Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gratulerer med nytt barnebarn Jokko.

    Vil bare takke deg får hjelpen med kjøp av bensintank og tips om trimming av motor.. Har fått testet motorn 4-5 turer. å det ser veldig lovende ut.

    Comment


    • Sjekk ut denne båten ! Syns den var veldig fin , aner ikke om den funker .....
      Kanskje en ny båt for de med ambisjoner i O-35 cc ?? Hvem vet

      2 fast 4 U - kanskje.....

      Comment


      • Her er litt bedre bilder...

        2 fast 4 U - kanskje.....

        Comment


        • Mistenkelig stille fra Østfold for tiden.
          N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
          MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

          Comment


          • Originally posted by Are17 View Post
            Mistenkelig stille fra Østfold for tiden.
            Hehe... Det skjer så voldsomt mye for tiden, så vi hakke tid til å henge her så mye lenger vettu.
            Det er jo en hel masse folk som går rundt i ring og ser og vurderer åssen dem skal bygge handicap-skuta si bl.a. Regner med at dem også er på Twitter... Det er jo der alle followers er?
            Vi andre driver jo med vårt, så som f.eks små lokale konkurranser innen miljøet. Kan jo kort fortelle at Kai "Katta" grusa en verdensmester til de grader på lørdag. DET var litt av en opplading før VM for hans del kan du si! Gutten har nå en selvtillit som nesten er litt for stor...
            Åsså er det mye sånn hemmelige greier på gang igjen, da vettu, Are. Same precidure as before...

            Jeg har en liten følelse av at den gamle "pipekrigen" også vil blusse opp igjen iløpet av 2012... Jaggu godt jeg har arsenalet fra forrige gang intakt...
            I`m BACK!

            Comment


            • Fortell litt om den grusinga nå da.
              sigpicJarle Larsen 64

              Comment


              • Originally posted by Jarle Larsen View Post
                Fortell litt om den grusinga nå da.
                Og jeg som trodde sesongen var over, er hentebåten på vannet igjen
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • Originally posted by Jarle Larsen View Post
                  Fortell litt om den grusinga nå da.
                  Kai fyller nok inn når har finner det for godt.

                  Originally posted by jokko View Post
                  Og jeg som trodde sesongen var over, er hentebåten på vannet igjen
                  Åneida, den ligger med buken i været og venter på å bli tjæra...
                  I`m BACK!

                  Comment


                  • Hydro 3.5

                    Jeg er på jakt etter en hydro 3,5.
                    Er det noen som vet om en noen som skal selge en slik båt?
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • Originally posted by harald1966 View Post
                      Jeg er på jakt etter en hydro 3,5.
                      Er det noen som vet om en noen som skal selge en slik båt?
                      Tror jeg ser tegninga her. Du bør jaggu se å trene litt nå, ja! Dit du har tenkt deg er det et barskt nivå.
                      I`m BACK!

                      Comment


                      • Lett måte å komme i en vm klasse... tok du den siste h-3,5 plassen harald??

                        Comment


                        • Etter det jeg vet, så er det vel bare i junior det er ledige plasser til VM, tviler på at Harald slipper til der
                          Nei jeg bare tuller, mener å huske at det var ledig plass i senior også, det blir moro Harald, mulig jeg kommer en tur til Tyskland for å heie på deg
                          Last edited by jokko; 6 December 2011, 22:40.
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Originally posted by harald1966 View Post
                            Jeg er på jakt etter en hydro 3,5.
                            Er det noen som vet om en noen som skal selge en slik båt?
                            Hva skal du med det? Du hater jo nitro....
                            Odd-Erik Kanth-Lundem
                            www.oms-p.com

                            Comment


                            • Jeg digger nitro Oddis!
                              Har du plass til en 3,5- og en 7,5-Hydro nedover baki arbeidsbrakka di?

                              Blir du med på onsdagstreningen ikveld?
                              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                              sigpic
                              For n'te gang Sofus, trykk F5...

                              Comment


                              • Har en båt til salgs, den har vært på det meste av paller før, sist plassering var nr. 2 i VM. Raceklar båt skal du få for 27000,-
                                Sitter en kar ved siden av meg som også har en til salgs, i likhet med førstnevnte har den vært på det meste av paller, sist plassering var nr. 1 i VM. Raceklar båt får du for 28000,-
                                Skal du til VM er det liten eller ingen vits i å legge lista noe under dette.
                                Jørn Markset

                                Lindesnes Modellbåt Klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X