Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Da har jeg 2 stk XS på kjøkkenbordet herane

Små, solide jævler gitt Ved første blikk virker kvaliteten som kjent Savage-kvalitet Gleder meg til å prøve....
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
      Da har jeg 2 stk XS på kjøkkenbordet herane

Små, solide jævler gitt Ved første blikk virker kvaliteten som kjent Savage-kvalitet Gleder meg til å prøve....
      TØFT! gralla!! du får si hva du syntes om dem når du har prøvd en !
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Vet ikke hvor mye du har lest om savage XS så langt, men det virker som om det lønner seg å sjekke pinion og ha på litt loctite, og følge litt med på temperatur på motor og esc, spesielt hvis du skal kjøre med 3s.

Virker som om regulatoren (rebranded Castle sidewinder) rett og slett er litt underdimensjonert i forhold til vekten på bilen, jeg kommer nok til å sette XS regulatoren i Rustleren, og kjøre en mamba max pro i XS'en.

Min er i luften et sted mellom San Francisco og Gardermoen, håper jeg har den til helgen.
        Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• savage eller hpi/ hot bodies generelt er biler man bør gå over skruene på. Helst bytte alle skruer til titan om man gidder, men IHVERTFALL slenge lock tite på det meste.

Jeg leste litt om dette med regulator/Motorproblemen jeg og ja, og er spent på å se selv nå hvordan det er.

En annen ting som også bekymrer meg som raporteres er at hubbene hopper for lett av, og det er noe jeg er redd kan irretere VELDIG :/
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• Tror du kommer langt med å lage litt ekstra luftehull til motoren, og stille ned timingen på regulatoren. Har uansett en MMP med 2400kv motor liggende i tilfelle jeg får problemer.
            Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• du får si om du vill bytte bort den ene XS`en din mot din gamle Vorza Rune! trenger ny Bulkhead bak, og helst et nytt ESC feste. gjengene er gone... er med masse ekstra deler!
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/519/products_id/200937/n/Air-Swimmers-Flying-Clownfish

H
                AHAHAHAHA!!! ny leke til vinter gutter
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

Comment

• BIL og BÅTMESSE

Noen som skal på bil og båtmessen i helgen??

Står det skal være fjernestyrt biler og der

Jeg skal iallefall Blir nok ikke fredagen, da denne nok går til å skaffe meg stor bil
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                    Noen som skal på bil og båtmessen i helgen??

Står det skal være fjernestyrt biler og der

Jeg skal iallefall Blir nok ikke fredagen, da denne nok går til å skaffe meg stor bil
                    skall dit jeg skulle egentlig stå og passe på at det med RC greiene går beine veien, men den jobben tok Kjetil. usikker vilken dag jeg stikker ut

Comment

• Savage XS, er det en 1/16 bil kanskje? Har ikkje fulgt så nøye med i det siste!

Den fisken som det ble linket til tidligere va jo dødsrå!
                      Stian Egelandsdal
                      1982 modell
                      HPI Baja 5B

Comment

• Litt større enn 1:16 revo, litt mindre enn Stampede. Min har tradisjonen tro tilbrakt lengre tid på en hylle på Gardermoen enn den brukte fra Amainhobbies til Norskegrensen.

Leste nettopp at det er problemer med slitasje på "drive cups" på sentergirboksen og diffene i tillegg til elektronikk som går varm.

Og fiskene ser veldig morsomme ut, en kan leie 8 liters heliumflasker på yara, og lurer på om ikke teknikkmagasinet hadde noe heliumgreier, hvis de fortsatt finnes på kvadrat.

Comment

• Hahaha, rå fisk!! Se for dere en hel gjeng i kyllinghuset hos Martin med hver sin fisk i lufta, hehehe:P
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Den hva jo SKAMKUL!!!!!! Denne skal i hus!!

Comment

• Digger slutten når haien kommer over katten! hahaha
                              Futaba 4pk

Comment

• Da var savage Xs i hus her og. Har skåret vekk plasten i luftehullene på motordekselet, satt på kjøreribbe med vifte fra hobbyking.

Den ene støtdemperen var utett, pga en o-ring som ikke var satt riktig på plass, og støtdemperene virker generelt sett billige, ikke i nærheten av å være like smooth som feks traxxas demperene. Høres også ut som om det er luft i alle støtdemperene. Så disse vil nok bli byttet ut så fort som mulig. Har strammet alle skruer, og gledet meg over at HPI har valgt å gå for unbrakoskruer. Hater phillips-skruene de bruker på savage flux.

Dekkene er limt, men ikke av noen som vet hva de holder på med. Ganske shabby greier, tipper limingen går opp første gang jeg kjører bilen.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X