Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by harald1966 View Post
    Vanskelig å si, men mitt forslag er at det enten er en gjedde eller feil tyngdepunkt.
    Siden det skjedde to ganger på samme sted kan vi nok stryke den teorien om gjedda.

    Er det en Rico?
    Tyngdepunktet skal være bra, det.... Men båten får av og til "luft" under skroget og rett og slett "tar av"... Og ja; det er den nye Rico`n.
    Gotta sort it out...
    I`m BACK!

    Comment


    • Hæh???

      Johnny, "Feil" hva da???
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • Originally posted by harald1966 View Post
        Johnny, "Feil" hva da???
        Begynte en ny tråd, men ombestemte meg rett etter at den var postet. Var egentlig noe jeg viste selv, bare 486DX2`n på toppen av skuldrene kom igang... Åsså fikk jeg ikke slettet den igjen... Sorry...
        I`m BACK!

        Comment


        • hmmmm

          Originally posted by JohnnyStingray View Post
          486DX2`n på toppen av skuldrene kom igang....
          Hmmmm skryt, tror det er mest realistisk å si 386, toppen, med temmlig mager diskplass

          Press nesa di litt ned du, eller bytt til en kjipere propp. Når det er sånn duste vær på sæby..... Du ligger rimlig brett mot og ut av bøye 3, den er bare lei den bøya der når det blåser feil.......

          Vedder et skolebrød på at båten oppfører seg anderledes ved en rolig dag ved vannet, med samme oppsett.........
          Last edited by OZZY; 13 May 2009, 01:26.
          sigpic
          http://www.kyosho.no/

          Comment


          • Det der er et skole-eksempel på altfor løst oppsett Johnny. Du driver ikke med SAW, gjør du vel?
            Har du persienner i vinduet på den nye båten også, eller var det et engangstilfelle på den første Rico'n?
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • Originally posted by OZZY View Post
              Hmmmm skryt, tror det er mest realistisk å si 386, toppen, med temmlig mager diskplass

              Press nesa di litt ned du, eller bytt til en kjipere propp. Når det er sånn duste vær på sæby..... Du ligger rimlig brett mot og ut av bøye 3, den er bare lei den bøya der når det blåser feil.......

              Vedder et skolebrød på at båten oppfører seg anderledes ved en rolig dag ved vannet, med samme oppsett.........

              Ja mann får kjøre med det vette man har og tilpasse farten etter forholdene
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • Mens dere andre har hygget dere på Sæby med lekebåtene deres denne helgen har jeg benyttet anledningen til å se litt Amerikansk fiin-kultur.

                Jeg har vært på mange artige motorsport arrangementer opp gjennom, og ingenting kan selvsagt måle seg med RC båt, men å stå 10 meter unna båter som akselrerer fra 0 til 200 Mph på 400 meter er bare AWESOME!!!
                Synd at ikke lyd og sjokkbølgen kommer frem å videoen, men dere som har sett en Top Fuel Dragster vet hva jeg mener.

                Last edited by Haralde66; 8 June 2009, 03:24.
                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                sigpic
                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                Comment


                • For ikke å snakke om lukta av en skikkelig Top Fueler.
                  Drag er rått, enten det er på vann eller på land.
                  Vidar-A. Risvold. 77 mod. Rogaland.

                  På sjø og land.
                  Skala båter og klatrebiler....

                  Comment


                  • Tror han liker skutene mine!

                    Richie liker å ha de beste skutene og førerene på websidene sine.

                    Om noen skulle ønske seg en slik, så ligger det et splitter nytt skrog til salgs her hos den norske forhandleren.
                    Hadde vært moro å konkurrert mot redskap som var like god som min egen, slik at det sto litt mer på førerne...
                    (Høy på pæra, nei?)
                    I`m BACK!

                    Comment


                    • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                      Richie liker å ha de beste skutene og førerene på websidene sine.

                      Om noen skulle ønske seg en slik, så ligger det et splitter nytt skrog til salgs her hos den norske forhandleren.
                      Hadde vært moro å konkurrert mot redskap som var like god som min egen, slik at det sto litt mer på førerne...
                      (Høy på pæra, nei?)

                      Richie burde kanskje lære seg å bittelitt bildebehandling.
                      Miss Jennie er ganske stutt på det bildet

                      Comment


                      • OKC 2009 Race

                        Busy weekend...
                        63 drivers
                        201 boats
                        36 heats/round
                        18 classes

                        35 C i skyggen, 30 C i vannet
                        Attached Files
                        Last edited by Haralde66; 20 June 2009, 08:31.
                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment


                        • Originally posted by harald1966 View Post

                          35 C i skyggen, 30 C i vannet


                          Da hadde jeg dæva...
                          Richard Andreassen BRCBK N-245 www.brcbk.org

                          Comment


                          • Originally posted by DonHiaro View Post
                            Da hadde jeg dæva...
                            Det hadde vært konge spørr du meg, båtene går kanskje ikke så fort men..
                            Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                            Comment


                            • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                              Det hadde vært konge spørr du meg, båtene går kanskje ikke så fort men..
                              Joda, båtene går akkurat like fort som i kulda her.
                              Nå skal det bli godt å dra bort til sola igjen etter en drøy uke med 13 grader og regn. Brrrrrrr
                              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                              sigpic
                              For n'te gang Sofus, trykk F5...

                              Comment


                              • Originally posted by harald1966 View Post
                                Joda, båtene går akkurat like fort som i kulda her.
                                Nå skal det bli godt å dra bort til sola igjen etter en drøy uke med 13 grader og regn. Brrrrrrr
                                hmm, kom ikke du til Norge ca. 25 juni da må du da ha hatt over en uke med sånn ca. Oklahoma temeraturer hvis du ikke har feriert i Nord Norge
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X