Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regner med at det er flere enn meg som skal benytte påsken til båtkjøring?

    God Påske!
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • Originally posted by harald1966 View Post
      Regner med at det er flere enn meg som skal benytte påsken til båtkjøring?

      God Påske!
      Blir nok ikke noe kjøring her i Østfold, for her ligger isen fortsatt de fleste steder. Du får tenke på oss i varmen du har og når du kjører båt !

      Ha en riktig god påske !
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • Originally posted by harald1966 View Post
        Regner med at det er flere enn meg som skal benytte påsken til båtkjøring?

        God Påske!
        Isen på tunevannet gikk i dag så da regner jeg med at det blir prøvekjøring lørdag.Drar opp på sæbuvannet og sjekker forholdene i morgen
        Stig Bekkhus 1958

        Comment


        • Originally posted by Bekkhus View Post
          Isen på tunevannet gikk i dag så da regner jeg med at det blir prøvekjøring lørdag.Drar opp på sæbuvannet og sjekker forholdene i morgen
          Fint at isen begynner å bli borte, regner med at det er endel som klør etter å få kjørt litt, men er det ikke bare å spørre Jon om isen har gått på Sæbyvannet, eller har han ikke vært utenfor garasjen i hele påsken
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • Er nok bare Leif`s slepær som har noen misjon på Sæbyvannet foreløpig... Isen har riktignok løsnet fra kantene, men vannstanden er veldig høy, og går nå over kjøreplatformen. Isen bruker nok minst 10-12 dager til på å forsvinne hvis været holder seg. Og så må jo vannet synke...
            Tålmodighet, mine venner...
            I`m BACK!

            Comment


            • Originally posted by JohnnyStingray View Post
              Er nok bare Leif`s slepær som har noen misjon på Sæbyvannet foreløpig... Isen har riktignok løsnet fra kantene, men vannstanden er veldig høy, og går nå over kjøreplatformen. Isen bruker nok minst 10-12 dager til på å forsvinne hvis været holder seg. Og så må jo vannet synke...
              Tålmodighet, mine venner...
              Sæbuvannet i dag 12/4-kl 10.00
              Last edited by Bekkhus; 9 February 2010, 13:42.
              Stig Bekkhus 1958

              Comment


              • smbk kjørevann !!!!

                Originally posted by JohnnyStingray View Post
                Tålmodighet, mine venner...

                må vist ut å salte litt!!!!
                LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                "I`M FAST"

                Comment


                • srcbk på vannet

                  Srcbk hits the water tomorrow.
                  Håpar det møter opp folk i hopetal!!! (iallefall båtar i hopetall)

                  Comment


                  • Snart sesong start!!!

                    Mens vi venter på isfrittkjørevann
                    her er litt "slo mo" filmer fra Nederland!!!!!!

                    This is "Remmie" by Dennis Bakker on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
                    LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                    "I`M FAST"

                    Comment


                    • Fant ut her for en ukes tid at onkelen til min tante var fører i zenoah klassen

                      Han bygger og sine egne skala modeller og bor i østfold.
                      Han driver og med togbane og samler vistnok også på motorsykler med sidevogn

                      Trodde ikke det var så mange andre med rc i blodet i slekta
                      Lurer litt på om han ikke sjøsatte tankeren han hadde bygget i påsken på tunevannet.

                      Kommer ikke på hva han heter i farta, var litt bedugget da det var ut på kvelden i et 50 års lag

                      Comment


                      • Er han Særp'ing?
                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment


                        • Det er han ja.

                          Comment


                          • Originally posted by JonV View Post
                            Det er han ja.
                            ....som kjører i Zenoah-klassen, er fra Særp og bygger skalatog med sidevogn??? Hvem kan det være?????
                            I`m BACK!

                            Comment


                            • Skalabåter bygger han.

                              Togbane har han i garasjen.
                              Vet ikke hvor skala den er da.

                              Comment


                              • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                                ....som kjører i Zenoah-klassen, er fra Særp og bygger skalatog med sidevogn??? Hvem kan det være?????
                                det er ikke meg jon men det er ove halvorsen det er snakk om her da.
                                cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                                kai bråthen. ø.m.b.k.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X