blir kult dette :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Retteråsen's Drifte Prosjekter
Collapse
X
-
det er nok ikke deg
det er jo noen amerikanske atomkraftverk også da.. også har du noen italienere, som fiat abarth 500, ferrari's, lambo's og en alfa eller 2, men ellers er det japser det går i, men for min del er det heilt greit 
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Jeppsi, jeg liker japser. Men jeg gir nå M3'en en mulighet tenkte å legge ut en liten photoshop av farge ideen som jeg har sagt tidligere. Er mye brukt. Så den vet jeg funker!
Felgene blir hvite og de ser dere over! eller gull! Kjøpte litt av hvert, pluss jeg har noen liggende!
Jeg planer også om å skaffe meg overfenders etterhvert.. Men siden de blir i samme farge som bilen eller i samme skjema så trenger ikke de sitte på fra første stund!
Er ikke sikkert denne bilen ville kledd overfenders heller.. Timevillshåw!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Overfenders er skjemer du limer utenpå, altså et breddekitt.
Slik som dette: Spedway Pal Overfender Kit 10mm (Jeg har da tenkt meg 10mm bak og 7mm forand om det blir pent!)
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Føler det er litt tidlig å selge den nå ja :P Tror jeg tester den litt til jeg..
Nok engang har jeg lagt inn litt bestillinger vettu, jeg inbiller meg iaf at jeg trenger dette:
Spedway Pal Overfender Kit 10mm
Spedway Pal Overfender Kit 7mm
Atlas Camber & Height Gauge
ABC Body Light Colour Clear Red
Team Bomber Decals
Comment
-
Jeg kjøpte min fra RADjp.
Comment
-
Jeg bruker LPF, ganske enkelt fordi jeg fant ingen annen forskjell annet enn at LPF kun takler 5.5T motorer mens PRO kan du kjøre helt ned til 3.5T. Mener jeg å huske.. Uansett så er jo LPF billigere de ser helt like ut, så fant ut at siden jeg ikke trengte det da jeg skal kjøre 6.5T uansett så sparte jeg noen kr og gikk for LPF'en.
Her in info om LPF'en, hentet fra http://www.speedpassion.net
Build in new Green Power Feature
Give you full time consistency power and longer run time!
Digital Racing Response System - DRRS
9 Selection Digital Racing Modes (From Level 1 to Level 9)
Advanced Mutli Timing System - AMTS
Special 8 mode brushless motor timing adjustment system
design suitable for differ brand brushless motor which give
you the best performance for both ESC and Motor
Standard Smart ESC Program Unit
Came with the ESC LED Display with 11 adjustable function
Leading Brushless ESC Spec
Support both sensored / sensorless brushless motor
Support up to 5.5T brushless motor on 6 cell 7.2V battery
5 cell with 4.0T
4cell with 3.5T
Maximum Current :
440A* Ouput
Dimension :
43 (L) x 35 (W) x 24 (H)
Her er det info om PRO'en, hentet fra samme side:
Build in new Green Power Feature
Give you full time consistency power and longer run time!
Digital Racing Response System - DRRS
9 Selection Digital Racing Modes (From Level 1 to Level 9)
Advanced Mutli Timing System - AMTS
Special 8 mode brushless motor timing adjustment system
design suitable for differ brand brushless motor which give
you the best performance for both ESC and Motor
Standard Smart ESC Program Unit
Came with the ESC LED Display with 11 adjustable function
Leading Brushless ESC Spec
Support both sensored / sensorless brushless motor
Support up to 3.5T brushless motor on 6 cell 7.2V battery
Maximum Current :
800A* Ouput
Dimension :
43 (L) x 35 (W) x 24 (H)
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment