Men at det blir mer funksjoner innenfor din bruker ( altså din brukerside ) det er jeg jo enig iOriginally posted by Zenox View Postlitt kjipt å ikke kunne se og eksperimentere med så mange muligheter selv da... Men det er og det eneste jeg har å utsette på siden
men kom nå med innspill så får jo Kjetil gjøre det han kan, og jeg evt noe etterhvert om jeg ser noe som kan forbedres!
Så får vi satse på at vi har den råeste nettsiden om noen mnd når ting er innarbeidet
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
-
ja, har jo ikke behov for å endre på alt, bare på min egen side såklartOriginally posted by GrEmLiNgS View PostDet er jo ikke meningen at brukerene skal kunne gjøre slike endringer for det går jo for hele nettsiden. Jeg kan feks endre på din profil, og det er jo ikke meningen at alle skal ha den funksjonen, Men at det blir mer funksjoner innenfor din bruker ( altså din brukerside ) det er jeg jo enig i
men kom nå med innspill så får jo Kjetil gjøre det han kan, og jeg evt noe etterhvert om jeg ser noe som kan forbedres!
Så får vi satse på at vi har den råeste nettsiden om noen mnd når ting er innarbeidet 

litt vanskelig å komme med innspill når jeg ikke vet hva som eksisterer av muligheter. Har aldri laget noen side tidligere så dette er helt nytt for meg...|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
-
Passer nesten på en chat den greia dere holder på med gutter
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
Det vet jo ikke vi helt heller enda, men du har jo allerede utdypt ting du savner så da vet du jo litt allerede hva du vil haOriginally posted by Zenox View Postja, har jo ikke behov for å endre på alt, bare på min egen side såklart
litt vanskelig å komme med innspill når jeg ikke vet hva som eksisterer av muligheter. Har aldri laget noen side tidligere så dette er helt nytt for meg...
og mer vil du jo sikkert komme på!
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
-
hvor sendte du d martin?Originally posted by martin1996 View Postsendt deg bilde Rune
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
Det kommerOriginally posted by Golfie View PostPasser nesten på en chat den greia dere holder på med gutter
eller er allerede oppe på siden vår!
så seff skal vi bruke den mer aktivt fremover!
Men ellers syns jeg nå det passer vell så godt her i "tattle" tråden vår, bare godt å se at det endelig er litt aktivitet her igjen
Får du til esc?
Kan ta bilde av min hvis du vil det? eller du lager yledd direkte på esc?HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
hvis en av dere lager en underside til meg, kan jeg da velge å plassere linken hvor jeg vil på siden min?Originally posted by GrEmLiNgS View PostDet vet jo ikke vi helt heller enda, men du har jo allerede utdypt ting du savner så da vet du jo litt allerede hva du vil ha
og mer vil du jo sikkert komme på!
|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
-
Får du ikke gjøre det nå?Originally posted by Zenox View Posthvis en av dere lager en underside til meg, kan jeg da velge å plassere linken hvor jeg vil på siden min?HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
mobil..Originally posted by Golfie View Posthvor sendte du d martin?
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Ja jeg kan velge at siden ikke skal vises som en "meny" men at du kan linke til websiden... men da må du først lage innhold og så må jeg fjerne den fra meny så du kan lage link til.Originally posted by Zenox View Posthvis en av dere lager en underside til meg, kan jeg da velge å plassere linken hvor jeg vil på siden min?| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment