Med girkasse og det hele! Sjekk de detaljene! Ser nesten ut som en 1:1 bil!
Joda, dette er den nye 3-speed, men chassis er helt nytt. Kom ut med F3150 karosseriet først, og nå kommer den med et som ligner veldig på gamle Mountaneeer. Kule detaljer
-Lars
sigpic
Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!
Dere virker som har peiling. Dere vet vel ikke om et sted hvor de selger diff til en gammel wild one? har prøvd i tamiya usa og på ebay, men finder det ikke. har foresten vært på tamiyabase også, men ikke funnet noe.
hjelp meg?
Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.
Dere virker som har peiling. Dere vet vel ikke om et sted hvor de selger diff til en gammel wild one? har prøvd i tamiya usa og på ebay, men finder det ikke. har foresten vært på tamiyabase også, men ikke funnet noe.
hjelp meg?
www.ebay.com er alltid et lurt sted å lete
Jeg fant disse to: (søk på nummeret)
5934549654
120173792984
Jeg selger ingenting på TamiyaBase, men du kan finne masse info om gamle Tamiya biler der.
-Lars
sigpic
Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!
Det ble en uventet og dyr julegave til meg selv i år :mrgreen: Men den bilen hadde jeg ALDRI trodd jeg skulle få se igjen!!! Ble drithappy for noen år siden når jeg fant et bilde + scannet manual på en nettside... og nå kommer'n NIB... den skal jeg tross "helligbrøde" åpne og bygge!
Du må jo ha noen option deler til Progressen din. Se litt på hva Jason (Jason's Store/jr-rc) har på lager. En del ting fra f.eks. Thorp/Dirt Burners og You-G. Han har hatt mye Dirt Burners option i det siste så sjekk ut hele eBay butikken hans. Eller kanskje du burde kjøpe inn litt reservedeler siden du skal kjøre med den.
LOL! Takk, men den skal nok få stå ukjørt på hylla! Men om jeg kommer over en brukt så...
Ellers så var den helt r... mht. funksjonalitet! Supershot'en kunne man bare kjøre og kjøre med uten noe tull... så jeg kommer nok til å kjøre med en Hotshot rerelease tenker jeg! :mrgreen:
Jeg mener å huske at jeg har et nytt karosseri liggende. For omtrent fjorten år siden ga en av de lokale lekebutikken slipp på det siste de hadde igjen av Tamiya deler. Man kunne bare ta med seg en pose deler gratis og jeg fikk tak i et Super Shot karosseri.
Dårlige nyheten er at vingen bli brukt til en annen bil og hvis jeg har den fortsatt så er den ganske stygg. Klistremerkene ble nesten brukt opp og jeg tror neppe jeg har noen igjen.
Selve karosseriet er ikke så ille. Det ble kun klippet ut og aldri lakkert, men siden det var det første karosseriet jeg klippet ut gjorde jeg litt feil og det har et stygt kutt på ene siden. Dette kan nok dekkes av et klistremerke, men kanskje ikke av orginalmerkene. I tillegg har det ligget sammen med ymse deler i fjorten år uten noen form for eske eller plast til å beskytte det.
Er det noe særlig å ha på en helt strøken hyllebil? Kanskje, men det egner seg nok best til en bruksbil. Uansett så er det ikke noe jeg trenger så det kan vel gis bort hvis noen skulle trenge det.
Comment