Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jokko View Post
    Hvordan går det med Rico XXXXLLLLLLL prosjektet ditt, Are ? Er den ferdig sparklet, pusset og snart ferdig for lakkering, eller allerede ferdigstilt ? Det hadde vært kult med noen bilder !
    Er litt usikker på hva som er gjort i dt siste. Den er nemlig hos Tomter traktor og trim for finpuss. Men det kommer bilder så snart jeg har den tilbake i bua.
    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

    Comment


    • Originally posted by Are17 View Post
      Er litt usikker på hva som er gjort i dt siste. Den er nemlig hos Tomter traktor og trim for finpuss. Men det kommer bilder så snart jeg har den tilbake i bua.
      Ja, jeg var innom der og så noe xxxxxLLLLLLLLL langt, stygt, uferdig og oppgitt prosjekt, som stod bortgjemt i en krok Håper jeg ikke var stygg med deg nå Are
      Last edited by jokko; 14 January 2012, 00:50.
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • Jeg var med Tomterexpressen ( Ole Petter ) og så på at han fløy over isen ved et islagt vann i Indre Østfold like ved grensa til Akershus sist søndag. Han har noen heftige fly også denne karen og det så ut som at han hadde flyd før. Han fikk de hele ned på isen igjen også. Jeg tok endel filmsnutter, men de er det ikke så lett å få lagt ut her, men her er det bilder av noe av flyparken hans, det ene er rimelig stort, mener det sto Extra 330 på det.
        Last edited by jokko; 24 January 2012, 23:59.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • Hvilket vann fløy dere på?
          Odd-Erik Kanth-Lundem
          www.oms-p.com

          Comment


          • Originally posted by oddis67 View Post
            Hvilket vann fløy dere på?
            Jeg vet ikke hva dette vannet heter, men det ligger noen få kilometer fra Tomter mot Enebakk, akkurat ved fylkesgrensa mellom Østfold og Akershus. Det er her det er et senter for vannskikjøring på sommeren. Flyklubben " Topp Gønn " (kult navn) som Ole Petter er medlem i, bruker dette stedet på vinteren. Det var kult å se på også, jeg har aldri vært så nært og sett at de har flydd før. Du har vel noe å fly med du også Oddis, så du får ta deg en tur, de flyr på lørdager og søndager når det er vær til det.

            Rune var også der og så på, vi to ble vel enige i at det blir billigst for oss og ikke starte opp med dette ! Det var en kar der som klinte flyet sitt rett i isen så flisene føyk akkurat i det jeg skulle reise hjem, men jeg vet ikke hvorfor dette skjedde og hva han gjorde galt.

            Jeg har lagt bak meg så mange bøyetreff på vannet, så jeg tror ikke dette er noe for meg, det måtte eventuelt vært å prøvd seg med et billigfly til en lapp eller to, men da måtte det ikke vært noen andre i lufta !

            Vi fikk kjørt litt med min Lauterbacher 1:5 buggy som nå har 96 ATV pigger i hvert hjul, men vi harvet opp for mye av isen slik at flyene med små hjul fikk problemer når de skulle lande, de gikk rett på trynet. Det hadde vært moro og fått brøytet en løype/bane til dette også !
            Last edited by jokko; 25 January 2012, 11:27.
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • Originally posted by jokko View Post
              Vi fikk kjørt litt med min Lauterbacher 1:5 buggy som nå har 96 ATV pigger i hvert hjul, men vi harvet opp for mye av isen slik at flyene med små hjul fikk problemer når de skulle lande, de gikk rett på trynet. Det hadde vært moro og fått brøytet en løype/bane til dette også !
              Eventuelt så er der vel flere vann i nærheten som kan drukes til det formålet
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment


              • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                Eventuelt så er der vel flere vann i nærheten som kan drukes til det formålet
                Det er helt sikkert, her i Indre Østfold er vann det eneste vi har nok av ! Jeg har ikke snøfreser selv, fordi jeg har en brøyteavtale med en pensjonist med traktor som bor i nabolaget og han kommer når det er behov. I fjor kjørte jeg med 1:5 bilen min på en stort vann rett nedenfor der hvor jeg bor for da hadde de brøytet et stort område som de brukte til å trene opp bilførere til å kjøre på glatta, dette var i regi av KNA. Senere ble det også fritt fram for bilcrossfolket i en flott brøytet løype. 70 cm. tykk var isen der i februar/mars i fjor ! Jeg kjørte i det som var brøytet til parkeringsplass ute på isen, men jeg var så uheldig at jeg tok knekken på den ene drivakselen foran på bilen etter et luftig svev over brøytekanten, så nå har den kun drift på bakhjulene og det blir ikke det samme på denne bilen. Det er dårlig med reservedeler å få kjøpt til disse bilene her hjemme, men håper på og få noen nye snart fra Tyskland via Stein som modererer oss her inne på forumet.
                Last edited by jokko; 26 January 2012, 12:35.
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • Delete delete
                  Last edited by JohnnyStingray; 31 January 2012, 05:59.
                  I`m BACK!

                  Comment


                  • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                    Hahaha.... Jeg skal kjøre VM, diddeli-bang, diddeli-boom....
                    Dette er en historie så utrolig og sprø at jeg ikke tror på den selv helt enda...

                    Orker ikke skrive om det her nå, men følg med på reallityserien "Veien til VM, en doku-såpe med like mye forviklinger som forventninger..." som kommer på en kanal NÆR deg snart!
                    Hvordan i helvete har du fått til dette, kjøpt deg 3,5 hydro eller......
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • Delete delete
                      Last edited by JohnnyStingray; 31 January 2012, 09:40.
                      I`m BACK!

                      Comment


                      • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                        Hehe...åneidu, ikke noen liten planke på denna karen!
                        Jeg har tilogmed fått sponset båt av den nye sponsoren min, så fortsetter det i denne oppoverbakken noen måneder til, så ruver jeg på toppen av pallen i Dessau!
                        Dette høres spennende ut Johnny, gratulerer som fabrikkjører

                        Vi venter med spenning på serien " Veien til VM " og på hvilken NÆR-kanal den kommer på, så du får gi oss noen tips når premiæren nærmer seg
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • Originally posted by JohnnyStingray
                          Hvem sa noe om fabrikkjører???
                          Det var vel meg det
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                            Hahaha.... Jeg skal kjøre VM, diddeli-bang, diddeli-boom....
                            Dette er en historie så utrolig og sprø at jeg ikke tror på den selv helt enda...

                            Orker ikke skrive om det her nå, men følg med på reallityserien "Veien til VM, en doku-såpe med like mye forviklinger som forventninger..." som kommer på en kanal NÆR deg snart!
                            Hvordan klarte du det å få til det???
                            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                            sigpic
                            For n'te gang Sofus, trykk F5...

                            Comment


                            • Originally posted by harald1966 View Post
                              Hvordan klarte du det å få til det???
                              I Eventyrland går alt an, men det har jo ingen rot i virkelighetens ROT
                              I`m BACK!

                              Comment


                              • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                                I Eventyrland går alt an, men det har jo ingen rot i virkelighetens ROT
                                Priset på guld kommer att sjunka desto längre 2012 lider, det kanske då i framtiden i hjärtat ert svider. När ni väl på pallen överst efter VM står, ni då vet att hemma finns en båt som fortare än er går. Då är det så att ni kanske lite dåligt mår, men det är bara att fara hemmåt å slicka sina sår!

                                Bara i Eventyrland

                                Rille

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X