Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takker for tilbudet, men hadde ikke tenkt å pantsette huset.
    Lista ligger nok noen hakk lenger ned enn pallen. Finaleplass holder i bøtter og spann for meg.
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • Originally posted by Jørn Markset View Post
      Har en båt til salgs, den har vært på det meste av paller før, sist plassering var nr. 2 i VM. Raceklar båt skal du få for 27000,-
      Sitter en kar ved siden av meg som også har en til salgs, i likhet med førstnevnte har den vært på det meste av paller, sist plassering var nr. 1 i VM. Raceklar båt får du for 28000,-
      Skal du til VM er det liten eller ingen vits i å legge lista noe under dette.
      Jørn, du får fortelle hvilke klasser man kjører med disse båtene i og gjerne legget ut noen bilder, bilder selger, sier man på Finn.no
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • Originally posted by harald1966 View Post
        Takker for tilbudet, men hadde ikke tenkt å pantsette huset.
        Lista ligger nok noen hakk lenger ned enn pallen. Finaleplass holder i bøtter og spann for meg.
        VM-skuta til Hilde i O15 ble VELDIG dyr raceklar, og vi siktet også på en finaleplass og skulle være fornøyd med det. Ho ble nr. 15, men skuta gjorde ikke et eneste feilslag, og 4 fullførte heat i VM ække værst når en tenker på det selskapet man skal kjøre mot der. Skal du til VM så bør det ikke være redskapen det står på.
        Åge Eidebakken (Bergen) hadde et par A-hydroer tilsalgs for noen uker siden til ganske så overkommelige priser. Vet ikke om de er solgt. Tror nok det var ganske ryddige skuter.
        Når du først har sjangsen til å delta i VM ville ihvertfall jeg satset litt ekstra. Husk at det er ikke alle forunt å delta der!!!
        I`m BACK!

        Comment


        • Enig med deg der Johnny, dette er toppidrett.
          Oppladingen er igang. Det ble noen timer bak Futaba-rattet på "toppidrettsenteret" i kveld.
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

          Comment


          • Originally posted by JohnnyStingray View Post
            Åge Eidebakken (Bergen) hadde et par A-hydroer tilsalgs for noen uker siden til ganske så overkommelige priser. Vet ikke om de er solgt. Tror nok det var ganske ryddige skuter.
            Halloen. Ja skutene er solgt. De dukker nok opp til sesongstart
            BHRT/N-492
            AM Conquest 43 m/Zenoah 260 Hornet BHH - AC Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 ProMod CC Racing
            www.bhrt.no

            Comment


            • Originally posted by harald1966 View Post
              Takker for tilbudet, men hadde ikke tenkt å pantsette huset.
              Lista ligger nok noen hakk lenger ned enn pallen. Finaleplass holder i bøtter og spann for meg.
              jeg har en hydro som aldri har vunnet noe som helst, den har vært på alle sisteplasser som finnes. Du kan få den for 26000
              MVH

              Rudi Arnesen

              Comment


              • Det ser ut til å bli en dyr VM-plass du har fått deg, Harald. Disse nitro 3,5 hydroene ser ut til å være verdt sin vekt i gull
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • jeg har både H 3,5, 7,5 og 15 tilsalgs...

                  Comment


                  • Originally posted by rune.dyran View Post
                    jeg har både H 3,5, 7,5 og 15 tilsalgs...
                    Slå til Harald, Rune pleier å ha gode tilbud
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • Har snakket med Rune idag, ja.

                      Går de bra i Indre om dagen? Best innendørs i bua nå vel? Fått ferdig Anni? Det ligger visst en grønn en til salgs på internettet nå hører jeg. Du trenger vel en reserve neste år når vi skal knive? Er du klar for nytt veddemål med seigmennesker som innsats i 2012?
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • Originally posted by jokko View Post
                        Slå til Harald, Rune pleier å ha gode tilbud
                        du vet at jeg har en også.Følger med 3motorer også.Den ene motoren har faktisk vært brukt av Lenart markstsen i vm.Løp og kjøp
                        Stig Bekkhus 1958

                        Comment


                        • Originally posted by harald1966 View Post
                          Har snakket med Rune idag, ja.Går de bra i Indre om dagen? Best innendørs i bua nå vel? Fått ferdig Anni? Det ligger visst en grønn en til salgs på internettet nå hører jeg. Du trenger vel en reserve neste år når vi skal knive? Er du klar for nytt veddemål med seigmennesker som innsats i 2012?
                          I Indre går det bra og juleforbredelsene er i full gang, kona har vært hjemme en uke nå, så her er stua ryddet for alt som er av rc-utstyr, men hele min nissesamling er på plass ( har mange hundre ) Hu " Anni " står på lager og der blir hun vel stående en stund, det er ikke avgjordt om den skal på vannet i 2012, så jeg tror det holder med en, den grønne du nevner er det Stin som skal selge. Jeg har båter nok fra før til å knive med deg Harald. Delta Force`en og Thunderbolt`en blir fulstendig renovert etter alle sommerens stunt Vi kan godt inngå et nytt veddemål for 2012 sesongen med samme premie som i 2011, du nevner seigmennesker, men det var en pose med seigmenn du fikk og jeg skulle fått en pose med seigdamer, hvis jeg vant Du glemmer helt den krukka med " potetsprit " som du fikk i tillegg, har du drukket opp den allerede, det var meningen at du skulle spart den til juleribba Jeg foreslår at vi går for det samme veddemålet for 2012 sesongen, men da tar vi den i Hydro Gas klassen, for der stiller vi med helt like båter Du har her et stort fortrinn i forhold til meg, for jeg har aldri kjørt en hydro, men med min unge alder, så tar jeg som kjent nye ting veldig fort og regner med at dette skal gå veien, for meg......

                          Har vi en deal Harald
                          Last edited by jokko; 9 December 2011, 23:52.
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Originally posted by Bekkhus View Post
                            du vet at jeg har en også.Følger med 3motorer også.Den ene motoren har faktisk vært brukt av Lenart markstsen i vm.Løp og kjøp
                            Det har sneket seg inn en skrivefeil Lenart jerksten skal det være stakkars markset har ikke noe med dette og gjøre
                            Stig Bekkhus 1958

                            Comment


                            • Originally posted by Bekkhus View Post
                              Det har sneket seg inn en skrivefeil Lenart jerksten skal det være stakkars markset har ikke noe med dette og gjøre
                              Ordblind Stig, eller er det bare helgecognac`en som begynner å virke Husk for og etternavn med store bokstaver, tror du er av den generasjonen som lærte det på skolen
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • Originally posted by jokko View Post

                                Har vi en deal Harald
                                Deal!
                                Da blir jeg vel nødt til å fikse opp hydroene i vinter.

                                Krukka står urørt frem til pinnekjøttet serveres på juleaften.
                                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                                sigpic
                                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X