Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JohnnyStingray View Post
    Er som deg, vettu; liker at båter ser ut som båter.
    Du får bygge deg en hydro da............
    MVH

    Rudi Arnesen

    Comment


    • Veldig moro Jon
      Som du sier , jeg liker disse båtene meget godt. Veldig spennende at det skjer mer på den fronten. Hører litt her og der at det er flere som fristes av tanken på å bygge seg en grom båt (søndagsbåt) Det liker vi !!! Lykke til og husk bilder vettu

      Originally posted by JohnnyStingray View Post
      Hehe... Ja, PVN spurte om jeg ville gjøre ferdig skuta og det sa jeg ja til, men den har ikke kommet hit enda. Men den er satt opp på ordrelista, så jeg regner med at den er her før jul.
      Colibri`n tar jeg frem i ny og ne, men det kreves mye tenking for å få plass til alt... Håper å ha den klar til våren. De andre er enklere, siden de er mye større...
      Er som deg, vettu; liker at båter ser ut som båter.
      2 fast 4 U - kanskje.....

      Comment


      • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
        Jeg har burstag i morgen!

        Når det gjelder bygging så er fattern i full gang med å bygge H-15
        Jeg skal vell sette i sammen en sxg 21 med elektro.
        Gratulerer med 17 års dagen, Simen
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • Originally posted by Helge Simonsen View Post
          Hører litt her og der at det er flere som fristes av tanken på å bygge seg en grom båt (søndagsbåt)
          Godt å høre at det er flere på gang med slike prosjekter. Kanskje vi skulle dra igang et skikkelig race etterhvert. Jeg bygger tilogmed en startbåt/"pace båt", jeg, av en Scarab jeg taska til meg for en tid tilbake. Denne vil få "flagg-funksjon" på 3dje kanalen, slik at "mannskapet" kan senke det gule og reise grønnflagget når den trekker opp feltet.
          Hadde vært helt konge å fått til en samling med slike skuter, gitt.

          Imens kan vi jo se litt på dette...



          GRATTIS MED DAGEN, SIMEN!!!
          Last edited by JohnnyStingray; 17 October 2010, 00:24.
          I`m BACK!

          Comment


          • Er det en slik Scarab du har?
            Attached Files
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • Originally posted by harald1966 View Post
              Er det en slik Scarab du har?
              Huff, nei.... Et øyeblikk trodde jeg det var noe galt med skjermen min.... Aldri sett noe så rart som den der... Fin dame...

              Redigert: Det er nok denne som er på bildet; http://www.expresscraft.com/seahawk.htm
              Last edited by JohnnyStingray; 19 October 2010, 19:27.
              I`m BACK!

              Comment


              • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                Huff, nei.... Et øyeblikk trodde jeg det var noe galt med skjermen min.... Aldri sett noe så rart som den der... Fin dame...

                Redigert: Det er nok denne som er på bildet; http://www.expresscraft.com/seahawk.htm
                Jeg kan ikke stille opp med så flott dame, men dette er en av mine nye til neste år : http://www.expresscraft.com/gtx.htm
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • Ukjent båtsport...???

                  Kom nettopp over noe jeg aldri har sett før innen båtsport...
                  I denne sporten, som ligner på langbaneracing fra speedway, kan vistnok publikum også spille på deltagerene, akkurat som en spiller på f.eks. hest i Rikstoto...
                  Temmelig spesielt, men det ser utrolig morsomt ut også.
                  Dette må sjekkes nærmere... Noen som har kjenskap til dette fra før???


                  www.youtube.com/watch?v=UKPSL7Tuc5c
                  I`m BACK!

                  Comment


                  • Ny rekord!

                    Gratulerer folkens! 11 dager uten at NOEN har posta noe som helst her på forumet! Det MÅ være ny rekord!
                    Nå ble dere nok først glad for at det var noe nytt her, og deretter litt sånn skuffa over at det bare var litt vissvass fra meg...

                    Kommer snart bilder av mitt nyeste prosjekt, da, så der kan jo glede dere til det ihvertfall. Og denne gang har jeg gått litt andre veier enn "vanlig". Jeg bygger nemlig båten som leder!
                    I`m BACK!

                    Comment


                    • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                      Gratulerer folkens! 11 dager uten at NOEN har posta noe som helst her på forumet! Det MÅ være ny rekord!
                      Nå ble dere nok først glad for at det var noe nytt her, og deretter litt sånn skuffa over at det bare var litt vissvass fra meg...

                      Kommer snart bilder av mitt nyeste prosjekt, da, så der kan jo glede dere til det ihvertfall. Og denne gang har jeg gått litt andre veier enn "vanlig". Jeg bygger nemlig båten som leder!
                      Det er godt det er liv i deg Johnny, jeg trodde alle hadde gått i hi for vinteren eller at forumet var nedlagt, men jammen er det liv likevel

                      Flott at du endelig bygger deg en båt som " leder ", for det har du og noen andre vel ikke vært så mye plaget av denne sesongen, gleder meg til å se den på årsmøtet, kanskje du får bestilling på flere
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • Originally posted by jokko View Post
                        gleder meg til å se den på årsmøtet, kanskje du får bestilling på flere
                        Hehe...om noen får se den da vil tiden vise. Og det bygges ikke flere av denne, nei!
                        I`m BACK!

                        Comment


                        • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                          Gratulerer folkens! 11 dager uten at NOEN har posta noe som helst her på forumet! Det MÅ være ny rekord!
                          Nå ble dere nok først glad for at det var noe nytt her, og deretter litt sånn skuffa over at det bare var litt vissvass fra meg...

                          Kommer snart bilder av mitt nyeste prosjekt, da, så der kan jo glede dere til det ihvertfall. Og denne gang har jeg gått litt andre veier enn "vanlig". Jeg bygger nemlig båten som leder!
                          Artig... jeg bygger nemlig båten som vinner...
                          Odd-Erik Kanth-Lundem
                          www.oms-p.com

                          Comment


                          • Originally posted by oddis67 View Post
                            Artig... jeg bygger nemlig båten som vinner...
                            Selv Oddis må vel holde seg bak " lederbåten " din, Johnny
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • Originally posted by jokko View Post
                              Selv Oddis må vel holde seg bak " lederbåten " din, Johnny
                              Jepp! Hvis ikke kommer det svarte flagget, vettu!
                              I`m BACK!

                              Comment


                              • Det lukter Miami Vice lang vei av dette på et vis.....
                                2 fast 4 U - kanskje.....

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X